Komunikaty PR

Bricomarché stawia na nowy koncept sklepów

2022-08-04  |  11:42
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Bricomarché wprowadza zupełnie nowy koncept swoich supermarketów z kategorii „dom i ogród”. Sieć zarządzana przez Grupę Muszkieterów na nowo zaprojektowała układ sklepu, tworząc wyraźną ścieżkę klienta i ułatwiając mu zapoznanie się z pełną ofertą produktową w jak najwygodniejszy sposób. Nowy koncept to nie tylko inny layout, ale również odświeżony wygląd, a jego głównym wyróżnikiem jest ścieżka odpowiadająca cyklowi życia projektu remontowego. W nowej odsłonie będą otwierane wszystkie placówki spod szyldu Bricomarché w Polsce.

 

Nowy koncept Bricomarché, wiodącej sieci supermarketów na rynku DIY, powstał we współpracy z firmą doradczą PricewaterhouseCoopers. Podstawową zmianą, jaką wprowadza, jest zupełnie nowy układ, zaprojektowany tak, by przeprowadzać klienta przez kolejne działy analogicznie do kolejnych etapów remontu. Sklep w nowej odsłonie będzie podzielony na 6 obszarów: strefa sezonowa, inspiracje, technika i instalacje, materiały wykończeniowe, narzędzia do pracy oraz sprzątanie i AGD. Zachowane przy tym zostaną dwie niezależne misje zakupowe – zagospodarowanie ogrodu i materiały budowlane, które zyskają większą powierzchnię zarówno w środku, jak i na zewnątrz obiektu.

 

Zanim zaprojektowano ostateczny układ sklepu, sieć przeanalizowała wszystkie 56 rodzin produktowych w swojej ofercie. Spośród nich wybrano 8 najważniejszych dla klientów, nazywanych gamami desygnacyjnymi: elektronarzędzia, gospodarstwo domowe, płytki, stolarka, farby, plener, nawozy i środki ochrony oraz kwiaciarstwo. Gamy te mają wyróżniać sieć i budować wizerunek sklepu specjalistycznego, a ponadto sprawić, że Bricomarché stanie się marketem DIY pierwszego wyboru.

 

Nowa ścieżka klienta jest zgodna z kluczowymi powiązaniami rodzin produktowych i ma budować przewagę konkurencyjną sieci. Wśród pozostałych udogodnień są m.in. przestronna ekspozycja sezonowa, optymalne oświetlenie, funkcjonalny układ regałów oraz czytelna nawigacja po sklepie. Ważną część stanowić będzie strefa hobby, a produkty dla pasjonatów znajdą się w najbardziej atrakcyjnych miejscach, jak również zwiększą swoją obecność przy kasach. Wnętrze sklepu w nowym koncepcie zyska nowoczesną formę, zgodną z aktualnymi trendami aranżacyjnymi.

 

Pracę nad nowym konceptem zaczęliśmy od analizy obecnych trendów, zarówno na rynku polskim, jak również największych rynkach zagranicznych. Materiał, jaki zebraliśmy, okazał się kopalnią wiedzy oraz praktycznych rozwiązań, które postanowiliśmy wdrożyć w naszych sklepach. Stworzyliśmy układ sklepu, po którym klient będzie poruszał się naturalnie, a nasz koncept nazwaliśmy konceptem opowiadającym historię mówi Jacek Paszke, Prezes sieci Bricomarché w Polsce.

 

Intuicyjny układ w nowej odsłonie sklepu Bricomarché prezentuje pełną ofertę i podkreśla jej atrakcyjność, gwarantując klientom wygodę i łatwość zakupów. Badania przeprowadzone przez Bricomarché w sklepie testowym potwierdzają, że koncept został dobrze przyjęty przez klientów, a najbardziej doceniają w nim czytelność prezentowanej oferty.

 

Bricomarché pracuje obecnie nad 4 nowymi formatami sklepów o powierzchni 1000, 1500, 2000 oraz 3200 mkw. Trwają przygotowania do uruchomienia ergonomicznych obiektów dopasowanych do potencjału każdej lokalizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Nowe placówki będą charakteryzować się niskimi kosztami eksploatacji oraz łatwością rozbudowy.

 

Bricomarché intensywnie się rozwija, umożliwiając właścicielom prowadzenie nowoczesnych biznesów. Obecnie sieć liczy 181 placówek, a w planach są kolejne otwarcia, w tym re-otwarcia pod szyldem Bricomarché niezależnych sklepów działających dotychczas jako biznesy rodzinne polskich przedsiębiorców. Dzięki temu istniejące na rynku sklepy będą mogły czerpać dodatkowe korzyści ze współpracy z Grupą w wielu obszarach, takich jak zaopatrzenie w stałe gamy produktów czy specjalne promocje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.