Bricomarché z 50 Bricomatami w całej Polsce do bezkontaktowego odbioru zamówień
Grupa Muszkieterów konsekwentnie odpowiada na potrzeby swoich klientów i rozwija udogodnienia z zakresu e-commerce. Jednym z rozwiązań są Bricomaty montowane przy sklepach Bricomarché – Muszkieterowie uruchomili je łącznie w 50 lokalizacjach. Są to specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać zamówione online produkty. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie sieci Bricomarché, które umożliwia bezkontaktowy odbiór towarów w systemie 24/7.
W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje konsumenckie i trendy rynkowe, a także trwającą pandemię, Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usług, które umożliwiają bezpieczne zakupy online. Klienci Bricomarché mogą składać zamówienia przez Internet, a następnie odbierać je na kilka sposobów. Wśród dostępnych opcji są usługi firmy kurierskiej lub lokalnej dostawy, odbiór w sklepach stacjonarnych lub w Bricomatach, czyli boksach, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. W ostatnich tygodniach Muszkieterowie zamontowali Bricomaty w kolejnych miastach – maszyny są dostępne dodatkowo m.in. w Bolesławcu, Dzierżoniowie, Głuchołazach, Gnieźnie, Kamiennej Górze, Lublińcu, Mławie, Oławie, Wolsztynie oraz Ząbkowicach Śląskich. Łącznie z udogodnienia mogą korzystać mieszkańcy 50 miast w całej Polsce.
– Dane pochodzące z raportu zrealizowanego na zlecenie Bricomarché jasno pokazały, że Polacy nadal chętnie przeprowadzają remonty, a pandemia nie zmieniła ich planów. My, jako sieć handlowa z branży dom i ogród, obserwujemy obecną sytuację i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Rozwiązania z zakresu e-commerce znacznie ułatwiają wyszukiwanie informacji o produktach w Internecie oraz późniejsze robienie zakupów. W związku z tym stale rozszerzamy listę lokalizacji, w których są dostępne Bricomaty. Obecnie działają one przy prawie co trzecim sklepie Bricomarché – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Aby wdrażane przez nas rozwiązania możliwie najlepiej spełniały swoją funkcje, stale analizujemy koszyki zakupowe klientów oraz udoskonalamy Bricomaty. Obecnie montowane urządzenia składają się z 8 boksów, a ich rozmiary dostosowaliśmy do najczęstszych wyborów naszych kupujących.
Klienci mogą odbierać w Bricomatach zamówione towary w dogodnym dla nich terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.