Bricomarché z 50 Bricomatami w całej Polsce do bezkontaktowego odbioru zamówień
Grupa Muszkieterów konsekwentnie odpowiada na potrzeby swoich klientów i rozwija udogodnienia z zakresu e-commerce. Jednym z rozwiązań są Bricomaty montowane przy sklepach Bricomarché – Muszkieterowie uruchomili je łącznie w 50 lokalizacjach. Są to specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać zamówione online produkty. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie sieci Bricomarché, które umożliwia bezkontaktowy odbiór towarów w systemie 24/7.
W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje konsumenckie i trendy rynkowe, a także trwającą pandemię, Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usług, które umożliwiają bezpieczne zakupy online. Klienci Bricomarché mogą składać zamówienia przez Internet, a następnie odbierać je na kilka sposobów. Wśród dostępnych opcji są usługi firmy kurierskiej lub lokalnej dostawy, odbiór w sklepach stacjonarnych lub w Bricomatach, czyli boksach, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. W ostatnich tygodniach Muszkieterowie zamontowali Bricomaty w kolejnych miastach – maszyny są dostępne dodatkowo m.in. w Bolesławcu, Dzierżoniowie, Głuchołazach, Gnieźnie, Kamiennej Górze, Lublińcu, Mławie, Oławie, Wolsztynie oraz Ząbkowicach Śląskich. Łącznie z udogodnienia mogą korzystać mieszkańcy 50 miast w całej Polsce.
– Dane pochodzące z raportu zrealizowanego na zlecenie Bricomarché jasno pokazały, że Polacy nadal chętnie przeprowadzają remonty, a pandemia nie zmieniła ich planów. My, jako sieć handlowa z branży dom i ogród, obserwujemy obecną sytuację i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Rozwiązania z zakresu e-commerce znacznie ułatwiają wyszukiwanie informacji o produktach w Internecie oraz późniejsze robienie zakupów. W związku z tym stale rozszerzamy listę lokalizacji, w których są dostępne Bricomaty. Obecnie działają one przy prawie co trzecim sklepie Bricomarché – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Aby wdrażane przez nas rozwiązania możliwie najlepiej spełniały swoją funkcje, stale analizujemy koszyki zakupowe klientów oraz udoskonalamy Bricomaty. Obecnie montowane urządzenia składają się z 8 boksów, a ich rozmiary dostosowaliśmy do najczęstszych wyborów naszych kupujących.
Klienci mogą odbierać w Bricomatach zamówione towary w dogodnym dla nich terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.