Bricomarché z nową marką własną Kraftline
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Bricomarché, wiodąca sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród”, rozwija swoją ofertę produktów marek własnych wprowadzając do asortymentu artykuły marki Kraftline oraz Kraftline Pro. Tym samym sieć odpowiada na trendy wyznaczane przez rynek. Wśród produktów dostępnych w ramach nowej marki własnej znajdują się tarcze diamentowe i korundowe oraz narzędzia ścierne, a docelowo Bricomarché planuje poszerzyć ją o kolejne kategorie produktowe.
Muszkieterowie prowadzą intensywne działania związane z rozwojem marek własnych dostępnych w marketach zarządzanych przez polskich przedsiębiorców. Tym razem produkty nowej marki własnej debiutują w sieci Bricomarché, dzięki czemu klienci będą mogli nabyć wysokiej jakości tarcze diamentowe i korundowe, ściernice lamelkowe, krążki i papiery ścierne marki Kraftline oraz Krafline Pro w bardzo atrakcyjnych cenach. Narzędzia marki są obecnie dostępne w 7 marketach i będą systematycznie wdrażane do oferty kolejnych placówek.
Producentem nowych artykułów jest uznana w branży firma Saint Gobain. Wszystkie produkty przeszły standardowy dla Saint Gobain proces kontroli jakości, a ponadto tarcze korundowe posiadają certyfikat OSA, co wyróżnia je na tle konkurencji. Akcesoria do materiałów ściernych, takie jak pady czy podkładki, pakowane są w kartonowe blistry eliminując opakowania foliowe. Niemal całość asortymentu produkowana jest w fabrykach Saint Gobain w Polsce, z wyjątkiem ściernic lamelkowych, które są produkowane we Włoszech, oraz tarcz diamentowych, produkowanych w Korei, a konfekcjonowanych w Polsce. Produkcja szczególnie tarcz korundowych w kraju zapewnia skrócenie łańcucha dostaw i ich najwyższą jakość – długi transport morski ma wpływ na pogorszenie się cech użytkowych tego produktu.
– W ostatnim czasie obserwujemy wzrost znaczenia marek własnych dla sieci handlowych. Odpowiadając na trendy rynkowe wprowadzamy kolejną linię produktów dostępnych tylko w sklepach spod szyldu Bricomarché, dając naszym klientom gwarancję jeszcze lepszej jakości w jak najlepszej cenie. Debiut nowej marki własnej to kolejny ważny krok w naszym dynamicznym rozwoju – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Artykuły marek własnych Bricomarché produkowane są według ściśle określonych norm jakościowych, potwierdzonych przez niezależne laboratoria badawcze. W ofercie sieci dostępnych jest w sumie 5 marek: Apiron – pełnowartościowe karmy i przysmaki dla psów i kotów, Coteka – szeroka gama narzędzi remontowo-budowlanych, zarówno dla amatorów, jak i specjalistów, Nuance – starannie wyselekcjonowana gama farb i akcesoriów malarskich oraz GO/ON! – produkty podstawowej jakości w najniższej cenie. Teraz dołącza do nich marka Kraftline.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.