Bricomarché z nową marką własną Kraftline
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Bricomarché, wiodąca sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród”, rozwija swoją ofertę produktów marek własnych wprowadzając do asortymentu artykuły marki Kraftline oraz Kraftline Pro. Tym samym sieć odpowiada na trendy wyznaczane przez rynek. Wśród produktów dostępnych w ramach nowej marki własnej znajdują się tarcze diamentowe i korundowe oraz narzędzia ścierne, a docelowo Bricomarché planuje poszerzyć ją o kolejne kategorie produktowe.
Muszkieterowie prowadzą intensywne działania związane z rozwojem marek własnych dostępnych w marketach zarządzanych przez polskich przedsiębiorców. Tym razem produkty nowej marki własnej debiutują w sieci Bricomarché, dzięki czemu klienci będą mogli nabyć wysokiej jakości tarcze diamentowe i korundowe, ściernice lamelkowe, krążki i papiery ścierne marki Kraftline oraz Krafline Pro w bardzo atrakcyjnych cenach. Narzędzia marki są obecnie dostępne w 7 marketach i będą systematycznie wdrażane do oferty kolejnych placówek.
Producentem nowych artykułów jest uznana w branży firma Saint Gobain. Wszystkie produkty przeszły standardowy dla Saint Gobain proces kontroli jakości, a ponadto tarcze korundowe posiadają certyfikat OSA, co wyróżnia je na tle konkurencji. Akcesoria do materiałów ściernych, takie jak pady czy podkładki, pakowane są w kartonowe blistry eliminując opakowania foliowe. Niemal całość asortymentu produkowana jest w fabrykach Saint Gobain w Polsce, z wyjątkiem ściernic lamelkowych, które są produkowane we Włoszech, oraz tarcz diamentowych, produkowanych w Korei, a konfekcjonowanych w Polsce. Produkcja szczególnie tarcz korundowych w kraju zapewnia skrócenie łańcucha dostaw i ich najwyższą jakość – długi transport morski ma wpływ na pogorszenie się cech użytkowych tego produktu.
– W ostatnim czasie obserwujemy wzrost znaczenia marek własnych dla sieci handlowych. Odpowiadając na trendy rynkowe wprowadzamy kolejną linię produktów dostępnych tylko w sklepach spod szyldu Bricomarché, dając naszym klientom gwarancję jeszcze lepszej jakości w jak najlepszej cenie. Debiut nowej marki własnej to kolejny ważny krok w naszym dynamicznym rozwoju – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Artykuły marek własnych Bricomarché produkowane są według ściśle określonych norm jakościowych, potwierdzonych przez niezależne laboratoria badawcze. W ofercie sieci dostępnych jest w sumie 5 marek: Apiron – pełnowartościowe karmy i przysmaki dla psów i kotów, Coteka – szeroka gama narzędzi remontowo-budowlanych, zarówno dla amatorów, jak i specjalistów, Nuance – starannie wyselekcjonowana gama farb i akcesoriów malarskich oraz GO/ON! – produkty podstawowej jakości w najniższej cenie. Teraz dołącza do nich marka Kraftline.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.