Komunikaty PR

Bricomarché z nową marką własną Kraftline

2022-07-19  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Bricomarché, wiodąca sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród”, rozwija swoją ofertę produktów marek własnych wprowadzając do asortymentu artykuły marki Kraftline oraz Kraftline Pro. Tym samym sieć odpowiada na trendy wyznaczane przez rynek. Wśród produktów dostępnych w ramach nowej marki własnej znajdują się tarcze diamentowe i korundowe oraz narzędzia ścierne, a docelowo Bricomarché planuje poszerzyć ją o kolejne kategorie produktowe.

 

Muszkieterowie prowadzą intensywne działania związane z rozwojem marek własnych dostępnych w marketach zarządzanych przez polskich przedsiębiorców. Tym razem produkty nowej marki własnej debiutują w sieci Bricomarché, dzięki czemu klienci będą mogli nabyć wysokiej jakości tarcze diamentowe i korundowe, ściernice lamelkowe, krążki i papiery ścierne marki Kraftline oraz Krafline Pro w bardzo atrakcyjnych cenach. Narzędzia marki są obecnie dostępne w 7 marketach i będą systematycznie wdrażane do oferty kolejnych placówek.

 

Producentem nowych artykułów jest uznana w branży firma Saint Gobain. Wszystkie produkty przeszły standardowy dla Saint Gobain proces kontroli jakości, a ponadto tarcze korundowe posiadają certyfikat OSA, co wyróżnia je na tle konkurencji. Akcesoria do materiałów ściernych, takie jak pady czy podkładki, pakowane są w kartonowe blistry eliminując opakowania foliowe. Niemal całość asortymentu produkowana jest w fabrykach Saint Gobain w Polsce, z wyjątkiem ściernic lamelkowych, które są produkowane we Włoszech, oraz tarcz diamentowych, produkowanych w Korei, a konfekcjonowanych w Polsce. Produkcja szczególnie tarcz korundowych w kraju zapewnia skrócenie łańcucha dostaw i ich najwyższą jakość – długi transport morski ma wpływ na pogorszenie się cech użytkowych tego produktu.

 

– W ostatnim czasie obserwujemy wzrost znaczenia marek własnych dla sieci handlowych. Odpowiadając na trendy rynkowe wprowadzamy kolejną linię produktów dostępnych tylko w sklepach spod szyldu Bricomarché, dając naszym klientom gwarancję jeszcze lepszej jakości w jak najlepszej cenie. Debiut nowej marki własnej to kolejny ważny krok w naszym dynamicznym rozwoju mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

 

Artykuły marek własnych Bricomarché produkowane są według ściśle określonych norm jakościowych, potwierdzonych przez niezależne laboratoria badawcze. W ofercie sieci dostępnych jest w sumie 5 marek: Apiron – pełnowartościowe karmy i przysmaki dla psów i kotów, Coteka – szeroka gama narzędzi remontowo-budowlanych, zarówno dla amatorów, jak i specjalistów, Nuance – starannie wyselekcjonowana gama farb i akcesoriów malarskich oraz GO/ON! – produkty podstawowej jakości w najniższej cenie. Teraz dołącza do nich marka Kraftline.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.