Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędów
Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku wysokość odprowadzonego przez Bricomarché podatku dochodowego wyniosła ponad 10 milionów złotych. Obecnie w Polsce jest 168 sklepów sieci, które działają we wszystkich województwach. Sieć z produktami do domu i ogrodu jest obecna w Polsce od 20 lat.
Grupa Muszkieterów kontynuuje intensywny rozwój sieci Bricomarché w naszym kraju. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2020 roku sieć otworzyła 7 nowych sklepów, a w 14 lokalizacjach zamontowała Bricomaty, czyli specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać wcześniej zamówione towary. Sklepy sieci Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do lokalnych urzędów. W pierwszej połowie 2020 roku właściciele supermarketów Bricomarché z całej Polski zapłacili łącznie 10 452 813 zł podatku dochodowego do urzędów skarbowych.
– Grupa Muszkieterów bardzo docenia relacje z lokalnymi społecznościami, dlatego zależy nam na wspieraniu najbliższych sąsiadów. Oprócz tworzenia stanowisk pracy, organizowania akcji charytatywnych oraz współpracy z okolicznymi przedsiębiorcami i dostawcami, właściciele sklepów Bricomarché regularnie zasilają lokalne budżety wpływami z podatków – podkreśla dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.
W ramach ekspansji Bricomarché Muszkieterowie rozwijają także ofertę skierowaną do przedsiębiorców z całego kraju. Grupa proponuje im otworzenie sklepu pod szyldem marki jako franczyzobiorca lub partner. Druga ścieżka umożliwia dołączenie do Bricomarché właścicielom, którzy prowadzą już sklepy o powierzchni minimum 500 m2 z artykułami do domu i ogrodu w dowolnym mieście w Polsce.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.