Komunikaty PR

Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędów

2020-09-24  |  11:20
Biuro prasowe

Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku wysokość odprowadzonego przez Bricomarché podatku dochodowego wyniosła ponad 10 milionów złotych. Obecnie w Polsce jest 168 sklepów sieci, które działają we wszystkich województwach. Sieć z produktami do domu i ogrodu jest obecna w Polsce od 20 lat.

Grupa Muszkieterów kontynuuje intensywny rozwój sieci Bricomarché w naszym kraju. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2020 roku sieć otworzyła 7 nowych sklepów, a w 14 lokalizacjach zamontowała Bricomaty, czyli specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać wcześniej zamówione towary. Sklepy sieci Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do lokalnych urzędów. W pierwszej połowie 2020 roku właściciele supermarketów Bricomarché z całej Polski zapłacili łącznie 10 452 813 zł podatku dochodowego do urzędów skarbowych.

Grupa Muszkieterów bardzo docenia relacje z lokalnymi społecznościami, dlatego zależy nam na wspieraniu najbliższych sąsiadów. Oprócz tworzenia stanowisk pracy, organizowania akcji charytatywnych oraz współpracy z okolicznymi przedsiębiorcami i dostawcami, właściciele sklepów Bricomarché regularnie zasilają lokalne budżety wpływami z podatków podkreśla dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

W ramach ekspansji Bricomarché Muszkieterowie rozwijają także ofertę skierowaną do przedsiębiorców z całego kraju. Grupa proponuje im otworzenie sklepu pod szyldem marki jako franczyzobiorca lub partner. Druga ścieżka umożliwia dołączenie do Bricomarché właścicielom, którzy prowadzą już sklepy o powierzchni minimum 500 m2 z artykułami do domu i ogrodu w dowolnym mieście w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.