Komunikaty PR

Bricomaty Bricomarché dostępne w blisko 100 sklepach sieci

2022-08-18  |  11:51
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Na przestrzeni dwóch ostatnich lat segment e-commerce dynamicznie się rozwinął, a według ekspertów ma przed sobą perspektywy dalszego wzrostu. Na potrzeby klientów w tym zakresie odpowiada sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród” Bricomarché, udostępniając im Bricomaty. Ze specjalnych boksów do odbioru produktów zamówionych online można korzystać już w blisko 100 lokalizacjach na terenie całego kraju.

 

Jak wynika z raportu „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027” przygotowanego przez ekspertów firmy Strategy& Polska, prognozowana wartość e-handlu w 2027 roku wyniesie aż 187 mld zł. Zakupy online stały się dla wielu osób codziennością, i ze względu na wygodę oraz oszczędność czasu nie rezygnują z nich nawet mimo zniesienia obostrzeń. Bricomarché, lider na rynku supermarketów typu „dom i ogród” pod względem obrotów, odpowiada na te potrzeby i inwestuje w rozwiązania e-commerce, m.in. autorską usługę click&collect w postaci Bricomatów.

 

Bricomaty to specjalne boksy do bezkontaktowego odbioru produktów zamówionych online, które znajdują się przed supermarketami Bricomarché. W tej chwili klienci mogą skorzystać z 98 Bricomatów w całej Polsce, a w planach jest uruchomienie kolejnych maszyn. Odbiór zamówienia w urządzeniu odbywa się w wygodny i bardzo prosty sposób – klient może zrobić to o dowolnej porze dnia, wprowadzając na ekranie podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał drogą SMS. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego rodzaju maszynach.

 

Podążając za zmieniającymi się zwyczajami zakupowymi oraz trendami rynkowymi, kładziemy duży nacisk na rozwój kanału e-commerce, co jest jednym z naszych celów strategicznych. Boksy do odbioru zamówień internetowych wprowadziliśmy już w 2019 roku. Aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby klientów, przeprowadziliśmy szczegółową analizę koszyków zakupowych i dopasowaliśmy urządzenia do ich najczęstszych wyborów. Dzięki temu mogą oni wygodnie odbierać zamówienia online z naszej bogatej oferty produktów budowlanych, remontowych, do dekoracji wnętrz i ogrodu mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

 

Rozwój sieci Bricomatów to nie jedyna inicjatywa Bricomarché w zakresie e-commerce. Pod koniec ubiegłego roku wystartowała aplikacja mobilna, która wspiera program lojalnościowy „Moje Bricomarché”. Jej celem jest zapewnienie dostępu do licznych promocji i innych przydatnych informacji, a także ułatwienie korzystania z karty klubowej i wszystkich benefitów programu. Trwają stałe prace nad udoskonalaniem funkcjonalności aplikacji – już za kilka miesięcy za jej pośrednictwem klienci będą mogli robić zakupy online.

 

Muszkieterowie intensywnie rozwijają sieć sklepów DIY, zapewniając właścicielom pomoc centrali i nowoczesne rozwiązania wspierające ich biznesy. Obecnie pod szyldem działa 181 placówek, a jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.