Bricomaty Bricomarché dostępne w blisko 100 sklepach sieci
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Na przestrzeni dwóch ostatnich lat segment e-commerce dynamicznie się rozwinął, a według ekspertów ma przed sobą perspektywy dalszego wzrostu. Na potrzeby klientów w tym zakresie odpowiada sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród” Bricomarché, udostępniając im Bricomaty. Ze specjalnych boksów do odbioru produktów zamówionych online można korzystać już w blisko 100 lokalizacjach na terenie całego kraju.
Jak wynika z raportu „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027” przygotowanego przez ekspertów firmy Strategy& Polska, prognozowana wartość e-handlu w 2027 roku wyniesie aż 187 mld zł. Zakupy online stały się dla wielu osób codziennością, i ze względu na wygodę oraz oszczędność czasu nie rezygnują z nich nawet mimo zniesienia obostrzeń. Bricomarché, lider na rynku supermarketów typu „dom i ogród” pod względem obrotów, odpowiada na te potrzeby i inwestuje w rozwiązania e-commerce, m.in. autorską usługę click&collect w postaci Bricomatów.
Bricomaty to specjalne boksy do bezkontaktowego odbioru produktów zamówionych online, które znajdują się przed supermarketami Bricomarché. W tej chwili klienci mogą skorzystać z 98 Bricomatów w całej Polsce, a w planach jest uruchomienie kolejnych maszyn. Odbiór zamówienia w urządzeniu odbywa się w wygodny i bardzo prosty sposób – klient może zrobić to o dowolnej porze dnia, wprowadzając na ekranie podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał drogą SMS. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego rodzaju maszynach.
– Podążając za zmieniającymi się zwyczajami zakupowymi oraz trendami rynkowymi, kładziemy duży nacisk na rozwój kanału e-commerce, co jest jednym z naszych celów strategicznych. Boksy do odbioru zamówień internetowych wprowadziliśmy już w 2019 roku. Aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby klientów, przeprowadziliśmy szczegółową analizę koszyków zakupowych i dopasowaliśmy urządzenia do ich najczęstszych wyborów. Dzięki temu mogą oni wygodnie odbierać zamówienia online z naszej bogatej oferty produktów budowlanych, remontowych, do dekoracji wnętrz i ogrodu – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Rozwój sieci Bricomatów to nie jedyna inicjatywa Bricomarché w zakresie e-commerce. Pod koniec ubiegłego roku wystartowała aplikacja mobilna, która wspiera program lojalnościowy „Moje Bricomarché”. Jej celem jest zapewnienie dostępu do licznych promocji i innych przydatnych informacji, a także ułatwienie korzystania z karty klubowej i wszystkich benefitów programu. Trwają stałe prace nad udoskonalaniem funkcjonalności aplikacji – już za kilka miesięcy za jej pośrednictwem klienci będą mogli robić zakupy online.
Muszkieterowie intensywnie rozwijają sieć sklepów DIY, zapewniając właścicielom pomoc centrali i nowoczesne rozwiązania wspierające ich biznesy. Obecnie pod szyldem działa 181 placówek, a jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.