Komunikaty PR

Bricomaty Bricomarché dostępne w blisko 100 sklepach sieci

2022-08-18  |  11:51
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Na przestrzeni dwóch ostatnich lat segment e-commerce dynamicznie się rozwinął, a według ekspertów ma przed sobą perspektywy dalszego wzrostu. Na potrzeby klientów w tym zakresie odpowiada sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród” Bricomarché, udostępniając im Bricomaty. Ze specjalnych boksów do odbioru produktów zamówionych online można korzystać już w blisko 100 lokalizacjach na terenie całego kraju.

 

Jak wynika z raportu „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027” przygotowanego przez ekspertów firmy Strategy& Polska, prognozowana wartość e-handlu w 2027 roku wyniesie aż 187 mld zł. Zakupy online stały się dla wielu osób codziennością, i ze względu na wygodę oraz oszczędność czasu nie rezygnują z nich nawet mimo zniesienia obostrzeń. Bricomarché, lider na rynku supermarketów typu „dom i ogród” pod względem obrotów, odpowiada na te potrzeby i inwestuje w rozwiązania e-commerce, m.in. autorską usługę click&collect w postaci Bricomatów.

 

Bricomaty to specjalne boksy do bezkontaktowego odbioru produktów zamówionych online, które znajdują się przed supermarketami Bricomarché. W tej chwili klienci mogą skorzystać z 98 Bricomatów w całej Polsce, a w planach jest uruchomienie kolejnych maszyn. Odbiór zamówienia w urządzeniu odbywa się w wygodny i bardzo prosty sposób – klient może zrobić to o dowolnej porze dnia, wprowadzając na ekranie podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał drogą SMS. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego rodzaju maszynach.

 

Podążając za zmieniającymi się zwyczajami zakupowymi oraz trendami rynkowymi, kładziemy duży nacisk na rozwój kanału e-commerce, co jest jednym z naszych celów strategicznych. Boksy do odbioru zamówień internetowych wprowadziliśmy już w 2019 roku. Aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby klientów, przeprowadziliśmy szczegółową analizę koszyków zakupowych i dopasowaliśmy urządzenia do ich najczęstszych wyborów. Dzięki temu mogą oni wygodnie odbierać zamówienia online z naszej bogatej oferty produktów budowlanych, remontowych, do dekoracji wnętrz i ogrodu mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

 

Rozwój sieci Bricomatów to nie jedyna inicjatywa Bricomarché w zakresie e-commerce. Pod koniec ubiegłego roku wystartowała aplikacja mobilna, która wspiera program lojalnościowy „Moje Bricomarché”. Jej celem jest zapewnienie dostępu do licznych promocji i innych przydatnych informacji, a także ułatwienie korzystania z karty klubowej i wszystkich benefitów programu. Trwają stałe prace nad udoskonalaniem funkcjonalności aplikacji – już za kilka miesięcy za jej pośrednictwem klienci będą mogli robić zakupy online.

 

Muszkieterowie intensywnie rozwijają sieć sklepów DIY, zapewniając właścicielom pomoc centrali i nowoczesne rozwiązania wspierające ich biznesy. Obecnie pod szyldem działa 181 placówek, a jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.