Komunikaty PR

Butik Janki – innowacyjna platforma zakupowa

2022-07-15  |  11:00
Biuro prasowe

Centrum Janki to jedyne w Polsce centrum handlowe oferujące zarówno swoim klientom, jak i najemcom, innowacyjne narzędzie e-commerce. Ten unikalny w skali ogólnopolskiej koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Platforma zakupowa „Butik Janki” to jednak wiele więcej niż sklep internetowy. To holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który  dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu klientów podyktowanym między innymi zmianami, jakie w ciągu dwóch ostatnich lat spowodowała pandemia COVID-19, Centrum Janki stworzyło nowe i niespotykane dotąd rozwiązanie wsparcia sprzedaży połączone z budowaniem unikalnego doświadczenia zakupowego. ButikJanki.pl to wygodny sklep internetowy oferujący klientom produkty najemców centrum na różne okazje. Wyróżnia się na rynku ofertą gotowych stylizacji modowych, które są każdorazowo starannie selekcjonowane przez ekspertki z branży fashion - modowe influencerki - spośród oferty dostępnej u najemców Centrum Janki. Stylizacje złożone z perfekcyjnie dopasowanych do siebie elementów garderoby, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami prezentowane są w sekcji „shop the look” i to one cieszą się największym zainteresowaniem klientek. Co istotne, na sile oddziaływania influencerów opiera się w znacznej mierze także promocja i komunikacja samego sklepu. Takie podejście nie tylko świadczy o innowacyjnym prowadzeniu projektu e-commercowego, ale także gwarantuje konkretne wyniki. Bazuje na szerokich zasięgach influencerek, które jednocześnie budują wysokie zaangażowanie swoich obserwatorów, co w konsekwencji skutkuje konkretną konwersją zakupową klientek e-butiku.

 

„Butik Janki to komplementarny koncept zakupowy, który zakłada pełen komfort zakupów. Dedykujemy go wszystkim osobom, które poszukują gotowych, przemyślanych rozwiązań modowych, które lubią ułatwiać sobie życie i w kwestii doboru garderoby chętnie zdadzą się na opinię ekspertek. Niespotykany dotąd model, który łączy koncepcję zakupów w centrum handlowym z wygodą dokonywania ich on-line oraz modowymi inspiracjami influencerek, znajduje szerokie grono odbiorczyń i odbiorców” - mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki. „Wdrażając takie innowacyjne działania chcemy udowodnić, że warto wychodzić z inicjatywą w kierunku klienta i tworzyć nowe, przystosowane do zmieniającego się rynku rozwiązania” – dodaje Sylwia Klaman.

W myśl idei omnichannel, Butik Janki jest dodatkowo zintegrowany z nową stron internetową centrum. Oferuje ona nie tylko intuicyjną i komfortową nawigację po najistotniejszych dla klientów sekcjach informacyjnych, ale także prezentuje inspiracje i konkretne propozycje zakupowe. Rozwija tematycznie koncept „shop the look” w poradniczych tekstach przygotowanych przez stylistkę centrum oraz linkuje bezpośrednio do platformy e-commerce.

Nowa strona internetowa w łatwy sposób umożliwia umówienie się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum, co także jest elementem przemyślanej strategii wielokanałowego wsparcia sprzedaży platformy Butik Janki.

Butik Janki ma także swoją stacjonarną odsłonę, funkcjonującą w centrum w formie pop up. To stworzone ze szczególną starannością i dbałością, niezwykłe miejsce dla kobiet, w którym mogą oddać się w ręce urodowych i modowych ekspertów, z udziałem stylistki Centrum Janki. To także miejsce wyjątkowej prezentacji oferty i zakupu produktów, które w ramach zintegrowanej promocji sklepu online i advocacy marketing daje konkretną sprzedaż na rzecz najemców Centrum Janki.

Innowacyjna platforma e-commerce Butik Janki jest dostępna na stronie www.chjanki.pl oraz pod adresem www.butikjanki.pl. Projektem opiekuje się zarządca Centrum Janki - Apsys Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.