Komunikaty PR

Butik Janki – innowacyjna platforma zakupowa

2022-07-15  |  11:00
Biuro prasowe

Centrum Janki to jedyne w Polsce centrum handlowe oferujące zarówno swoim klientom, jak i najemcom, innowacyjne narzędzie e-commerce. Ten unikalny w skali ogólnopolskiej koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Platforma zakupowa „Butik Janki” to jednak wiele więcej niż sklep internetowy. To holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który  dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu klientów podyktowanym między innymi zmianami, jakie w ciągu dwóch ostatnich lat spowodowała pandemia COVID-19, Centrum Janki stworzyło nowe i niespotykane dotąd rozwiązanie wsparcia sprzedaży połączone z budowaniem unikalnego doświadczenia zakupowego. ButikJanki.pl to wygodny sklep internetowy oferujący klientom produkty najemców centrum na różne okazje. Wyróżnia się na rynku ofertą gotowych stylizacji modowych, które są każdorazowo starannie selekcjonowane przez ekspertki z branży fashion - modowe influencerki - spośród oferty dostępnej u najemców Centrum Janki. Stylizacje złożone z perfekcyjnie dopasowanych do siebie elementów garderoby, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami prezentowane są w sekcji „shop the look” i to one cieszą się największym zainteresowaniem klientek. Co istotne, na sile oddziaływania influencerów opiera się w znacznej mierze także promocja i komunikacja samego sklepu. Takie podejście nie tylko świadczy o innowacyjnym prowadzeniu projektu e-commercowego, ale także gwarantuje konkretne wyniki. Bazuje na szerokich zasięgach influencerek, które jednocześnie budują wysokie zaangażowanie swoich obserwatorów, co w konsekwencji skutkuje konkretną konwersją zakupową klientek e-butiku.

 

„Butik Janki to komplementarny koncept zakupowy, który zakłada pełen komfort zakupów. Dedykujemy go wszystkim osobom, które poszukują gotowych, przemyślanych rozwiązań modowych, które lubią ułatwiać sobie życie i w kwestii doboru garderoby chętnie zdadzą się na opinię ekspertek. Niespotykany dotąd model, który łączy koncepcję zakupów w centrum handlowym z wygodą dokonywania ich on-line oraz modowymi inspiracjami influencerek, znajduje szerokie grono odbiorczyń i odbiorców” - mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki. „Wdrażając takie innowacyjne działania chcemy udowodnić, że warto wychodzić z inicjatywą w kierunku klienta i tworzyć nowe, przystosowane do zmieniającego się rynku rozwiązania” – dodaje Sylwia Klaman.

W myśl idei omnichannel, Butik Janki jest dodatkowo zintegrowany z nową stron internetową centrum. Oferuje ona nie tylko intuicyjną i komfortową nawigację po najistotniejszych dla klientów sekcjach informacyjnych, ale także prezentuje inspiracje i konkretne propozycje zakupowe. Rozwija tematycznie koncept „shop the look” w poradniczych tekstach przygotowanych przez stylistkę centrum oraz linkuje bezpośrednio do platformy e-commerce.

Nowa strona internetowa w łatwy sposób umożliwia umówienie się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum, co także jest elementem przemyślanej strategii wielokanałowego wsparcia sprzedaży platformy Butik Janki.

Butik Janki ma także swoją stacjonarną odsłonę, funkcjonującą w centrum w formie pop up. To stworzone ze szczególną starannością i dbałością, niezwykłe miejsce dla kobiet, w którym mogą oddać się w ręce urodowych i modowych ekspertów, z udziałem stylistki Centrum Janki. To także miejsce wyjątkowej prezentacji oferty i zakupu produktów, które w ramach zintegrowanej promocji sklepu online i advocacy marketing daje konkretną sprzedaż na rzecz najemców Centrum Janki.

Innowacyjna platforma e-commerce Butik Janki jest dostępna na stronie www.chjanki.pl oraz pod adresem www.butikjanki.pl. Projektem opiekuje się zarządca Centrum Janki - Apsys Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.