Komunikaty PR

Caffè Vergnano otwarło oficjalny polski sklep internetowy!

2020-04-24  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.44 MB )

Najstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polskim rynku. Caffè Vergnano uruchomiło oficjalny sklep internetowy, w którym dostępny jest szeroki wybór produktów z portfolio włoskiej marki. Konsumenci w Polsce mogą już zaopatrzyć się m.in. w tradycyjnie palone włoskie kawy, oryginalne akcesoria czy innowacyjne biodegradowalne kapsułki bez wychodzenia z domu. 

Caffè Vergnano 1882 to najstarsza palarnia kawy we Włoszech, rozwijana od czterech pokoleń przez rodzinę Vergnano. Marka eksportuje kawę do ponad 90 krajów świata. Jest też szóstym największym producentem kawy we Włoszech i jedną z największych sieci, jeżeli chodzi o liczbę kawiarni w Europie. Firma prężnie rozwija się również w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiony został oficjalny sklep internetowy dla klientów detalicznych.

- Naszą misją jest popularyzacja włoskiej kultury picia kawy zarówno w Europie, jak i na świecie. Od ponad 135 lat stawiamy na jakość i autentyczność produktów. Obecnie kawiarnie Caffè Vergnano znajdują się w 19 krajach na świecie. Codziennie serwujemy świeżą kawę dla mieszkańców m.in. Dubaju, Doha, Monachium czy Nowego Jorku.  Nasz sukces opiera się na rodzinnej tradycji, wspartej innowacyjnym podejściem do procesu produkcji kawy mówi Carolina Vergnano, wnuczka założyciela, zarządzająca rozwojem Caffè Vergnano. Otwarcie sklepu internetowego w Polsce jest dla nas kolejnym ważnym krokiem rozwoju w Europie. Nasze produkty i akcesoria są już dostępne w witrynie internetowej caffevergnano.pl oraz za pośrednictwem naszego polskiego profilu Facebook - dodaje Carolina Vergnano.

W asortymencie polskiego sklepu internetowego Caffè Vergnano dostępny jest szeroki wybór zarówno kaw mielonych, jak i ziarnistych. Sekret ich jakości wynika m.in. z drobiazgowej selekcji producentów kawy. Proces ten nadzorowany jest osobiście przez Pietro Vergnano, który zajmuje się pozyskiwaniem surowców, odwiedzając najlepszych na świecie plantatorów i dostawców kawy z  Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Rodzina Vergnano od ponad wieku skrupulatnie zarządza również procesem przetwarzania ziaren zgodnie z rodową tradycją.

W polskim sklepie internetowym oprócz najlepszych kaw ziarnistych i mielonych, klienci mogą również zakupić innowacyjne biodegradowalne kapsułki z mieszankami Arabiki i Robusty, pochodzącymi m.in. z Dominikany czy Kenii. W ofercie znajdują się także ekspresy, filiżanki i inne akcesoria produkowane przez włoską markę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.