Komunikaty PR

Caffè Vergnano otwarło oficjalny polski sklep internetowy!

2020-04-24  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.44 MB )

Najstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polskim rynku. Caffè Vergnano uruchomiło oficjalny sklep internetowy, w którym dostępny jest szeroki wybór produktów z portfolio włoskiej marki. Konsumenci w Polsce mogą już zaopatrzyć się m.in. w tradycyjnie palone włoskie kawy, oryginalne akcesoria czy innowacyjne biodegradowalne kapsułki bez wychodzenia z domu. 

Caffè Vergnano 1882 to najstarsza palarnia kawy we Włoszech, rozwijana od czterech pokoleń przez rodzinę Vergnano. Marka eksportuje kawę do ponad 90 krajów świata. Jest też szóstym największym producentem kawy we Włoszech i jedną z największych sieci, jeżeli chodzi o liczbę kawiarni w Europie. Firma prężnie rozwija się również w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiony został oficjalny sklep internetowy dla klientów detalicznych.

- Naszą misją jest popularyzacja włoskiej kultury picia kawy zarówno w Europie, jak i na świecie. Od ponad 135 lat stawiamy na jakość i autentyczność produktów. Obecnie kawiarnie Caffè Vergnano znajdują się w 19 krajach na świecie. Codziennie serwujemy świeżą kawę dla mieszkańców m.in. Dubaju, Doha, Monachium czy Nowego Jorku.  Nasz sukces opiera się na rodzinnej tradycji, wspartej innowacyjnym podejściem do procesu produkcji kawy mówi Carolina Vergnano, wnuczka założyciela, zarządzająca rozwojem Caffè Vergnano. Otwarcie sklepu internetowego w Polsce jest dla nas kolejnym ważnym krokiem rozwoju w Europie. Nasze produkty i akcesoria są już dostępne w witrynie internetowej caffevergnano.pl oraz za pośrednictwem naszego polskiego profilu Facebook - dodaje Carolina Vergnano.

W asortymencie polskiego sklepu internetowego Caffè Vergnano dostępny jest szeroki wybór zarówno kaw mielonych, jak i ziarnistych. Sekret ich jakości wynika m.in. z drobiazgowej selekcji producentów kawy. Proces ten nadzorowany jest osobiście przez Pietro Vergnano, który zajmuje się pozyskiwaniem surowców, odwiedzając najlepszych na świecie plantatorów i dostawców kawy z  Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Rodzina Vergnano od ponad wieku skrupulatnie zarządza również procesem przetwarzania ziaren zgodnie z rodową tradycją.

W polskim sklepie internetowym oprócz najlepszych kaw ziarnistych i mielonych, klienci mogą również zakupić innowacyjne biodegradowalne kapsułki z mieszankami Arabiki i Robusty, pochodzącymi m.in. z Dominikany czy Kenii. W ofercie znajdują się także ekspresy, filiżanki i inne akcesoria produkowane przez włoską markę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.