Komunikaty PR

Caffè Vergnano otwarło oficjalny polski sklep internetowy!

2020-04-24  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.44 MB )

Najstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polskim rynku. Caffè Vergnano uruchomiło oficjalny sklep internetowy, w którym dostępny jest szeroki wybór produktów z portfolio włoskiej marki. Konsumenci w Polsce mogą już zaopatrzyć się m.in. w tradycyjnie palone włoskie kawy, oryginalne akcesoria czy innowacyjne biodegradowalne kapsułki bez wychodzenia z domu. 

Caffè Vergnano 1882 to najstarsza palarnia kawy we Włoszech, rozwijana od czterech pokoleń przez rodzinę Vergnano. Marka eksportuje kawę do ponad 90 krajów świata. Jest też szóstym największym producentem kawy we Włoszech i jedną z największych sieci, jeżeli chodzi o liczbę kawiarni w Europie. Firma prężnie rozwija się również w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiony został oficjalny sklep internetowy dla klientów detalicznych.

- Naszą misją jest popularyzacja włoskiej kultury picia kawy zarówno w Europie, jak i na świecie. Od ponad 135 lat stawiamy na jakość i autentyczność produktów. Obecnie kawiarnie Caffè Vergnano znajdują się w 19 krajach na świecie. Codziennie serwujemy świeżą kawę dla mieszkańców m.in. Dubaju, Doha, Monachium czy Nowego Jorku.  Nasz sukces opiera się na rodzinnej tradycji, wspartej innowacyjnym podejściem do procesu produkcji kawy mówi Carolina Vergnano, wnuczka założyciela, zarządzająca rozwojem Caffè Vergnano. Otwarcie sklepu internetowego w Polsce jest dla nas kolejnym ważnym krokiem rozwoju w Europie. Nasze produkty i akcesoria są już dostępne w witrynie internetowej caffevergnano.pl oraz za pośrednictwem naszego polskiego profilu Facebook - dodaje Carolina Vergnano.

W asortymencie polskiego sklepu internetowego Caffè Vergnano dostępny jest szeroki wybór zarówno kaw mielonych, jak i ziarnistych. Sekret ich jakości wynika m.in. z drobiazgowej selekcji producentów kawy. Proces ten nadzorowany jest osobiście przez Pietro Vergnano, który zajmuje się pozyskiwaniem surowców, odwiedzając najlepszych na świecie plantatorów i dostawców kawy z  Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Rodzina Vergnano od ponad wieku skrupulatnie zarządza również procesem przetwarzania ziaren zgodnie z rodową tradycją.

W polskim sklepie internetowym oprócz najlepszych kaw ziarnistych i mielonych, klienci mogą również zakupić innowacyjne biodegradowalne kapsułki z mieszankami Arabiki i Robusty, pochodzącymi m.in. z Dominikany czy Kenii. W ofercie znajdują się także ekspresy, filiżanki i inne akcesoria produkowane przez włoską markę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.