Castorama Polska świętuje 25-lecie!
Castorama zaprezentowała nowy spot reklamowy, przygotowany z okazji 25-lecia firmy. Jego twórcy zabierają Klientów w sentymentalną podróż do 1997 roku, pokazując jak wiele wspomnień i pięknych historii wspólnie stworzyli.
Nowo prezentowany spot to pełen pozytywnych emocji powrót do początków sieci w Polsce. Reklama opowiada historię ojca i syna, którzy w 1997 roku wspólnie budują domek na drzewie, korzystając z materiałów dostępnych w Castoramie. Po latach postanawiają wspólnie odnowić domek z myślą o kolejnym pokoleniu. W ten sposób twórcy reklamy pokazują, że Castorama to ważna część życia milionów Polaków, a liczne budowy, urządzanie lub odnawianie mieszkań, domów czy przywołanych domków na drzewie, to coś więcej niż tylko projekty. Często to spełnianie marzeń i tworzenie pięknych wspomnień na całe życie.
- Od początku istnienia firmy pomagamy Klientom zmieniać pomieszczenia w przestrzeń, w której czują się dobrze. Zapewniamy Konsumentom profesjonalne wsparcie i nieustannie doskonalimy ofertę produktów i usług, abyśmy mogli wspólnie spełniać ich marzenia o idealnym mieszkaniu, domu czy ogrodzie. Każdego dnia doradzamy, poświęcając czas, energię i pomysły. W zamian dostajemy coś wyjątkowego - poczucie, że dzięki nam odmieniają się nie tylko budynki, ale życie naszych Klientów. Dziś, patrząc z perspektywy 25 lat, mogę z dumą przyznać, że to dla nas największa nagroda i najlepsza motywacja do działania. Dlatego też w spocie reklamowym na 25-lecie skupiliśmy się na tych elementach naszej działalności, których nie widać gołym okiem. – powiedział Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.
Pierwszy sklep Castoramy w Polsce otwarto w 1997 roku na warszawskich Włochach. Na przestrzeni lat firma nieustannie się rozwijała, starając się być blisko Klientów zamieszkałych w różnych regionach kraju. Obecnie sieć prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach oraz zapewnia dostęp do szerokiej oferty on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. W bogatym asortymencie firmy, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby Klientów, znajdziemy już nie tylko materiały budowlane, lecz także kompleksowe rozwiązania do wykańczania, urządzania i dekorowania wnętrz, a nawet modułowe meble o różnym przeznaczeniu. Klienci sieci mogą liczyć także na profesjonalne wsparcie Doradców, a także korzystać z licznych usług, pozwalających zmieniać ich mieszkania i domy coraz bardziej kompleksowo.
Premiera spotu reklamowego odbyła się 9 lutego i rozpoczęła kampanię urodzinową Castoramy. Sieć planuje świętować tą wyjątkową rocznicę nieco dłużej niż zwykle i przygotowała dla swoich Klientów liczne oferty promocyjne dostępne w ramach specjalnej kampanii sprzedażowej "25 mega okazji na 25-lecie Castoramy".
Więcej informacji na www.castorama.pl
Spot reklamowy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Ebiclmuu0cY

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.