Komunikaty PR

Castorama Polska świętuje 25-lecie!

2022-02-24  |  10:20
Biuro prasowe

Castorama zaprezentowała nowy spot reklamowy, przygotowany z okazji 25-lecia firmy. Jego twórcy zabierają Klientów w sentymentalną podróż do 1997 roku, pokazując jak wiele wspomnień i pięknych historii wspólnie stworzyli.

 

Nowo prezentowany spot to pełen pozytywnych emocji powrót do początków sieci w Polsce. Reklama opowiada historię ojca i syna, którzy w 1997 roku wspólnie budują domek na drzewie, korzystając z materiałów dostępnych w Castoramie. Po latach postanawiają wspólnie odnowić domek z myślą o kolejnym pokoleniu. W ten sposób twórcy reklamy pokazują, że Castorama to ważna część życia milionów Polaków, a liczne budowy, urządzanie lub odnawianie mieszkań, domów czy przywołanych domków na drzewie, to coś więcej niż tylko projekty. Często to spełnianie marzeń i tworzenie pięknych wspomnień na całe życie.

 

- Od początku istnienia firmy pomagamy Klientom zmieniać pomieszczenia w przestrzeń, w której czują się dobrze. Zapewniamy Konsumentom profesjonalne wsparcie i nieustannie doskonalimy ofertę produktów i usług, abyśmy mogli wspólnie spełniać ich marzenia o idealnym mieszkaniu, domu czy ogrodzie. Każdego dnia doradzamy, poświęcając czas, energię i pomysły. W zamian dostajemy coś wyjątkowego - poczucie, że dzięki nam odmieniają się nie tylko budynki, ale życie naszych Klientów. Dziś, patrząc z perspektywy 25 lat, mogę z dumą przyznać, że to dla nas największa nagroda i najlepsza motywacja do działania. Dlatego też w spocie reklamowym na 25-lecie skupiliśmy się na tych elementach naszej działalności, których nie widać gołym okiem. – powiedział Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.

 

Pierwszy sklep Castoramy w Polsce otwarto w 1997 roku na warszawskich Włochach. Na przestrzeni lat firma nieustannie się rozwijała, starając się być blisko Klientów zamieszkałych w różnych regionach kraju. Obecnie sieć prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach oraz zapewnia dostęp do szerokiej oferty on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. W bogatym asortymencie firmy, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby Klientów, znajdziemy już nie tylko materiały budowlane, lecz także kompleksowe rozwiązania do wykańczania, urządzania i dekorowania wnętrz, a nawet modułowe meble o różnym przeznaczeniu. Klienci sieci mogą liczyć także na profesjonalne wsparcie Doradców, a także korzystać z licznych usług, pozwalających zmieniać ich mieszkania i domy coraz bardziej kompleksowo.

 

Premiera spotu reklamowego odbyła się 9 lutego i rozpoczęła kampanię urodzinową Castoramy. Sieć planuje świętować tą wyjątkową rocznicę nieco dłużej niż zwykle i przygotowała dla swoich Klientów liczne oferty promocyjne dostępne w ramach specjalnej kampanii sprzedażowej "25 mega okazji na 25-lecie Castoramy".

 

Więcej informacji na www.castorama.pl

Spot reklamowy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Ebiclmuu0cY

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.