Castorama Polska świętuje 25-lecie!
Castorama zaprezentowała nowy spot reklamowy, przygotowany z okazji 25-lecia firmy. Jego twórcy zabierają Klientów w sentymentalną podróż do 1997 roku, pokazując jak wiele wspomnień i pięknych historii wspólnie stworzyli.
Nowo prezentowany spot to pełen pozytywnych emocji powrót do początków sieci w Polsce. Reklama opowiada historię ojca i syna, którzy w 1997 roku wspólnie budują domek na drzewie, korzystając z materiałów dostępnych w Castoramie. Po latach postanawiają wspólnie odnowić domek z myślą o kolejnym pokoleniu. W ten sposób twórcy reklamy pokazują, że Castorama to ważna część życia milionów Polaków, a liczne budowy, urządzanie lub odnawianie mieszkań, domów czy przywołanych domków na drzewie, to coś więcej niż tylko projekty. Często to spełnianie marzeń i tworzenie pięknych wspomnień na całe życie.
- Od początku istnienia firmy pomagamy Klientom zmieniać pomieszczenia w przestrzeń, w której czują się dobrze. Zapewniamy Konsumentom profesjonalne wsparcie i nieustannie doskonalimy ofertę produktów i usług, abyśmy mogli wspólnie spełniać ich marzenia o idealnym mieszkaniu, domu czy ogrodzie. Każdego dnia doradzamy, poświęcając czas, energię i pomysły. W zamian dostajemy coś wyjątkowego - poczucie, że dzięki nam odmieniają się nie tylko budynki, ale życie naszych Klientów. Dziś, patrząc z perspektywy 25 lat, mogę z dumą przyznać, że to dla nas największa nagroda i najlepsza motywacja do działania. Dlatego też w spocie reklamowym na 25-lecie skupiliśmy się na tych elementach naszej działalności, których nie widać gołym okiem. – powiedział Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.
Pierwszy sklep Castoramy w Polsce otwarto w 1997 roku na warszawskich Włochach. Na przestrzeni lat firma nieustannie się rozwijała, starając się być blisko Klientów zamieszkałych w różnych regionach kraju. Obecnie sieć prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach oraz zapewnia dostęp do szerokiej oferty on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. W bogatym asortymencie firmy, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby Klientów, znajdziemy już nie tylko materiały budowlane, lecz także kompleksowe rozwiązania do wykańczania, urządzania i dekorowania wnętrz, a nawet modułowe meble o różnym przeznaczeniu. Klienci sieci mogą liczyć także na profesjonalne wsparcie Doradców, a także korzystać z licznych usług, pozwalających zmieniać ich mieszkania i domy coraz bardziej kompleksowo.
Premiera spotu reklamowego odbyła się 9 lutego i rozpoczęła kampanię urodzinową Castoramy. Sieć planuje świętować tą wyjątkową rocznicę nieco dłużej niż zwykle i przygotowała dla swoich Klientów liczne oferty promocyjne dostępne w ramach specjalnej kampanii sprzedażowej "25 mega okazji na 25-lecie Castoramy".
Więcej informacji na www.castorama.pl
Spot reklamowy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Ebiclmuu0cY
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.