Komunikaty PR

Castorama z własnym automatem do odbierania zamówień

2020-08-20  |  13:20
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.11 MB )

Castorama z własnym automatem do odbierania zamówień

CastoMaty to najnowsze rozwiązanie popularnej sieci sklepów DIY. Dzięki bezkontaktowej obsłudze, dużej pojemności i prostemu procesowi odbioru, zakupy w formule zamów i odbierz staną się jeszcze bezpieczniejsze i szybsze. Pierwszy tego typu automat właśnie stanął w warszawskiej Castoramie przy ul. Popularnej.

Duże wzrosty sprzedaży w kanele e-commerce i rosnąca popularność usługi zamów i odbierz przyczyniły się do przyspieszania prac nad rozwiązaniem wspierającym i ułatwiającym zakupy, a przy tym zapewniającym bezpieczeństwo i możliwość bezkontaktowego odbioru towarów. CastoMaty, bo tak będą nazywać się własne skrytki Castoramy, zapewnią możliwość odbioru towaru zamówionego za pośrednictwem strony internetowej w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.

Specjalnie przygotowane maszyny są w stanie pomieścić wiele produktów, nawet tych wielkogabarytowych. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wydawanie skompletowanych zamówień od razu na wózkach, dzięki czemu łatwo i komfortowo będzie można przewieźć i zapakować produkty do samochodu. Odbiór będzie odbywał się za pomocą otrzymanego kodu PIN, a cały proces będzie trwał kilka sekund.

Zamówienia do skrytek automatycznych Castoramy są całkowicie darmowe, dzięki czemu nie poniesiemy dodatkowych kosztów związanych z kompletowaniem zamówienia i jego wydaniem. Co ważne CastoMaty będą czynne 24/7, dzięki czemu zamówienie będzie można odebrać o dowolnej godzinie każdego dnia. Pierwszy automat można już przetestować w warszawskim sklepie sieci, przy ul. Popularnej.

Jak zapowiada popularna sieć to jeszcze nie koniec innowacyjnych rozwiązań. Castorama pracuje nad dalszą automatyzacją procesu robienia zakupów oraz zwrotu towarów. Oprócz nowych rozwiązań spółka proponuje szeroki wachlarz możliwości odbioru towarów zamówionych przez Internet – w punkcie odbioru w sklepie, dostawę przez partnerskie Paczkomaty InPost oraz zróżnicowane opcje kurierskie.

 

Informacje o spółce Castorama:

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 81 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.