Komunikaty PR

Castorama z własnym automatem do odbierania zamówień

2020-08-20  |  13:20
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.11 MB )

Castorama z własnym automatem do odbierania zamówień

CastoMaty to najnowsze rozwiązanie popularnej sieci sklepów DIY. Dzięki bezkontaktowej obsłudze, dużej pojemności i prostemu procesowi odbioru, zakupy w formule zamów i odbierz staną się jeszcze bezpieczniejsze i szybsze. Pierwszy tego typu automat właśnie stanął w warszawskiej Castoramie przy ul. Popularnej.

Duże wzrosty sprzedaży w kanele e-commerce i rosnąca popularność usługi zamów i odbierz przyczyniły się do przyspieszania prac nad rozwiązaniem wspierającym i ułatwiającym zakupy, a przy tym zapewniającym bezpieczeństwo i możliwość bezkontaktowego odbioru towarów. CastoMaty, bo tak będą nazywać się własne skrytki Castoramy, zapewnią możliwość odbioru towaru zamówionego za pośrednictwem strony internetowej w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.

Specjalnie przygotowane maszyny są w stanie pomieścić wiele produktów, nawet tych wielkogabarytowych. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wydawanie skompletowanych zamówień od razu na wózkach, dzięki czemu łatwo i komfortowo będzie można przewieźć i zapakować produkty do samochodu. Odbiór będzie odbywał się za pomocą otrzymanego kodu PIN, a cały proces będzie trwał kilka sekund.

Zamówienia do skrytek automatycznych Castoramy są całkowicie darmowe, dzięki czemu nie poniesiemy dodatkowych kosztów związanych z kompletowaniem zamówienia i jego wydaniem. Co ważne CastoMaty będą czynne 24/7, dzięki czemu zamówienie będzie można odebrać o dowolnej godzinie każdego dnia. Pierwszy automat można już przetestować w warszawskim sklepie sieci, przy ul. Popularnej.

Jak zapowiada popularna sieć to jeszcze nie koniec innowacyjnych rozwiązań. Castorama pracuje nad dalszą automatyzacją procesu robienia zakupów oraz zwrotu towarów. Oprócz nowych rozwiązań spółka proponuje szeroki wachlarz możliwości odbioru towarów zamówionych przez Internet – w punkcie odbioru w sklepie, dostawę przez partnerskie Paczkomaty InPost oraz zróżnicowane opcje kurierskie.

 

Informacje o spółce Castorama:

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 81 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.