CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel
Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spółka uruchomiła nową platformę sprzedażową dla marki Broel – producenta czapek i akcesoriów dziecięcych.
Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Asortyment spółki charakteryzuje się dobrą konstrukcją, która zapewnia dzieciom komfort i bezpieczeństwo. Broel posiada kolekcje czapek dedykowanych każdej porze roku, o ciekawym wzornictwie i kolorystyce. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z wyselekcjonowanych najwyższej jakości materiałów, sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.
- Pandemia zmieniła nawyki zakupowe naszych klientów, dlatego chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i zaoferować kompleksową ofertę za pośrednictwem e-commerce. W ramach działań związanych z rozwojem sprzedaży w Internecie zmodernizowaliśmy platformę sprzedażową naszej marki Broel – polskiej firmy, oferującej czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Umacnianie internetowej sieci sprzedaży to jeden z priorytetowych kierunków rozwoju Grupy CDRL. W ostatnich miesiącach został wdrożony szereg usprawnień technologicznych. Ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, niedawno uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.