CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel
Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spółka uruchomiła nową platformę sprzedażową dla marki Broel – producenta czapek i akcesoriów dziecięcych.
Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Asortyment spółki charakteryzuje się dobrą konstrukcją, która zapewnia dzieciom komfort i bezpieczeństwo. Broel posiada kolekcje czapek dedykowanych każdej porze roku, o ciekawym wzornictwie i kolorystyce. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z wyselekcjonowanych najwyższej jakości materiałów, sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.
- Pandemia zmieniła nawyki zakupowe naszych klientów, dlatego chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i zaoferować kompleksową ofertę za pośrednictwem e-commerce. W ramach działań związanych z rozwojem sprzedaży w Internecie zmodernizowaliśmy platformę sprzedażową naszej marki Broel – polskiej firmy, oferującej czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Umacnianie internetowej sieci sprzedaży to jeden z priorytetowych kierunków rozwoju Grupy CDRL. W ostatnich miesiącach został wdrożony szereg usprawnień technologicznych. Ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, niedawno uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.