Komunikaty PR

Centrum Korona dobrym sąsiadem

2021-05-25  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Centrum handlowe Korona od zawsze regularnie angażuje się w akcje wspierające mieszkańców Wrocławia. Nie zapomniało o nich również w czasie pandemii, kiedy sytuacja była szczególnie trudna. Z okazji obchodzonego we wtorek, 25 maja Europejskiego Dnia Sąsiada centrum podsumowuje swoje dotychczasowe działania w tym zakresie.

Dzień Sąsiada to święto obchodzone w ponad 30 krajach europejskich oraz w Kanadzie, mające na celu integrację mieszkańców i wzmocnienie więzi społecznych. To doskonała okazja, by spotkać sąsiadów i pogłębić wzajemne relacje. Centrum Korona udowadnia jednak, że więzi społeczne można budować przez cały rok, niezależnie od dnia i godziny.

Centrum handlowe Korona od lat wspiera przedsięwzięcia organizowane przez mieszkańców Wrocławia, a także samodzielnie inicjuje wiele sąsiedzkich i społecznie odpowiedzialnych działań. Na terenie centrum regularnie mają miejsce akcje zbiórki krwi oraz plastikowych nakrętek. Przed galerią stoi specjalne serduszko, do którego klienci mogą wrzucać nakrętki, które następnie trafią do recyklingu. Uzyskane w ten sposób pieniądze zasilą konto Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację małych pacjentów.

Na wsparcie mogą liczyć również placówki oświatowe oraz fundacje. Z początkiem marca Centrum Korona przekazało 200 książek do Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu. Znalazły się wśród nich baśnie, bajki, powieści przygodowe oraz książki edukacyjne, odpowiednie zarówno dla małych, jak i tych trochę starszych dzieci. W marcu wsparcie otrzymało również "Centrum Rozwoju i Aktywności Dzieci i Młodzieży", któremu galeria zasponsorowała prenumeratę roczną magazynu „Kosmos dla Dziewczynek” oraz transport podopiecznych na obóz letni w Dąbkach.

Mieszkańcy Wrocławia mogli liczyć na wsparcie ze strony Centrum Korona również w czasie pandemii. Z końcem ubiegłego roku centrum przekazało potrzebującym ponad 500 ciepłych posiłków, które przez 10 dni dostarczano do Schroniska św. Brata Alberta dla Bezdomnych Kobiet, Stowarzyszenia „Misja Dworcowa” oraz Fundacji Antoni. Inicjatywa była również formą wsparcia branży gastronomicznej działającej na terenie galerii, bowiem wszystkie posiłki zostały zakupione od czterech najemców: Charlie Food & Friends, Greco, Wok’n’Spice oraz Pizza Hut. W tym trudnym czasie pomoc od Centrum Korona uzyskały również fundacje Femina-Fenix, Kolorowe Dni, Antoni i Różowe Okulary. Otrzymały one paczki z żywnością, odzieżą, środkami czystości oraz artykułami pomagającymi uniknąć zakażenia koronawirusem, w postaci rękawiczek czy płynów do dezynfekcji rąk. Setki litrów środków czystości oraz kilkadziesiąt sztuk produktów żywnościowych trafiło również do Schroniska dla Osób Bezdomnych oraz Ośrodka Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu.

W Centrum Korona regularnie odbywają się też wydarzenia aktywizujące mieszkańców. W ubiegłym tygodniu, klienci mogli skorzystać z punktu adopcji roślin, a także wziąć udział w warsztatach ogrodniczych, które poprowadził Witold Czuksanow - autor książek o tematyce ogrodniczej, dziennikarz telewizyjny i współtwórca programu telewizyjnego „Rok w ogrodzie”. Z kolei w czasie pandemii mieszkańcy mogli uczestniczyć w wydarzeniach online. Dużym zainteresowaniem cieszyły się zorganizowane dla dzieci ferie z Panem Kleksem, które z pewnością uatrakcyjniły najmłodszym czas wolny od szkoły.

Centrum Korona nie poprzestaje na tych działaniach i planuje już kolejne akcje wspierające oraz zachęcające mieszkańców Wrocławia do wspólnego spędzania czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.