Komunikaty PR

Centrum Korona rusza z akcją „Happy Friday”

2021-01-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Wyśmienite potrawy kuchni greckiej, tradycyjne polskie obiady, dania z woka i obłędne sushi aż 10 zł taniej w wybranych restauracjach Centrum Korona. Promocja obowiązuje w piątki 8 oraz 15 stycznia br. i ma na celu wsparcie sytuacji restauratorów dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.

W związku z trwającą już od dłuższego czasu sytuacją epidemiczną w całym kraju Centrum Korona wspiera swoich najemców w niełatwej dla nich sytuacji. Wraz z rozpoczęciem ferii zimowych ruszyła akcja pod nazwą „Happy Friday”, w ramach której galeria dofinansuje kwotą 10 zł wszystkie zamówienia złożone w każdy piątek ferii za co najmniej 30 zł w restauracjach Charlie Food&Friend, Greco, Wok’n’spice i Sushi Royal. W ten sposób klienci kupią taniej swoje ulubione potrawy, a restauracje otrzymają wsparcie finansowe.

„Od początku pandemii staramy się wspierać naszych najemców. Teraz zachęcamy do tego również klientów. W ramach akcji „Happy Friday” odwiedzający mogą kupić swoje ulubione potrawy w niższych cenach, a jednocześnie pomóc restauracjom biorącym udział w programie”  –  mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

Centrum Korona nie pierwszy raz wychodzi z inicjatywą wsparcia branży gastronomicznej działającej na terenie galerii. W poprzednim miesiącu Centrum kupiło aż po 125 posiłków u czterech swoich najemców: Charlie Food & Friends, Greco, Wok’n’Spice oraz Pizza Hut, a następnie przekazało je osobom w trudnej sytuacji finansowej. Podczas obowiązujących ograniczeń, gdy działalność restauracji jest możliwa wyłącznie poprzez sprzedaż na wynos i z dowozem, takie działania bez wątpienia są dużym wsparciem dla najemców gastronomicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.