Centrum Korona rusza z akcją „Happy Friday”
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Wyśmienite potrawy kuchni greckiej, tradycyjne polskie obiady, dania z woka i obłędne sushi aż 10 zł taniej w wybranych restauracjach Centrum Korona. Promocja obowiązuje w piątki 8 oraz 15 stycznia br. i ma na celu wsparcie sytuacji restauratorów dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.
W związku z trwającą już od dłuższego czasu sytuacją epidemiczną w całym kraju Centrum Korona wspiera swoich najemców w niełatwej dla nich sytuacji. Wraz z rozpoczęciem ferii zimowych ruszyła akcja pod nazwą „Happy Friday”, w ramach której galeria dofinansuje kwotą 10 zł wszystkie zamówienia złożone w każdy piątek ferii za co najmniej 30 zł w restauracjach Charlie Food&Friend, Greco, Wok’n’spice i Sushi Royal. W ten sposób klienci kupią taniej swoje ulubione potrawy, a restauracje otrzymają wsparcie finansowe.
„Od początku pandemii staramy się wspierać naszych najemców. Teraz zachęcamy do tego również klientów. W ramach akcji „Happy Friday” odwiedzający mogą kupić swoje ulubione potrawy w niższych cenach, a jednocześnie pomóc restauracjom biorącym udział w programie” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Centrum Korona nie pierwszy raz wychodzi z inicjatywą wsparcia branży gastronomicznej działającej na terenie galerii. W poprzednim miesiącu Centrum kupiło aż po 125 posiłków u czterech swoich najemców: Charlie Food & Friends, Greco, Wok’n’Spice oraz Pizza Hut, a następnie przekazało je osobom w trudnej sytuacji finansowej. Podczas obowiązujących ograniczeń, gdy działalność restauracji jest możliwa wyłącznie poprzez sprzedaż na wynos i z dowozem, takie działania bez wątpienia są dużym wsparciem dla najemców gastronomicznych.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.