CH Focus otwiera się na lifestylową modę
Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka lifestylowa Outhorn, dostępna dotychczas wyłącznie online, planuje otwarcie swojego pierwszego lokalu stacjonarnego. Na jego lokalizację wybrała należące do portfolio Atrium bydgoskie CH Focus. Otwarcie nowego lokalu zaplanowano na 25 marca br.
Outhorn to polska marka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, oferująca odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Do tej pory odzież Outhorn była dostępna online oraz w multibrandowych sklepach na terenie całej Polski.
- Na decyzję o wejściu do galerii Focus wpłynęło kilka czynników, przede wszystkim potrzeby naszych klientów, którzy szukają ponadczasowych produktów do wygodnego noszenia na co dzień. Dodatkowymi atutami przemawiającymi za otwarciem sklepu w kujawsko-pomorskiem, są dobre perspektywy rozwoju dla naszego biznesu na tym terenie oraz korzystna lokalizacja centrum handlowego – podkreśla Kamila Raksimowicz, Brand Manager Outhorn.
- Już niedługo bydgoszczanie będą mogli osobiście zapoznać się z propozycjami marki Outhorn w salonie stacjonarnym. Oferta sklepu doskonale uzupełni nasze portfolio, gdyż wpisuje się w aktualne oczekiwania klientów, którzy mają określone preferencje, są świadomi swoich potrzeb i wybierają swoje ulubione marki. Mam nadzieję, że Outhorn stanie się jednym z popularnych miejsc zakupowych dla osób ceniących sobie wygodę i jakość - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.