Komunikaty PR

CH Targówek z nową energią smaków – food court po modernizacji gotowy na gości!

2024-11-18  |  15:10
Biuro prasowe

Nowa, odmłodzona strefa gastro w CH Targówek tętni życiem i przyciąga zarówno lokalnych klientów, jak i odwiedzających z dalszych zakątków Warszawy. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu, zachwyca przytulną przestrzenią wypełnioną egzotycznymi detalami, przenosząc odwiedzających w orientalną podróż i tworząc wyjątkowe miejsce spotkań i relaksu. Oferta Targu Smaku zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

Strefa gastronomiczna Targ Smaku w CH Targówek zyskała nowe oblicze. Teraz jeszcze mocniej tętni życiem i energią. Jasne, przestronne wnętrza, inspirowane marokańskim targiem sprawiają, że chce się tu wracać nie tylko na zakupy, ale także po to, by spędzić czas z bliskimi. Odmłodzona strefa gastro wzbogaca doświadczenia klientów i w naturalny sposób przedłuża czas ich pobytu w centrum. To właśnie tutaj klienci mogą odpocząć podczas zakupów i delektować się posiłkami dostosowanymi do gustów i potrzeb.

Food court w Targówku od zawsze cieszył się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie przebywali w tej części centrum, spędzając czas ze znajomymi lub na spotkaniach biznesowych. W trosce o ich wygodę podjęto decyzję o odświeżeniu przestrzeni i przy okazji zwiększeniu liczby miejsc w strefie o około 10%. Pojawił się także zupełnie nowy element – insta spot w postaci stylowego foodtrucka. Przyciąga on zarówno smakoszy, jak i fanów nietuzinkowych kadrów.

Odświeżony food court to tylko jeden z elementów pozytywnych zmian jakie w ostatnim czasie przechodzi centrum na Targówku. Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła kawiarnia Gorąco Polecam, po raz pierwszy wewnątrz galerii pojawił się salon optyczny Aurum, sklep Kamalion wzbogacił portfolio centrum o punkt z akcesoriami technologicznymi, a marka Lilou otworzyła piękny lokal w swoim najnowszym koncepcie. Jeszcze w tym roku oferta centrum wzbogaci się o premierowe otwarcia brandów, które znacząco uatrakcyjnią przestrzeń handlowo-usługową. Miłośnicy kosmetyków zyskają możliwość odwiedzenia drugiego w Warszawie salonu popularnej drogerii DM, a wielbiciele słodkości będą mogli skorzystać z szerokiej oferty ODStore. Co więcej, marka ISEI wybrała CH Targówek jako lokalizację swojego pierwszego stacjonarnego sklepu w Polsce. Ostatnie i zaplanowane zmiany dotyczą ponad 1400 mkw. powierzchni centrum, co oznacza, że na ten moment centrum jest skomercjalizowane w 99%. Nowi najemcy w połączeniu z odświeżoną strefą gastronomiczną tworzą bogaty wachlarz możliwości zakupowych i rozrywkowych, czyniąc CH Targówek miejscem, które warto odwiedzać regularnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.