Komunikaty PR

CH Targówek z nową energią smaków – food court po modernizacji gotowy na gości!

2024-11-18  |  15:10
Biuro prasowe

Nowa, odmłodzona strefa gastro w CH Targówek tętni życiem i przyciąga zarówno lokalnych klientów, jak i odwiedzających z dalszych zakątków Warszawy. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu, zachwyca przytulną przestrzenią wypełnioną egzotycznymi detalami, przenosząc odwiedzających w orientalną podróż i tworząc wyjątkowe miejsce spotkań i relaksu. Oferta Targu Smaku zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

Strefa gastronomiczna Targ Smaku w CH Targówek zyskała nowe oblicze. Teraz jeszcze mocniej tętni życiem i energią. Jasne, przestronne wnętrza, inspirowane marokańskim targiem sprawiają, że chce się tu wracać nie tylko na zakupy, ale także po to, by spędzić czas z bliskimi. Odmłodzona strefa gastro wzbogaca doświadczenia klientów i w naturalny sposób przedłuża czas ich pobytu w centrum. To właśnie tutaj klienci mogą odpocząć podczas zakupów i delektować się posiłkami dostosowanymi do gustów i potrzeb.

Food court w Targówku od zawsze cieszył się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie przebywali w tej części centrum, spędzając czas ze znajomymi lub na spotkaniach biznesowych. W trosce o ich wygodę podjęto decyzję o odświeżeniu przestrzeni i przy okazji zwiększeniu liczby miejsc w strefie o około 10%. Pojawił się także zupełnie nowy element – insta spot w postaci stylowego foodtrucka. Przyciąga on zarówno smakoszy, jak i fanów nietuzinkowych kadrów.

Odświeżony food court to tylko jeden z elementów pozytywnych zmian jakie w ostatnim czasie przechodzi centrum na Targówku. Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła kawiarnia Gorąco Polecam, po raz pierwszy wewnątrz galerii pojawił się salon optyczny Aurum, sklep Kamalion wzbogacił portfolio centrum o punkt z akcesoriami technologicznymi, a marka Lilou otworzyła piękny lokal w swoim najnowszym koncepcie. Jeszcze w tym roku oferta centrum wzbogaci się o premierowe otwarcia brandów, które znacząco uatrakcyjnią przestrzeń handlowo-usługową. Miłośnicy kosmetyków zyskają możliwość odwiedzenia drugiego w Warszawie salonu popularnej drogerii DM, a wielbiciele słodkości będą mogli skorzystać z szerokiej oferty ODStore. Co więcej, marka ISEI wybrała CH Targówek jako lokalizację swojego pierwszego stacjonarnego sklepu w Polsce. Ostatnie i zaplanowane zmiany dotyczą ponad 1400 mkw. powierzchni centrum, co oznacza, że na ten moment centrum jest skomercjalizowane w 99%. Nowi najemcy w połączeniu z odświeżoną strefą gastronomiczną tworzą bogaty wachlarz możliwości zakupowych i rozrywkowych, czyniąc CH Targówek miejscem, które warto odwiedzać regularnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.