Komunikaty PR

Chcesz wesprzeć WOŚP? W sklepach Żabka możesz to zrobić płacąc kartą!

2021-01-21  |  14:00
Biuro prasowe

Nie masz przy sobie gotówki, a chciałbyś wesprzeć 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Od teraz możliwość wsparcia działań WOŚP za pomocą płatności kartą, jako jedyna w kraju sieć handlowa, daje Żabka. To już kolejny sposób umożliwiający bezgotówkowe wsparcie inicjatywy – klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogą przekazać datki także za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci. W ponad 6 900 sklepach Żabka stanęły też tradycyjne kolorowe puszki Fundacji, do których można wrzucić gotówkę. Zbiórka datków trwa do dnia Finału, który w tym roku przeniesiono na 31 stycznia.

Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W zeszłym roku na rzecz WOŚP firma przekazała ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników aplikacji mobilnej żappka.

W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym z ponad 6 900 sklepów Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Od 19 stycznia br. klienci wszystkich sklepów sieci, przy okazji codziennych zakupów, mają także możliwość bezpiecznego przekazania datków za pośrednictwem płatności bezgotówkowych. Decydując się na wsparcie WOŚP za pośrednictwem płatności kartą, można wskazać dowolnie wybraną przez siebie kwotę (kwota minimalna nie została określona). Żabka nie zapomniała także o osobach, które preferują wpłaty online, realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. To dla nich udostępniła e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu WOŚP.

Kolejną odsłonę wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Żabka planuje na ostatni tydzień przed 29. Finałem akcji. Tym razem do wspierania akcji zaprosi użytkowników aplikacji żappka – będą oni mogli przekazywać swoje punkty lojalnościowe, tzw. „żappsy”, na cegiełki charytatywne, których równowartość w złotówkach sieć przekaże na rzecz WOŚP.

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 koncertem Piotra Bukartyka i Krzysztofa Zalewskiego i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.