Komunikaty PR

Chcesz wesprzeć WOŚP? W sklepach Żabka możesz to zrobić płacąc kartą!

2021-01-21  |  14:00
Biuro prasowe

Nie masz przy sobie gotówki, a chciałbyś wesprzeć 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Od teraz możliwość wsparcia działań WOŚP za pomocą płatności kartą, jako jedyna w kraju sieć handlowa, daje Żabka. To już kolejny sposób umożliwiający bezgotówkowe wsparcie inicjatywy – klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogą przekazać datki także za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci. W ponad 6 900 sklepach Żabka stanęły też tradycyjne kolorowe puszki Fundacji, do których można wrzucić gotówkę. Zbiórka datków trwa do dnia Finału, który w tym roku przeniesiono na 31 stycznia.

Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W zeszłym roku na rzecz WOŚP firma przekazała ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników aplikacji mobilnej żappka.

W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym z ponad 6 900 sklepów Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Od 19 stycznia br. klienci wszystkich sklepów sieci, przy okazji codziennych zakupów, mają także możliwość bezpiecznego przekazania datków za pośrednictwem płatności bezgotówkowych. Decydując się na wsparcie WOŚP za pośrednictwem płatności kartą, można wskazać dowolnie wybraną przez siebie kwotę (kwota minimalna nie została określona). Żabka nie zapomniała także o osobach, które preferują wpłaty online, realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. To dla nich udostępniła e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu WOŚP.

Kolejną odsłonę wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Żabka planuje na ostatni tydzień przed 29. Finałem akcji. Tym razem do wspierania akcji zaprosi użytkowników aplikacji żappka – będą oni mogli przekazywać swoje punkty lojalnościowe, tzw. „żappsy”, na cegiełki charytatywne, których równowartość w złotówkach sieć przekaże na rzecz WOŚP.

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 koncertem Piotra Bukartyka i Krzysztofa Zalewskiego i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.