Komunikaty PR

Claro - nowy fotel biurowy w ofercie Kinnarps - genialny w swojej prostocie

2020-05-11  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Należąca do grupy Kinnarps marka Drabert, znana z doskonałych rozwiązań ergonomicznych
i przemyślanych detali, wprowadza na rynek nowy model fotela biurowego. Genialny w swojej prostocie fotel obrotowy Claro to wszechstronne rozwiązanie do nowoczesnych miejsc pracy.

 

Claro sprawdzi się zarówno w roli fotela przy biurku, jak również w miejscach spotkań i pracy projektowej. Dzięki ergonomii i nowoczesnemu wzornictwu można go wykorzystać w projektach, które oprócz takich cech użytkowych jak - elastyczność i wytrzymałość, wymagają również najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

„Lubię ekonomiczny wymiar krzesła biurowego Claro. Oferuje ono nie tylko najlepszą cenę za pełnię funkcjonalności i ergonomii, lecz także elastyczność, która sprawia, że jest to naprawdę atrakcyjne rozwiązanie dla oszczędnych” - mówi Martin Henschel, International Product Manager w Kinnarps AB.

Fotele obrotowe Claro są dostępne z 3 różnymi wariantami oparć do wyboru: z czarnej siatki, z dodatkowym pokrowcem oraz w wersji tapicerowanej w całości. Wymienny dodatkowy pokrowiec na oparcie z siatki dostępny w kilku kolorach to unikalna cecha serii Claro, która stwarza kreatywne i przyjazne dla środowiska możliwości zastosowań.

„Możliwość zakupu modelu z oparciem z siatki Claro oraz dodatkowego pokrowca z tkaniny daje użytkownikom większą swobodę i elastyczność aranżacji. Można użyć krzesła z przewiewnym oparciem z siatki lub za pomocą pokrowca dodać akcent kolorystyczny. Jeszcze nigdy podstawowy model fotela obrotowego nie był tak inspirujący ” - podkreśla Martin Henschel.

Ergonomiczna i intuicyjna konstrukcja fotela biurowego Claro została stworzona z myślą o wielogodzinnej pracy w skupieniu. W serii zastosowano mechanizm Synchrone™ z funkcją SafeBack, w którym stosunek nachylenia siedziska i oparcia wynosi 1:2,4. Mechanizm jest wyposażony w regulację oporu odchylania i czterostopniową blokadę oparcia. Można regulować wysokość i głębokość siedziska, a także wysokość oparcia w wersji całkowicie tapicerowanej. W modelu z oparciem z siatki dla dodatkowego komfortu można zastosować podparcie dolnej części pleców. Oba warianty oparcia – siatkowe i tapicerowane - mogą być uzupełnione czarnym zagłówkiem o regulowanej wysokości i głębokości. Zaś zagłówek dodatkowo można wyposażyć w poręczny wieszak na okrycie wierzchnie lub marynarkę. Podłokietniki dostępne są z dwoma wariantami regulacji.

Projektując Claro, zadbano także o korzyści dla środowiska. Fotel jest wykonany z materiałów, które nadają się do powtórnego wykorzystania, a możliwość montażu dodatkowych akcesoriów i ich wymiany zwiększa jego wytrzymałość i żywotność.
 

Zdjęcia można pobrać na stronie: https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/Prasa/

Więcej informacji na temat produktu: https://www.kinnarps.pl/produkty/fotele-i-krzesla/fotele-obrotowe/claro/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.