Komunikaty PR

Coccodrillo otwiera 12 salonów sezonowych

2022-06-13  |  01:00
Biuro prasowe

Wzorem lat poprzednich, Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów na czas wakacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, marka otwiera 12 salonów sezonowych w turystycznych miejscowościach nad morzem. Letnie sklepy stacjonarne cieszą się dużą popularnością wśród turystów – aktywność ta przekłada się na zwiększenie przychodów w miesiącach letnich i jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym.

Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach jak Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia,  Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo i Ustronie Morskie.

- Już kolejny raz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otwieramy sezonowe punkty sprzedaży w nadmorskich miejscowościach. Doświadczenie z lat ubiegłych pokazuje, że tego typu akcje nie tylko świetnie przekładają się zwiększenie rozpoznawalności brandu, ale też pozytywnie wpływają na sprzedaż asortymentu letniego – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL

Pierwsze salony działają już od kwietnia i są nadmorską wizytówką marki. Klientami są zarówno turyści z Polski jak i zagranicy. Nadmorska działalność skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które docelowo mogą przełożyć się na otwarcia sklepów w innych krajach.  

Adresy salonów:

Dźwirzyno:

Galeria Mewa, Ul. Wyzwolenia 8, 78 - 131 Dźwirzyno

Hel:

ul. Wiejska 3, 84-150 Hel

Jarosławiec:

ul. Nadmorska 1, 76 -107 Jarosławiec

Jastarnia:

ul. Sychty 65, 84- 140 Jastarnia

Karwia:

ul. Kopernika 23A, 84-105 Karwia

Krynica Morska:

ul. Gdańska (brak numeru) vis a vis Polo Marketu, 82-120 Krynica Morska

Łeba:

ul. Kościuszki 25,  84 - 360 Łeba

Niechorze:

Al. Bursztynowa 5, 72 - 350 Niechorze

Rewal:

ul. Wesoła 1, 72-344 Rewal

Rowy:

ul. Wczasowa 1A  76 - 212 Rowy

Sabrinowo:

ul. Nadmorska 50, 76-034 Sarbinowo

Ustronie Morskie:

Hala - centrum handlowe, ul. Chrobrego nr działki 183/3, 78-111 Ustronie Morskie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.