Coccodrillo otwiera 12 salonów sezonowych
Wzorem lat poprzednich, Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów na czas wakacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, marka otwiera 12 salonów sezonowych w turystycznych miejscowościach nad morzem. Letnie sklepy stacjonarne cieszą się dużą popularnością wśród turystów – aktywność ta przekłada się na zwiększenie przychodów w miesiącach letnich i jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym.
Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach jak Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo i Ustronie Morskie.
- Już kolejny raz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otwieramy sezonowe punkty sprzedaży w nadmorskich miejscowościach. Doświadczenie z lat ubiegłych pokazuje, że tego typu akcje nie tylko świetnie przekładają się zwiększenie rozpoznawalności brandu, ale też pozytywnie wpływają na sprzedaż asortymentu letniego – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL
Pierwsze salony działają już od kwietnia i są nadmorską wizytówką marki. Klientami są zarówno turyści z Polski jak i zagranicy. Nadmorska działalność skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które docelowo mogą przełożyć się na otwarcia sklepów w innych krajach.
Adresy salonów:
Dźwirzyno:
Galeria Mewa, Ul. Wyzwolenia 8, 78 - 131 Dźwirzyno
Hel:
ul. Wiejska 3, 84-150 Hel
Jarosławiec:
ul. Nadmorska 1, 76 -107 Jarosławiec
Jastarnia:
ul. Sychty 65, 84- 140 Jastarnia
Karwia:
ul. Kopernika 23A, 84-105 Karwia
Krynica Morska:
ul. Gdańska (brak numeru) vis a vis Polo Marketu, 82-120 Krynica Morska
Łeba:
ul. Kościuszki 25, 84 - 360 Łeba
Niechorze:
Al. Bursztynowa 5, 72 - 350 Niechorze
Rewal:
ul. Wesoła 1, 72-344 Rewal
Rowy:
ul. Wczasowa 1A 76 - 212 Rowy
Sabrinowo:
ul. Nadmorska 50, 76-034 Sarbinowo
Ustronie Morskie:
Hala - centrum handlowe, ul. Chrobrego nr działki 183/3, 78-111 Ustronie Morskie
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.