Coccodrillo otwiera 12 salonów sezonowych
Wzorem lat poprzednich, Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów na czas wakacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, marka otwiera 12 salonów sezonowych w turystycznych miejscowościach nad morzem. Letnie sklepy stacjonarne cieszą się dużą popularnością wśród turystów – aktywność ta przekłada się na zwiększenie przychodów w miesiącach letnich i jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym.
Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach jak Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo i Ustronie Morskie.
- Już kolejny raz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otwieramy sezonowe punkty sprzedaży w nadmorskich miejscowościach. Doświadczenie z lat ubiegłych pokazuje, że tego typu akcje nie tylko świetnie przekładają się zwiększenie rozpoznawalności brandu, ale też pozytywnie wpływają na sprzedaż asortymentu letniego – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL
Pierwsze salony działają już od kwietnia i są nadmorską wizytówką marki. Klientami są zarówno turyści z Polski jak i zagranicy. Nadmorska działalność skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które docelowo mogą przełożyć się na otwarcia sklepów w innych krajach.
Adresy salonów:
Dźwirzyno:
Galeria Mewa, Ul. Wyzwolenia 8, 78 - 131 Dźwirzyno
Hel:
ul. Wiejska 3, 84-150 Hel
Jarosławiec:
ul. Nadmorska 1, 76 -107 Jarosławiec
Jastarnia:
ul. Sychty 65, 84- 140 Jastarnia
Karwia:
ul. Kopernika 23A, 84-105 Karwia
Krynica Morska:
ul. Gdańska (brak numeru) vis a vis Polo Marketu, 82-120 Krynica Morska
Łeba:
ul. Kościuszki 25, 84 - 360 Łeba
Niechorze:
Al. Bursztynowa 5, 72 - 350 Niechorze
Rewal:
ul. Wesoła 1, 72-344 Rewal
Rowy:
ul. Wczasowa 1A 76 - 212 Rowy
Sabrinowo:
ul. Nadmorska 50, 76-034 Sarbinowo
Ustronie Morskie:
Hala - centrum handlowe, ul. Chrobrego nr działki 183/3, 78-111 Ustronie Morskie

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.