Komunikaty PR

Coccodrillo po raz 10. zagrało z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2022-02-21  |  16:00

Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przygotowanych zostało wiele ciekawych licytacji, z których dochód wspiera tegoroczny cel fundacji - diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci.

Rokroczną tradycją stał się udział wielu przedsiębiorstw w aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP. Jest to świetny sposób na zaangażowanie się marek w pomaganie, a możliwe do wylicytowania przedmioty bardzo często są unikalne i niemożliwe do zdobycia w inny sposób.

Udział w sesji wizerunkowej czy własny wzór na koszulce?

Wśród przedmiotów wystawionych przez Coccodrillo w 30-tej, jubileuszowej edycji WOŚP znalazły się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Dla Coccodrillo jest to już 10. edycja, w której marka wzięła udział.

- Zawsze bardzo chętnie włączamy się we wsparcie fundacji, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 10 lat, jest to więc jubileusz zarówno samej fundacji, jak i naszego zaangażowania w jej wsparcie. Oprócz wystawiania aukcji charytatywnych, w których można wylicytować rzeczy na co dzień nieosiągalne, np. dzień w biurze projektowym, co roku licytujemy Złote Serduszko - informuje Paulina Żaczyk, Kierownik Marketingu Coccodrillo.

Aukcje marki cieszyły się w tym roku dużym zainteresowaniem. Udział w sesji lookbookowej został wylicytowany za prawie 30 000 zł, prześcigając tym samym udział w sesji wizerunkowej, za który szczęśliwy licytujący przekazał na WOŚP ponad 26 000 zł. Łączna suma, jaką licytujący przeznaczyli na aukcje Coccodrillo to prawie 60 000 zł!

W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie 33 333 zł, w tym roku było to jednak prawie dwukrotnie więcej, bo aż 59 999 zł.

- Deklarowana na zakończenie tegorocznego finału kwota zebrana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to 136 mln 282 tys. zł. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do tak dobrego wyniku oraz do polepszania życia dzieci - dodaje Paulina Żaczyk.

Pomoc dzieciom Coccodrillo ma wpisane w DNA

Warto podkreślić, że wsparcie WOŚP to nie jedyny sposób marki Coccodrillo na pomaganie dzieciom. Od 2018 roku wspiera ona również Fundację Mam Marzenie, m.in. poprzez wprowadzenie do sprzedaży specjalnych papierowych toreb, z których dochód przekazywany jest na rzecz wspomnianej organizacji.

Oprócz tego marka prowadzi akcję Ubierz marzenia”, w ramach której w salonach stacjonarnych znajdują się specjalne “ciuchozaury”, czyli pojemniki, do których można wrzucać używaną, ale niezniszczoną odzież dziecięcą . Za każdy 1 kg ubrań do Fundacji Mam Marzenie trafia złotówka. Każdy może więc pomóc pozbywając się ubrań, których już nie nosi, a na stronie internetowej widnieje opcja zamówienia darmowego kuriera po odbiór używanej odzieży. Cyklicznie marka organizuje także akcje zakupowe, przekazując część dochodu na pomoc dzieciom.

Jeszcze inną odsłoną w ramach inicjatywy #Coccodrillopomagamy jest udział w charytatywnych pokazach mody Gwiazdy Dzieciom, w których biorą udział dzieci i znane osoby. Gwiazdy, które angażują się w akcję to m.in. Maja Hyży, Iwona Węgrowska czy Małgorzata Tomaszewska.

Jak więc widać, przedsiębiorstwa mogą mieć ogromny wkład we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne i realnie przyczynić się do niesienia pomocy. Jeśli zaangażują do tego również swoich klientów, efekty mogą być podwójne!


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.