Komunikaty PR

Coccodrillo po raz 10. zagrało z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2022-02-21  |  16:00

Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przygotowanych zostało wiele ciekawych licytacji, z których dochód wspiera tegoroczny cel fundacji - diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci.

Rokroczną tradycją stał się udział wielu przedsiębiorstw w aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP. Jest to świetny sposób na zaangażowanie się marek w pomaganie, a możliwe do wylicytowania przedmioty bardzo często są unikalne i niemożliwe do zdobycia w inny sposób.

Udział w sesji wizerunkowej czy własny wzór na koszulce?

Wśród przedmiotów wystawionych przez Coccodrillo w 30-tej, jubileuszowej edycji WOŚP znalazły się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Dla Coccodrillo jest to już 10. edycja, w której marka wzięła udział.

- Zawsze bardzo chętnie włączamy się we wsparcie fundacji, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 10 lat, jest to więc jubileusz zarówno samej fundacji, jak i naszego zaangażowania w jej wsparcie. Oprócz wystawiania aukcji charytatywnych, w których można wylicytować rzeczy na co dzień nieosiągalne, np. dzień w biurze projektowym, co roku licytujemy Złote Serduszko - informuje Paulina Żaczyk, Kierownik Marketingu Coccodrillo.

Aukcje marki cieszyły się w tym roku dużym zainteresowaniem. Udział w sesji lookbookowej został wylicytowany za prawie 30 000 zł, prześcigając tym samym udział w sesji wizerunkowej, za który szczęśliwy licytujący przekazał na WOŚP ponad 26 000 zł. Łączna suma, jaką licytujący przeznaczyli na aukcje Coccodrillo to prawie 60 000 zł!

W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie 33 333 zł, w tym roku było to jednak prawie dwukrotnie więcej, bo aż 59 999 zł.

- Deklarowana na zakończenie tegorocznego finału kwota zebrana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to 136 mln 282 tys. zł. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do tak dobrego wyniku oraz do polepszania życia dzieci - dodaje Paulina Żaczyk.

Pomoc dzieciom Coccodrillo ma wpisane w DNA

Warto podkreślić, że wsparcie WOŚP to nie jedyny sposób marki Coccodrillo na pomaganie dzieciom. Od 2018 roku wspiera ona również Fundację Mam Marzenie, m.in. poprzez wprowadzenie do sprzedaży specjalnych papierowych toreb, z których dochód przekazywany jest na rzecz wspomnianej organizacji.

Oprócz tego marka prowadzi akcję Ubierz marzenia”, w ramach której w salonach stacjonarnych znajdują się specjalne “ciuchozaury”, czyli pojemniki, do których można wrzucać używaną, ale niezniszczoną odzież dziecięcą . Za każdy 1 kg ubrań do Fundacji Mam Marzenie trafia złotówka. Każdy może więc pomóc pozbywając się ubrań, których już nie nosi, a na stronie internetowej widnieje opcja zamówienia darmowego kuriera po odbiór używanej odzieży. Cyklicznie marka organizuje także akcje zakupowe, przekazując część dochodu na pomoc dzieciom.

Jeszcze inną odsłoną w ramach inicjatywy #Coccodrillopomagamy jest udział w charytatywnych pokazach mody Gwiazdy Dzieciom, w których biorą udział dzieci i znane osoby. Gwiazdy, które angażują się w akcję to m.in. Maja Hyży, Iwona Węgrowska czy Małgorzata Tomaszewska.

Jak więc widać, przedsiębiorstwa mogą mieć ogromny wkład we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne i realnie przyczynić się do niesienia pomocy. Jeśli zaangażują do tego również swoich klientów, efekty mogą być podwójne!


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.