Komunikaty PR

Coccodrillo po raz 10. zagrało z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2022-02-21  |  16:00

Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przygotowanych zostało wiele ciekawych licytacji, z których dochód wspiera tegoroczny cel fundacji - diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci.

Rokroczną tradycją stał się udział wielu przedsiębiorstw w aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP. Jest to świetny sposób na zaangażowanie się marek w pomaganie, a możliwe do wylicytowania przedmioty bardzo często są unikalne i niemożliwe do zdobycia w inny sposób.

Udział w sesji wizerunkowej czy własny wzór na koszulce?

Wśród przedmiotów wystawionych przez Coccodrillo w 30-tej, jubileuszowej edycji WOŚP znalazły się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Dla Coccodrillo jest to już 10. edycja, w której marka wzięła udział.

- Zawsze bardzo chętnie włączamy się we wsparcie fundacji, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 10 lat, jest to więc jubileusz zarówno samej fundacji, jak i naszego zaangażowania w jej wsparcie. Oprócz wystawiania aukcji charytatywnych, w których można wylicytować rzeczy na co dzień nieosiągalne, np. dzień w biurze projektowym, co roku licytujemy Złote Serduszko - informuje Paulina Żaczyk, Kierownik Marketingu Coccodrillo.

Aukcje marki cieszyły się w tym roku dużym zainteresowaniem. Udział w sesji lookbookowej został wylicytowany za prawie 30 000 zł, prześcigając tym samym udział w sesji wizerunkowej, za który szczęśliwy licytujący przekazał na WOŚP ponad 26 000 zł. Łączna suma, jaką licytujący przeznaczyli na aukcje Coccodrillo to prawie 60 000 zł!

W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie 33 333 zł, w tym roku było to jednak prawie dwukrotnie więcej, bo aż 59 999 zł.

- Deklarowana na zakończenie tegorocznego finału kwota zebrana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to 136 mln 282 tys. zł. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do tak dobrego wyniku oraz do polepszania życia dzieci - dodaje Paulina Żaczyk.

Pomoc dzieciom Coccodrillo ma wpisane w DNA

Warto podkreślić, że wsparcie WOŚP to nie jedyny sposób marki Coccodrillo na pomaganie dzieciom. Od 2018 roku wspiera ona również Fundację Mam Marzenie, m.in. poprzez wprowadzenie do sprzedaży specjalnych papierowych toreb, z których dochód przekazywany jest na rzecz wspomnianej organizacji.

Oprócz tego marka prowadzi akcję Ubierz marzenia”, w ramach której w salonach stacjonarnych znajdują się specjalne “ciuchozaury”, czyli pojemniki, do których można wrzucać używaną, ale niezniszczoną odzież dziecięcą . Za każdy 1 kg ubrań do Fundacji Mam Marzenie trafia złotówka. Każdy może więc pomóc pozbywając się ubrań, których już nie nosi, a na stronie internetowej widnieje opcja zamówienia darmowego kuriera po odbiór używanej odzieży. Cyklicznie marka organizuje także akcje zakupowe, przekazując część dochodu na pomoc dzieciom.

Jeszcze inną odsłoną w ramach inicjatywy #Coccodrillopomagamy jest udział w charytatywnych pokazach mody Gwiazdy Dzieciom, w których biorą udział dzieci i znane osoby. Gwiazdy, które angażują się w akcję to m.in. Maja Hyży, Iwona Węgrowska czy Małgorzata Tomaszewska.

Jak więc widać, przedsiębiorstwa mogą mieć ogromny wkład we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne i realnie przyczynić się do niesienia pomocy. Jeśli zaangażują do tego również swoich klientów, efekty mogą być podwójne!


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.