Komunikaty PR

Coccodrillo po raz 10. zagrało z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2022-02-21  |  16:00

Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Przygotowanych zostało wiele ciekawych licytacji, z których dochód wspiera tegoroczny cel fundacji - diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci.

Rokroczną tradycją stał się udział wielu przedsiębiorstw w aukcjach charytatywnych na rzecz WOŚP. Jest to świetny sposób na zaangażowanie się marek w pomaganie, a możliwe do wylicytowania przedmioty bardzo często są unikalne i niemożliwe do zdobycia w inny sposób.

Udział w sesji wizerunkowej czy własny wzór na koszulce?

Wśród przedmiotów wystawionych przez Coccodrillo w 30-tej, jubileuszowej edycji WOŚP znalazły się m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. Dla Coccodrillo jest to już 10. edycja, w której marka wzięła udział.

- Zawsze bardzo chętnie włączamy się we wsparcie fundacji, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 10 lat, jest to więc jubileusz zarówno samej fundacji, jak i naszego zaangażowania w jej wsparcie. Oprócz wystawiania aukcji charytatywnych, w których można wylicytować rzeczy na co dzień nieosiągalne, np. dzień w biurze projektowym, co roku licytujemy Złote Serduszko - informuje Paulina Żaczyk, Kierownik Marketingu Coccodrillo.

Aukcje marki cieszyły się w tym roku dużym zainteresowaniem. Udział w sesji lookbookowej został wylicytowany za prawie 30 000 zł, prześcigając tym samym udział w sesji wizerunkowej, za który szczęśliwy licytujący przekazał na WOŚP ponad 26 000 zł. Łączna suma, jaką licytujący przeznaczyli na aukcje Coccodrillo to prawie 60 000 zł!

W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie 33 333 zł, w tym roku było to jednak prawie dwukrotnie więcej, bo aż 59 999 zł.

- Deklarowana na zakończenie tegorocznego finału kwota zebrana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy to 136 mln 282 tys. zł. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do tak dobrego wyniku oraz do polepszania życia dzieci - dodaje Paulina Żaczyk.

Pomoc dzieciom Coccodrillo ma wpisane w DNA

Warto podkreślić, że wsparcie WOŚP to nie jedyny sposób marki Coccodrillo na pomaganie dzieciom. Od 2018 roku wspiera ona również Fundację Mam Marzenie, m.in. poprzez wprowadzenie do sprzedaży specjalnych papierowych toreb, z których dochód przekazywany jest na rzecz wspomnianej organizacji.

Oprócz tego marka prowadzi akcję Ubierz marzenia”, w ramach której w salonach stacjonarnych znajdują się specjalne “ciuchozaury”, czyli pojemniki, do których można wrzucać używaną, ale niezniszczoną odzież dziecięcą . Za każdy 1 kg ubrań do Fundacji Mam Marzenie trafia złotówka. Każdy może więc pomóc pozbywając się ubrań, których już nie nosi, a na stronie internetowej widnieje opcja zamówienia darmowego kuriera po odbiór używanej odzieży. Cyklicznie marka organizuje także akcje zakupowe, przekazując część dochodu na pomoc dzieciom.

Jeszcze inną odsłoną w ramach inicjatywy #Coccodrillopomagamy jest udział w charytatywnych pokazach mody Gwiazdy Dzieciom, w których biorą udział dzieci i znane osoby. Gwiazdy, które angażują się w akcję to m.in. Maja Hyży, Iwona Węgrowska czy Małgorzata Tomaszewska.

Jak więc widać, przedsiębiorstwa mogą mieć ogromny wkład we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne i realnie przyczynić się do niesienia pomocy. Jeśli zaangażują do tego również swoich klientów, efekty mogą być podwójne!


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.