Komunikaty PR

Czarna przekąska na Black Friday. Panini Black dostępne w Żabce od 24 listopada

2021-11-20  |  10:00
Biuro prasowe

Black Friday – czyli oficjalne rozpoczęcie sezonu przedświątecznych zakupów – zdobywa w Polsce coraz większą popularność. W  ten dzień niemal we wszystkich sklepach znaleźć można specjalne akcje promocyjne. Z roku na rok zakupy na ten dzień planuje też coraz większa grupa konsumentów. Nietypową niespodziankę dla wszystkich przygotowała Żabka. Do sklepów sieci trafi bowiem wyjątkowa, czarna przekąska – Panini Black – czyli limitowana wersja kanapki na ciepło. Jednocześnie Żabka wzbogaca ofertę gastronomiczną o Panini Roślinne.

Panini Black to oryginalne połączenie pestek dyni, sera, szynki drobiowej oraz egzotycznego sosu spicy chillli mayo, zamkniętych w czarnej, chrupiącej bułce. Ta limitowana kanapka trafi do oferty sieci 24 listopada br. i będzie dostępna do 7 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Kolejna nowość, czyli wypełnione gorącym wegańskim serem, pysznym nie-mięsem kurczaka oraz grillowanymi warzywami, Panini Roślinne zagości w Żabce na stałe. W ofercie sieci są także doskonale znane już klientom Panini Kurczak z cebulą i rozpływającym się serem edamskim; Panini Cheddar z dwoma rodzajami sera i czerwoną cebulką oraz ostre Panini Ser i Szynka z dodatkiem sosu paprykowego oraz papryczek jalapeño.

Cieszę się, że Żabka stale rozwija ofertę gastronomiczną, dodając kolejne unikalne, dotąd niedostępne na polskim rynku produkty. Nowe Panini Black będzie jednym z nich. Ta różnorodność przyciąga odwiedzających nasze sklepy klientów i cieszy się ich uznaniem – mówi Katarzyna Stroińska, franczyzobiorczyni z Grodziska Mazowieckiego.

Żabka zachęca do odkrycia wyjątkowej nowości na ciepło specjalną ofertą – do 7 grudnia br. użytkownicy aplikacji żappka mogą kupić dowolne panini w promocyjnej cenie 7,99 zł/szt. Regulamin akcji znaleźć można na stronie www.zabka.pl

Oferta gastronomiczna Żabki to produkty smaczne i różnorodne, dobre jakościowo i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach oraz wspomnianych chrupiących panini, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz tosty. W Żabkach dostępne są także świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.