Czarna przekąska na Black Friday. Panini Black dostępne w Żabce od 24 listopada
Black Friday – czyli oficjalne rozpoczęcie sezonu przedświątecznych zakupów – zdobywa w Polsce coraz większą popularność. W ten dzień niemal we wszystkich sklepach znaleźć można specjalne akcje promocyjne. Z roku na rok zakupy na ten dzień planuje też coraz większa grupa konsumentów. Nietypową niespodziankę dla wszystkich przygotowała Żabka. Do sklepów sieci trafi bowiem wyjątkowa, czarna przekąska – Panini Black – czyli limitowana wersja kanapki na ciepło. Jednocześnie Żabka wzbogaca ofertę gastronomiczną o Panini Roślinne.
Panini Black to oryginalne połączenie pestek dyni, sera, szynki drobiowej oraz egzotycznego sosu spicy chillli mayo, zamkniętych w czarnej, chrupiącej bułce. Ta limitowana kanapka trafi do oferty sieci 24 listopada br. i będzie dostępna do 7 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Kolejna nowość, czyli wypełnione gorącym wegańskim serem, pysznym nie-mięsem kurczaka oraz grillowanymi warzywami, Panini Roślinne zagości w Żabce na stałe. W ofercie sieci są także doskonale znane już klientom Panini Kurczak z cebulą i rozpływającym się serem edamskim; Panini Cheddar z dwoma rodzajami sera i czerwoną cebulką oraz ostre Panini Ser i Szynka z dodatkiem sosu paprykowego oraz papryczek jalapeño.
– Cieszę się, że Żabka stale rozwija ofertę gastronomiczną, dodając kolejne unikalne, dotąd niedostępne na polskim rynku produkty. Nowe Panini Black będzie jednym z nich. Ta różnorodność przyciąga odwiedzających nasze sklepy klientów i cieszy się ich uznaniem – mówi Katarzyna Stroińska, franczyzobiorczyni z Grodziska Mazowieckiego.
Żabka zachęca do odkrycia wyjątkowej nowości na ciepło specjalną ofertą – do 7 grudnia br. użytkownicy aplikacji żappka mogą kupić dowolne panini w promocyjnej cenie 7,99 zł/szt. Regulamin akcji znaleźć można na stronie www.zabka.pl
Oferta gastronomiczna Żabki to produkty smaczne i różnorodne, dobre jakościowo i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach oraz wspomnianych chrupiących panini, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz tosty. W Żabkach dostępne są także świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.