DataArt współtworzy z Decathlonem system prognozowania sprzedaży
DataArt, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania na całym świecie, nawiązała współpracę z firmą Decathlon w Niemczech i będzie pracowała nad stworzeniem wysoce dokładnego modelu prognozowania sprzedaży na bazie sztucznej inteligencji. Na podstawie dokładniejszych prognoz, Decathlon będzie mógł z wyprzedzeniem lepiej rozmieścić swoje zasoby.
- Najważniejszym wyzwaniem naszego klienta było uczynienie łańcucha dostaw szybszym, a jednocześnie bardziej stabilnym. Razem z nim opracowujemy skuteczny i bardzo dokładny model prognozowania sprzedaży. Pomaga on zidentyfikować wczesne „sygnały ostrzegawcze” w kolejce zamówień i dostosować procesy biznesowe, zanim będzie za późno – powiedział lya Artistov, Head of Retail & Distribution z niemieckiego oddziału DataArt.
Rozwiązanie usprawnia system zarządzania logistyką, umożliwiając klientowi dostosowanie zapasów, poziomu zatrudnienia, dystrybucji i dostaw w czasie rzeczywistym.
- Praca z DataArt jest nie tylko przyjemnością, ale również jest niezwykle produktywna. Wspólnie tworzymy solidny model prognozowania popytu, który generuje 2-miesięczne prognozy z 90-proc. dokładnością. To rozwiązanie pomaga nam przewidzieć i przygotować się na znaczące zmiany popytu podczas świąt i dużych wydarzeń, a także uwzględnia niepewność związaną z Covid i zmianami regulacyjnymi na wielu rynkach – powiedział Oussama Jaouadi, Head of Data w Decathlon Germany.
Projekt nie jest jednorazowym wdrożeniem. DataArt będzie kontynuować współpracę z Decathlonem, aby zwiększyć ich możliwości analityczne i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.
O DataArt
DataArt to globalna firma inżynierska z siedzibą w Nowym Jorku. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu, zespołom wysoko wykwalifikowanych inżynierów na całym świecie i głębokiej znajomości biznesu, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania, na których polegają jej klienci.
DataArt zatrudnia obecnie ponad sześć tysięcy specjalistów w ponad 20 lokalizacjach w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej, a jej klientami są między innymi takie globalne marki jak Unilever, Priceline, Ocado, Flutter Entertainment.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.