Komunikaty PR

DataArt współtworzy z Decathlonem system prognozowania sprzedaży

2022-09-27  |  10:10
Biuro prasowe

DataArt, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania na całym świecie, nawiązała współpracę z firmą Decathlon w Niemczech i będzie pracowała nad stworzeniem wysoce dokładnego modelu prognozowania sprzedaży na bazie sztucznej inteligencji. Na podstawie dokładniejszych prognoz, Decathlon będzie mógł z wyprzedzeniem lepiej rozmieścić swoje zasoby.

- Najważniejszym wyzwaniem naszego klienta było uczynienie łańcucha dostaw szybszym, a jednocześnie bardziej stabilnym. Razem z nim opracowujemy skuteczny i bardzo dokładny model prognozowania sprzedaży. Pomaga on zidentyfikować wczesne „sygnały ostrzegawcze” w kolejce zamówień i dostosować procesy biznesowe, zanim będzie za późno – powiedział lya Artistov, Head of Retail & Distribution z niemieckiego oddziału DataArt.

Rozwiązanie usprawnia system zarządzania logistyką, umożliwiając klientowi dostosowanie zapasów, poziomu zatrudnienia, dystrybucji i dostaw w czasie rzeczywistym.

- Praca z DataArt jest nie tylko przyjemnością, ale również jest niezwykle produktywna. Wspólnie tworzymy solidny model prognozowania popytu, który generuje 2-miesięczne prognozy z 90-proc. dokładnością. To rozwiązanie pomaga nam przewidzieć i przygotować się na znaczące zmiany popytu podczas świąt i dużych wydarzeń, a także uwzględnia niepewność związaną z Covid i zmianami regulacyjnymi na wielu rynkach – powiedział Oussama Jaouadi, Head of Data w Decathlon Germany.

Projekt nie jest jednorazowym wdrożeniem. DataArt będzie kontynuować współpracę z Decathlonem, aby zwiększyć ich możliwości analityczne i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.

O DataArt

DataArt to globalna firma inżynierska z siedzibą w Nowym Jorku. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu, zespołom wysoko wykwalifikowanych inżynierów na całym świecie i głębokiej znajomości biznesu, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania, na których polegają jej klienci.

DataArt zatrudnia obecnie ponad sześć tysięcy specjalistów w ponad 20 lokalizacjach w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej, a jej klientami są między innymi takie globalne marki jak Unilever, Priceline, Ocado, Flutter Entertainment.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.