Komunikaty PR

Deli2 rozwija działalność o kolejną aglomerację

2021-07-26  |  10:00
Biuro prasowe

 

Deli2 S.A. konsekwentnie realizuje plan rozwoju i wkracza na nowy rynek. Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także łodzianom. Do tej pory e-delikatesy premium dostępne były na terenie Warszawy i okolic. Docelowo Deli2 chce uruchomić platformę sprzedażową we Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i  Katowicach. W czerwcu Deli2 S.A. zakończyła prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała 1 mln zł. Emisja akcji poprzedza plany debiutu Deli2 na rynku NewConnect.   

- Miło mi poinformować, że w czwartek, 29 lipca, Deli2 rozpocznie swoją działalność na rynku łódzkim. To, poza Warszawą, druga lokalizacja, w której uruchomimy naszą platformę sprzedażową. Zdecydowaliśmy się na rozwój dystrybucji o ten kierunek. Decyzja ta spowodowana była brakiem ciekawej oferty delikatesowej w tym mieście. Do tej pory łodzianie często jeździli do Warszawy po zakupy i bardziej zróżnicowaną ofertę produktów premium. Dzięki Deli2.pl mieszkańcy Łodzi będą mogli na jednej platformie i w jednej dostawie nabyć produkty warszawskich delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów specjalistycznych, rzeźników, czy winiarni. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w ciągu 24 h od złożonego zamówienia. Liczymy na duże zainteresowanie platformą Deli2 w Łodzi, która tak naprawdę ma ułatwić robienie mieszkańcom zakupów i zaoszczędzić ich cenny czas. W naszym e-sklepie łodzianie będą mieć dostęp do bogatej oferty produktów, a sam proces zakupowy zrealizują w zaledwie kilka minut – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. - Na tym nie poprzestajemy, dalej będziemy realizować nasz plan rozwoju, któremu przyświeca osiągnięcie pozycji lidera na rynku e-grocery w segmencie premium w Polsce. Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice to kolejne miasta, w których chcemy być obecni – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Deli2 jest innowacyjnym projektem na polskim rynku spożywczym, który w jednym miejscu łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy.  Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Firma dzięki innowacyjnemu podejściu w łączeniu dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów umożliwia osiągnięcie rentowności przy stosunkowo niskiej liczbie realizowanych zamówień.

Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł. Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.

- Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój naszej platformy sprzedażowej o innowacyjne rozwiązania. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktóworaz ekspansja do kolejnych miast.– dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.