Komunikaty PR

Deli2 wyznacza nowy kierunek w e-commerce na rynku FMCG

2021-05-20  |  11:00
Biuro prasowe

 

Deli2, pionier wśród e-sklepów w Polsce skupiający w jednym miejscu produkty spożywcze z wielu sklepów stacjonarnych i restauracji, rozwija skrzydła. Do 2024 roku platforma planuje dotrzeć do 10 mln klientów. Pomóc w tym mają innowacyjne technologie, na których zbudowana jest strona, tzn. jedna z wiodących platform e-Commerce Magento2 oraz jej integracja z systemem ERP SAP Business One, czy aplikacją logistyczną GeoTraxx. Dostępne dzięki nim narzędzia usprawniają logistykę zamówień i przyspieszają ich realizację. W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata.

- Przygotowując projekt e-sklepu skupiliśmy się na aspektach technicznych strony, które mają przełożyć się na proste i intuicyjne zakupy z perspektywy Klienta, a co za tym idzie skalowalną sprzedaż oferty Deli2 z perspektywy spółki. Dzięki zastosowanym innowacyjnym technologiom – Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym, w pełni automatyzując większość procesów. Dzięki temu nasi klienci mogą realizować zakupy w sposób łatwy i szybki, a my do obsługi konsumentów nie potrzebujemy wielu magazynów, czy rozbudowanej administracji. Jesteśmy pod tym względem pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Zainteresowanie naszą ofertą dynamicznie rośnie – mówi  Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Magento2 to jedna z najbardziej elastycznych, bogatych w funkcjonalności i niezawodnych platform sprzedażowych. Według licznych danych i raportów, Magento jest liderem wśród dostępnych na rynku platform e-Commerce. Z platformy tej korzysta obecnie ponad 300 000 sprzedawców na całym świecie. Popularność zawdzięcza ona m.in. swojej uniwersalności, wydajności oraz intuicyjnej obsłudze, która pozwala na sprawne zarządzanie e-sklepem. SAP Business One, czyli drugi system wykorzystywany przez Deli2, wspiera procesy księgowe, finansowe, czy zarządzanie gospodarką magazynową, system odpowiada m.in. za generowanie faktur, ich wysyłkę mailem do klientów oraz przypisanie dokumentów sprzedażowych do poszczególnych zamówień z uwzględnieniem ewentualnych zwrotów oraz edycji zamówienia. Dzięki tej zaawansowanej technologii, ewentualna rezygnacja z towaru jest prostym procesem dla kupującego. Całość automatyzacji zamyka aplikacja logistyczna GeoTraxx, która ułatwia kurierom zarówno odbiór towaru od dostawcy, jak i przygotowanie zadań z dostawą towaru do Klienta końcowego, z uwzględnieniem poszczególnych produktów, na które składa się zamówienie. A także optymalizując prace logistyka, wspomaga układania tras i rozdzielanie zadań.

Produkty zamówione w e-sklepie dostarczane są do klienta już następnego dnia, także w soboty. Wdrożone na platformie innowacyjne technologie usprawniają proces zakupów m.in. poprzez kalendarz dostaw, wybór godziny oraz terminu dostawy zakupionych produktów. Dostępna lista bestsellerów prezentuje produkty najczęściej wybierane przez innych konsumentów. Z kolei system powiadomień służy przesyłaniu na ich adres mailowy informacji o towarach niedostępnych, które wracają na stock w ofercie sklepu. Dużą dogodnością dla odwiedzających stronę Deli2 jest funkcjonalna lista zakupów. Dzięki niej, klienci mogą zapisać produkty, których zakup rozważają lub stworzyć listę zakupów z produktami kupowanymi regularnie,  tym samym pomijając ich ponowne wyszukiwanie w sklepie, co usprawnia i przyspiesza dany proces zakupowy.

Deli2  realizuje zamówienia na terenie  Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół Warszawy, nawet w promieniu do 30 km. W przyszłości planowane jest zwiększenie zasięgu o kolejne lokalizacje na mapie Polski, przy założeniu dwóch aglomeracji rocznie. Do końca br. spółka chce zadebiutować we Wrocławiu, a następnie w latach 2022-2023 w aglomeracjach Trójmiasta, Poznania, Krakowa oraz GOP.

E-sklep współpracuje ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami oraz najlepszymi lokalnymi piekarniami. W jego ofercie znajdują się produkty spożywcze od ponad 30 brand’ ów, w tym najlepszych delikatesów, manufaktur, winiarni, sklepów z żywnością ekologiczną, czy znanych i cenionych restauracji.

- Rynek B2C ze względu na globalną sytuację w 2020 r. zyskał na popularności. Sprzedaż produktów oraz usług online objęła kolejne sektory, w tym rynek FMCG. W minionym czasie liczba osób korzystających z platform e-commerce znacznie wzrosła. Z prognoz wynika, że rozwój technologii i nowe nawyki konsumentów jeszcze bardziej umocnią pozycję handlu online. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jestem przekonany, że z miesiąca na miesiąc będzie notowała dynamiczny wzrost klientów – dodaje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Platforma działa od IV kwartału ubiegłego roku. Do 2024 r. e-sklep chce dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.