Komunikaty PR

Deli2 wyznacza nowy kierunek w e-commerce na rynku FMCG

2021-05-20  |  11:00
Biuro prasowe

 

Deli2, pionier wśród e-sklepów w Polsce skupiający w jednym miejscu produkty spożywcze z wielu sklepów stacjonarnych i restauracji, rozwija skrzydła. Do 2024 roku platforma planuje dotrzeć do 10 mln klientów. Pomóc w tym mają innowacyjne technologie, na których zbudowana jest strona, tzn. jedna z wiodących platform e-Commerce Magento2 oraz jej integracja z systemem ERP SAP Business One, czy aplikacją logistyczną GeoTraxx. Dostępne dzięki nim narzędzia usprawniają logistykę zamówień i przyspieszają ich realizację. W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata.

- Przygotowując projekt e-sklepu skupiliśmy się na aspektach technicznych strony, które mają przełożyć się na proste i intuicyjne zakupy z perspektywy Klienta, a co za tym idzie skalowalną sprzedaż oferty Deli2 z perspektywy spółki. Dzięki zastosowanym innowacyjnym technologiom – Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym, w pełni automatyzując większość procesów. Dzięki temu nasi klienci mogą realizować zakupy w sposób łatwy i szybki, a my do obsługi konsumentów nie potrzebujemy wielu magazynów, czy rozbudowanej administracji. Jesteśmy pod tym względem pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Zainteresowanie naszą ofertą dynamicznie rośnie – mówi  Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Magento2 to jedna z najbardziej elastycznych, bogatych w funkcjonalności i niezawodnych platform sprzedażowych. Według licznych danych i raportów, Magento jest liderem wśród dostępnych na rynku platform e-Commerce. Z platformy tej korzysta obecnie ponad 300 000 sprzedawców na całym świecie. Popularność zawdzięcza ona m.in. swojej uniwersalności, wydajności oraz intuicyjnej obsłudze, która pozwala na sprawne zarządzanie e-sklepem. SAP Business One, czyli drugi system wykorzystywany przez Deli2, wspiera procesy księgowe, finansowe, czy zarządzanie gospodarką magazynową, system odpowiada m.in. za generowanie faktur, ich wysyłkę mailem do klientów oraz przypisanie dokumentów sprzedażowych do poszczególnych zamówień z uwzględnieniem ewentualnych zwrotów oraz edycji zamówienia. Dzięki tej zaawansowanej technologii, ewentualna rezygnacja z towaru jest prostym procesem dla kupującego. Całość automatyzacji zamyka aplikacja logistyczna GeoTraxx, która ułatwia kurierom zarówno odbiór towaru od dostawcy, jak i przygotowanie zadań z dostawą towaru do Klienta końcowego, z uwzględnieniem poszczególnych produktów, na które składa się zamówienie. A także optymalizując prace logistyka, wspomaga układania tras i rozdzielanie zadań.

Produkty zamówione w e-sklepie dostarczane są do klienta już następnego dnia, także w soboty. Wdrożone na platformie innowacyjne technologie usprawniają proces zakupów m.in. poprzez kalendarz dostaw, wybór godziny oraz terminu dostawy zakupionych produktów. Dostępna lista bestsellerów prezentuje produkty najczęściej wybierane przez innych konsumentów. Z kolei system powiadomień służy przesyłaniu na ich adres mailowy informacji o towarach niedostępnych, które wracają na stock w ofercie sklepu. Dużą dogodnością dla odwiedzających stronę Deli2 jest funkcjonalna lista zakupów. Dzięki niej, klienci mogą zapisać produkty, których zakup rozważają lub stworzyć listę zakupów z produktami kupowanymi regularnie,  tym samym pomijając ich ponowne wyszukiwanie w sklepie, co usprawnia i przyspiesza dany proces zakupowy.

Deli2  realizuje zamówienia na terenie  Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół Warszawy, nawet w promieniu do 30 km. W przyszłości planowane jest zwiększenie zasięgu o kolejne lokalizacje na mapie Polski, przy założeniu dwóch aglomeracji rocznie. Do końca br. spółka chce zadebiutować we Wrocławiu, a następnie w latach 2022-2023 w aglomeracjach Trójmiasta, Poznania, Krakowa oraz GOP.

E-sklep współpracuje ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami oraz najlepszymi lokalnymi piekarniami. W jego ofercie znajdują się produkty spożywcze od ponad 30 brand’ ów, w tym najlepszych delikatesów, manufaktur, winiarni, sklepów z żywnością ekologiczną, czy znanych i cenionych restauracji.

- Rynek B2C ze względu na globalną sytuację w 2020 r. zyskał na popularności. Sprzedaż produktów oraz usług online objęła kolejne sektory, w tym rynek FMCG. W minionym czasie liczba osób korzystających z platform e-commerce znacznie wzrosła. Z prognoz wynika, że rozwój technologii i nowe nawyki konsumentów jeszcze bardziej umocnią pozycję handlu online. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jestem przekonany, że z miesiąca na miesiąc będzie notowała dynamiczny wzrost klientów – dodaje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Platforma działa od IV kwartału ubiegłego roku. Do 2024 r. e-sklep chce dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.