Komunikaty PR

delio nie zwalnia tempa! Debiut w Gdańsku i Sopocie

2022-10-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.25 MB )

Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie. To znaczący krok w rozwoju firmy na polskim rynku e-grocery.

Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Usługa na tle konkurencji wyróżnia się czasem dostawy oraz liczbą dostępnych produktów. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia zamówienia. Co ważne, supermarket online działa przez siedem dni w tygodniu w godzinach 7:00-23:00, co pozwala dostosować dostawę do swoich codziennych potrzeb.

Zgodnie z naszymi założeniami, kontynuujemy ekspansję na polskim rynku e-grocery. Szybkie tempo rozwoju usługi oraz obecność w nowych lokalizacjach są dla nas największymi priorytetami. Wierzymy, że jakość świadczonych usług oraz najszybsza dostawa na rynku to nasze największe zalety – mówi Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.

Klienci supermarketu online mogą zamówić w supermarkecie online produkty znanych, światowych marek, jak i lokalnych producentów. Dla jeszcze większej wygody użytkowników uruchomiono aplikację, która pozwala na swobodne przemieszczanie się między platformami: np. dokończenie procesu zamówienia rozpoczętego na stronie internetowej delio.com.pl.

Twórcy usługi z Lite e-Commerce poważnie podchodzą również do tematu ekologii. Skutery elektryczne stanowią większość pojazdów w posiadanej przez nich flocie, a zakupy pakowane są w ekologiczne papierowe torby oraz biodegradowalne siatki.

Wygodnie przez Internet

Zakupy przez Internet, również te spożywcze, to nawyk, który przybrał na sile w trakcie pandemii. Usługi z dowozem przyszły z pomocą osobom zamkniętym w domach. Ogromne tempo rozwoju e-grocery wskazuje jednak na to, że zwyczaj dokonywania wygodnych zakupów online zostanie z nami na długo. Choć pandemiczne restrykcje się skończyły, Polacy wciąż bardzo chętnie korzystają z takich rozwiązań. Doceniają je za oszczędność czasu oraz możliwość zrobienia zakupów o dowolnej porze. Jest to zwyczajnie zbyt wygodne rozwiązanie, by z niego nie korzystać, choćby od czasu do czasu. Dlatego supermarket online delio planuje rozszerzyć zakres działalności o kolejne miasta.

Zależy nam na jak najszybszym rozwoju obu usług, dlatego na bieżąco analizujemy możliwość pojawiania się w kolejnych miastach. Wybierając następne lokalizacje, pod uwagę bierzemy wiele różnych czynników, takich jak dane demograficzne, dostępność lokalnych dostawców czy obecność konkurencji – tłumaczy Nowakowski.

Ceny niektórych produktów zamrożone do końca października 

Supermarket online delio uruchomił własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Do końca października br. ceny 500 towarów nie zostaną podniesione. W ramach kampanii zaprojektowano również landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

delio – asystent w codziennych zakupach

delio opiera się na prostych założeniach: chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą zaoszczędzić czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów na kilka dni do przodu.

Na nowych, jaki i stałych użytkowników delio czeka specjalny kod „DELIO” (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie otrzymamy 30 zł rabatu. Na użytkowników czeka aż 15 takich zniżek, a akcja trwa do 30 listopada br. Regulamin promocji dostępny jest na delio.com.pl

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl. Produkty dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele i święta. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.