Komunikaty PR

delio uruchamia kampanię promującą markę jako najszybszy supermarket online

2022-05-20  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/

delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce, właśnie uruchomiła kampanię „Kupuj szybko, żyj wolno”, obejmującą spoty reklamowe i działania w outdoorze, a także specjalną akcję promocyjną, dzięki której użytkownicy zyska aż 200 zł w zniżkach.

Spoty promocyjne pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Opowiadają historie, które sprowadzają się do tzw. „delio moments” – chwil, w których dzięki szybkiemu i łatwemu systemowi zakupów online mamy czas dla siebie. Każdy klip ma własnych bohaterów, którzy przeżywają błogie chwile relaksu w codziennym życiu, ciesząc się tym, że delio zdejmuje z ich barków część domowych obowiązków. Zyskują tym samym chwile dla siebie, które są w dzisiejszym świecie dobrem bezcennym.

Nasz supermarket online to odpowiedź na jeden z największych problemów współczesnego społeczeństwa: brak czasu. Zachęcamy konsumentów do zwolnienia i zajęcia się, tym co naprawdę jest dla nich ważne. Nie muszą już sami iść do sklepu, by znaleźć produkty wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Od teraz mają delio – asystenta w codziennym życiu – Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Utrzymane w modnym duchu „dbania o siebie” klipy zachęcają użytkowników do skorzystania z oferty marki i wykorzystania zaoszczędzonego czasu z myślą o sobie samych. Promocji w sieci towarzyszą plakaty na stołecznych ulicach i w wybranych warszawskich siłowniach.

200 zł zniżki na zakupy w delio

delio zachęca do przetestowania swojej usługi również poprzez specjalną akcję promocyjną. Użytkownicy będą bowiem mogli oszczędzić aż 200 zł. Na każde z pięciu pierwszych zamówień za minimum 100 zł otrzymają oni zniżkę w wysokości 40 zł. Dodatkowo wszyscy, którzy złożą zamówienie za co najmniej 20 zł, mogą spodziewać się darmowej dostawy. Promocja trwa do końca czerwca bieżącego roku.

Twórcy delio zapowiadają, że w najszybszym supermarkecie online każdy znajdzie coś dla siebie. Usługa wyróżnia się produktami najwyższej jakości, które obejmują świeże warzywa i owoce, mięsa, nabiał, szeroki wybór artykułów wegańskich i organicznych, a także produkty chemii gospodarczej i kosmetyki. Duża część z nich pochodzi od małych, lokalnych firm, dzięki czemu klienci mogą w jednym miejscu znaleźć produkty, na których poszukiwanie tracili dotąd wiele czasu.

Zamówienia w delio  dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. delio wystartowało w Warszawie – właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo – jednak już wkrótce planuje rozszerzenie działalności na kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków. Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.