Komunikaty PR

delio zamraża ceny 500 produktów do końca października oraz oferuje 400 zł

2022-08-03  |  14:05
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Zakupy w dobie rosnącej inflacji stanowią nie lada wyzwanie. Polacy coraz częściej szukają sposobów, by nie przekroczyć ram domowego budżetu. Z pomocą przychodzi im supermarket online delio, który zadeklarował zamrożenie cen ponad 500 produktów. Podobnie jak rządowa tarcza antyinflacyjna, zamrożenie będzie obowiązywało do końca października.

Od poniedziałku 1 sierpnia 2022 r. delio uruchomiło własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Supermarket online zadeklarował, że nie będzie podnosił cen wybranych produktów ze swojego asortymentu do końca października bieżącego roku. Chodzi o 500 towarów, również tych pierwszej potrzeby, zarówno lokalnych marek, jak i znanych ogólnopolskich i globalnych firm. W ramach kampanii zaprojektowano również specjalny landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

Na naszej liście znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, jak pieczywo czy masło, sery i wędliny, lecz także napoje, słodycze, przekąski czy gotowe dania. Są to starannie wybrane towary, które cieszą się dużą popularnością. W ten sposób chcemy dać naszym klientom poczucie stabilności w ciężkich czasach, kiedy koszty życia z miesiąca na miesiąc rosną. W tym okresie gwarantujemy im, że cena tych 500 produktów nie zwiększy się nawet o jeden grosz – mówi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce.

Dodatkowe oszczędności ze specjalną akcją promocyjną

Dodatkowo, dzięki specjalnej akcji promocyjnej z okazji lata, klienci delio mogą zaoszczędzić aż do 400 zł. Udział w promocji mogą wziąć zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy. Każdy z nich przy zamówieniu za minimum 100 zł będzie mógł skorzystać z jednego z dziesięciu kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł. Wystarczy, że w trakcie zakupów użyje kodu „LATO” (należy pamiętać o wielkich literach), a rabat zostanie automatycznie doliczony do koszyka. Akcja rabatowa trwa do 30 września bieżącego roku.

Mamy szeroki asortyment, co w połączeniu z najszybszą dostawą w tym segmencie powoduje, że klient nie musi planować zakupów na kilka dni do przodu. Wystarczy parę kliknięć, a kurier pojawi się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę., Zamrożenie cen w połączeniu z naszą akcją promocyjną ma dodatkowy korzystny wpływ na domowe budżety konsumentów. Dlatego korzystając z delio, oszczędzamy nie tylko czas, lecz także pieniądze – dodaje Dębowska.

Zakupy siedem dni w tygodniu

Dużą zaletą korzystania z delio jest także możliwość zrobienia zakupów przez cały tydzień, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Również w niedziele niehandlowe, a nawet podczas świąt. Zamówienia dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Obecnie delio działa na terenie Warszawy, Piaseczna i Konstancina. Jednak odpowiedzialny za usługę startup Lite e-Commerce zapowiada, że już wkrótce supermarket online będzie dostępny w kolejnych miastach w Polsce.

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.