Komunikaty PR

delio zamraża ceny 500 produktów do końca października oraz oferuje 400 zł

2022-08-03  |  14:05
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Zakupy w dobie rosnącej inflacji stanowią nie lada wyzwanie. Polacy coraz częściej szukają sposobów, by nie przekroczyć ram domowego budżetu. Z pomocą przychodzi im supermarket online delio, który zadeklarował zamrożenie cen ponad 500 produktów. Podobnie jak rządowa tarcza antyinflacyjna, zamrożenie będzie obowiązywało do końca października.

Od poniedziałku 1 sierpnia 2022 r. delio uruchomiło własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Supermarket online zadeklarował, że nie będzie podnosił cen wybranych produktów ze swojego asortymentu do końca października bieżącego roku. Chodzi o 500 towarów, również tych pierwszej potrzeby, zarówno lokalnych marek, jak i znanych ogólnopolskich i globalnych firm. W ramach kampanii zaprojektowano również specjalny landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.

Na naszej liście znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, jak pieczywo czy masło, sery i wędliny, lecz także napoje, słodycze, przekąski czy gotowe dania. Są to starannie wybrane towary, które cieszą się dużą popularnością. W ten sposób chcemy dać naszym klientom poczucie stabilności w ciężkich czasach, kiedy koszty życia z miesiąca na miesiąc rosną. W tym okresie gwarantujemy im, że cena tych 500 produktów nie zwiększy się nawet o jeden grosz – mówi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce.

Dodatkowe oszczędności ze specjalną akcją promocyjną

Dodatkowo, dzięki specjalnej akcji promocyjnej z okazji lata, klienci delio mogą zaoszczędzić aż do 400 zł. Udział w promocji mogą wziąć zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy. Każdy z nich przy zamówieniu za minimum 100 zł będzie mógł skorzystać z jednego z dziesięciu kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł. Wystarczy, że w trakcie zakupów użyje kodu „LATO” (należy pamiętać o wielkich literach), a rabat zostanie automatycznie doliczony do koszyka. Akcja rabatowa trwa do 30 września bieżącego roku.

Mamy szeroki asortyment, co w połączeniu z najszybszą dostawą w tym segmencie powoduje, że klient nie musi planować zakupów na kilka dni do przodu. Wystarczy parę kliknięć, a kurier pojawi się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę., Zamrożenie cen w połączeniu z naszą akcją promocyjną ma dodatkowy korzystny wpływ na domowe budżety konsumentów. Dlatego korzystając z delio, oszczędzamy nie tylko czas, lecz także pieniądze – dodaje Dębowska.

Zakupy siedem dni w tygodniu

Dużą zaletą korzystania z delio jest także możliwość zrobienia zakupów przez cały tydzień, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Również w niedziele niehandlowe, a nawet podczas świąt. Zamówienia dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Obecnie delio działa na terenie Warszawy, Piaseczna i Konstancina. Jednak odpowiedzialny za usługę startup Lite e-Commerce zapowiada, że już wkrótce supermarket online będzie dostępny w kolejnych miastach w Polsce.

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.