Komunikaty PR

Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports

2022-07-21  |  11:00
Biuro prasowe

Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports

 

Sescom, jeden z największych dostawców z rynku technicznego Facility Management w Polsce, rozpoczął swój kolejny projekt z zakresu przeglądu instalacji HVAC w salonach należących do JD Sports. Usługi są wykonywane na terenie Niemiec oraz Austrii.

 

JD Sports to brytyjska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną odzieży i produktów sportowych. Założona w 1981 roku firma posiada obecnie około 1000 sklepów w ponad 20 krajach. W 2021 roku firma rozpoczęła działalność na polskim rynku.

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od wykonania inwentaryzacji systemów HVAC w 81 salonach. Obecnie wykonujemy przeglądy klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania w pierwszych obiektach należących do JD Sports. Serwisowanie, modernizacja systemów ma wiele zalet, m.in. ogranicza koszty zużycia mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko poprzez redukcję emisji CO2 i śladu węglowego – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.

Sescom w swojej działalności jest bardzo mocno skoncentrowany na nowych technologiach do optymalizacji własnej działalności oraz swoich klientów. Dużą uwagę skupia również na potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem.

– Sprawnie działająca instalacja HVAC to ważny element szczególnie w okresie letnim. Sescom posiada technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w obiektach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.