Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports
Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports
Sescom, jeden z największych dostawców z rynku technicznego Facility Management w Polsce, rozpoczął swój kolejny projekt z zakresu przeglądu instalacji HVAC w salonach należących do JD Sports. Usługi są wykonywane na terenie Niemiec oraz Austrii.
JD Sports to brytyjska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną odzieży i produktów sportowych. Założona w 1981 roku firma posiada obecnie około 1000 sklepów w ponad 20 krajach. W 2021 roku firma rozpoczęła działalność na polskim rynku.
– Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od wykonania inwentaryzacji systemów HVAC w 81 salonach. Obecnie wykonujemy przeglądy klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania w pierwszych obiektach należących do JD Sports. Serwisowanie, modernizacja systemów ma wiele zalet, m.in. ogranicza koszty zużycia mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko poprzez redukcję emisji CO2 i śladu węglowego – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.
Sescom w swojej działalności jest bardzo mocno skoncentrowany na nowych technologiach do optymalizacji własnej działalności oraz swoich klientów. Dużą uwagę skupia również na potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem.
– Sprawnie działająca instalacja HVAC to ważny element szczególnie w okresie letnim. Sescom posiada technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w obiektach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.