Komunikaty PR

Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!

2021-05-13  |  08:40
Biuro prasowe

Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy.  Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia.

Do sklepów Żabka trafiły właśnie dobrze znane już, jak  i nowe produkty marki własnej Dobra Karma w zmienionych, odświeżonych opakowaniach. Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano oraz jego walory jakościowe. 

- Coraz większa grupa konsumentów świadomie dokonuje wyborów żywieniowych, zwracając uwagę na skład, wartości odżywcze i jakość kupowanych produktów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, proponujemy szeroką ofertę produktów, zgodną z najnowszymi żywieniowymi trendami. Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma”. Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe – bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.

Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia – odpowiednio dobrane, niewymagające podgrzania porcje z dołączonymi drewnianymi widelczykami, zamknięte w lekkich, poręcznych opakowaniach, umożliwiają zjedzenie produktu niemal w każdym miejscu, w jakim się znajdujemy. Artykuły marki Dobra Karma nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.

W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki – np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy – klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi. Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców – idealny na drugie śniadanie. Wyjątkowym i innowacyjnym produktem będą także mrożone owoce na patyku – mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.

Od 26  maja br. użytkownicy aplikacji żappka, przy zakupie dowolnej sałatki Dobra Karma, będą mogli odebrać wybrany napój Foodini za 1 żappsa. Promocja potrwa do 8 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.

Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną – Plant Hunter. Ogromną popularnością cieszą się także owocowo-warzywne smoothies Foodini, dostępne w wielu wariantach smakowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.