Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!
Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy. Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia.
Do sklepów Żabka trafiły właśnie dobrze znane już, jak i nowe produkty marki własnej Dobra Karma w zmienionych, odświeżonych opakowaniach. Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano oraz jego walory jakościowe.
- Coraz większa grupa konsumentów świadomie dokonuje wyborów żywieniowych, zwracając uwagę na skład, wartości odżywcze i jakość kupowanych produktów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, proponujemy szeroką ofertę produktów, zgodną z najnowszymi żywieniowymi trendami. Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma”. Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe – bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.
Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia – odpowiednio dobrane, niewymagające podgrzania porcje z dołączonymi drewnianymi widelczykami, zamknięte w lekkich, poręcznych opakowaniach, umożliwiają zjedzenie produktu niemal w każdym miejscu, w jakim się znajdujemy. Artykuły marki Dobra Karma nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.
W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki – np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy – klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi. Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców – idealny na drugie śniadanie. Wyjątkowym i innowacyjnym produktem będą także mrożone owoce na patyku – mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.
Od 26 maja br. użytkownicy aplikacji żappka, przy zakupie dowolnej sałatki Dobra Karma, będą mogli odebrać wybrany napój Foodini za 1 żappsa. Promocja potrwa do 8 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną – Plant Hunter. Ogromną popularnością cieszą się także owocowo-warzywne smoothies Foodini, dostępne w wielu wariantach smakowych.
![Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_628807981,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu
Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów
![Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_341760499,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.