Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemią
Tesco Polska w ramach specjalnego podziękowania za pracę w okresie świątecznym przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybucji nagrodę w wysokości 500 zł brutto. W ten sposób firma wyraża swoje wsparcie i docenia wkład zespołów w utrzymanie płynności dostaw oraz dbanie o klientów w trudnym czasie pandemii.
Tesco od samego początku trwania pandemii dba o bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników. Poza łatwym dostępem do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące, z początkiem kwietnia wszystkie kasy i lady w sklepach sieci wyposażone zostały w specjalne przegrody z pleksi, by jeszcze bardziej chronić pracujące tam osoby. Tesco postawiło również na materialne wsparcie swoich pracowników, którzy w tym roku otrzymają za pracę w grudniu dodatkową, jednorazową nagrodę w wysokości 500 zł brutto. Od lat przed świętami pracownicy Tesco mogą także liczyć na bony świąteczne. W tym roku, ze względu na pandemię, wypłacone zostały one wcześniej – już w październiku – i były wyższe niż w latach ubiegłych. Najwyższe ze świadczeń wynosiło 1050 zł i skorzystało z niego kilka tysięcy osób.
- Koniec roku to bez wątpienia czas większych wydatków. Mając na uwadze trudną sytuację wielu polskich rodzin, które na własnej skórze doświadczyły skutków pandemii, w tym roku przygotowaliśmy dla naszych pracowników sklepów oraz działów dystrybucji dodatkową nagrodę. Wierzymy, że pozwoli im ona jeszcze lepiej przygotować się do nadchodzącego okresu świątecznego – mówi Joanna Lenartowicz, Manager Personalny Tesco Polska. I dodaje – Dbamy też o szczególnie wrażliwych pracowników – w listopadzie pracownicy z grupy ryzyka, w tym m.in. osoby starsze, z obniżoną odpornością i chorobami immunologicznymi, mogą skorzystać z dodatkowych, płatnych wolnych dni.
Poza nagrodą świąteczną oraz bonami świątecznymi, pracownicy Tesco będą mogli skorzystać także ze specjalnej podwójnej zniżki pracowniczej na zakupy w sklepach sieci – przez 5 dni umożliwi ona zakupy z 20% rabatem.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.