Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemią
Tesco Polska w ramach specjalnego podziękowania za pracę w okresie świątecznym przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybucji nagrodę w wysokości 500 zł brutto. W ten sposób firma wyraża swoje wsparcie i docenia wkład zespołów w utrzymanie płynności dostaw oraz dbanie o klientów w trudnym czasie pandemii.
Tesco od samego początku trwania pandemii dba o bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników. Poza łatwym dostępem do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące, z początkiem kwietnia wszystkie kasy i lady w sklepach sieci wyposażone zostały w specjalne przegrody z pleksi, by jeszcze bardziej chronić pracujące tam osoby. Tesco postawiło również na materialne wsparcie swoich pracowników, którzy w tym roku otrzymają za pracę w grudniu dodatkową, jednorazową nagrodę w wysokości 500 zł brutto. Od lat przed świętami pracownicy Tesco mogą także liczyć na bony świąteczne. W tym roku, ze względu na pandemię, wypłacone zostały one wcześniej – już w październiku – i były wyższe niż w latach ubiegłych. Najwyższe ze świadczeń wynosiło 1050 zł i skorzystało z niego kilka tysięcy osób.
- Koniec roku to bez wątpienia czas większych wydatków. Mając na uwadze trudną sytuację wielu polskich rodzin, które na własnej skórze doświadczyły skutków pandemii, w tym roku przygotowaliśmy dla naszych pracowników sklepów oraz działów dystrybucji dodatkową nagrodę. Wierzymy, że pozwoli im ona jeszcze lepiej przygotować się do nadchodzącego okresu świątecznego – mówi Joanna Lenartowicz, Manager Personalny Tesco Polska. I dodaje – Dbamy też o szczególnie wrażliwych pracowników – w listopadzie pracownicy z grupy ryzyka, w tym m.in. osoby starsze, z obniżoną odpornością i chorobami immunologicznymi, mogą skorzystać z dodatkowych, płatnych wolnych dni.
Poza nagrodą świąteczną oraz bonami świątecznymi, pracownicy Tesco będą mogli skorzystać także ze specjalnej podwójnej zniżki pracowniczej na zakupy w sklepach sieci – przez 5 dni umożliwi ona zakupy z 20% rabatem.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.