Dom Mody Klif z włoską marką odzieżową dla mężczyzn
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
W ostatnich dniach do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączyła ekskluzywna marka odzieżowa Takeshy Kurosawa. Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę 17 września. Nowy najemca wzbogaci tym samym ofertę marek premium Domu Mody Klif, przeznaczonych głównie dla mężczyzn.
Dom Mody Klif starannie dba o dobór tenant-mixu w swoim obiekcie, proponując zróżnicowaną ofertę marek, dzięki czemu od lat cieszy się uznaniem klientów. Tym razem kieruje się w stronę męskiej części odwiedzających, podążając tym samym za wzrostem zainteresowania tej grupy docelowej modą i robieniem zakupów odzieżowych. Od najbliższej soboty na poziomie I będą oni mogli znaleźć niemal 100 m2 nowej przestrzeni zakupowej, z ofertą kierowaną głównie do nich.
Takeshy Kurosawa to wyrazista i niekonwencjonalna włoska marka, oferująca wysokiej jakości, ręcznie wykonywaną odzież jeansową dla mężczyzn. Ubrania szyte są wyłącznie ze sprawdzonych materiałów, wyróżniających się oryginalnym wzornictwem. Takeshy Kurosawa to także marka z tradycjami, dbająca o szlachetny design i szczegóły, jednocześnie podążająca za najnowszymi trendami; łącząca klasyczne krawiectwo i miejski charakter. W projektach Takeshy Kurosawa’y ważna jest kreatywność, wykorzystanie artystycznych detali. Każda propozycja charakteryzuje się mieszanką tkanin, motywów, kolorów i nastrojów, które stają się charakterystycznymi elementami wszystkich kolekcji.
Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream, marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy. Właścicielem Domu Mody Klif jest spółką reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum i firmą odpowiedzialną za komercjalizację jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.