DOMODESIGN W DOMOTECE EDYCJA JESIENNA
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka w Warszawie zaprasza na jesienną edycję wyjąt- kowego wydarzenia „Domodesign. Weekend aranżacji wnętrz”. 14 i 15 października czekają wykłady, warsztaty i konsultacje prowadzone przez doświadczonych ekspertów w zakresie wyposażenia i projektowania wnętrz. Gościem specjalnym wydarzenia będzie projektant mody: Gosia Baczyńska.
Domoteka to miejsce z wyjątkowym designem, które niezmiennie inspiruje i zachwyca miłośników pięknych i niepowtarzalnych mebli i dodatków. To także przestrzeń, gdzie na klientów czekają profe- sjonaliści, gotowi pomóc w doborze odpowiedniego wyposażenia dowolnej domowej przestrzeni – od kuchni po sypialnię. Domoteka lubi inspirować i pomagać swoim klientom wychodząc naprzeciw ich potrzebom.
– Letnia edycja cyklu warsztatów Domodesign cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów, dlatego postanowiliśmy tej jesieni zaprosić wszystkich miłośników designu i dać im możli- wość skorzystania z eksperckiej wiedzy współpracujących z nami specjalistów. W ramach Domodesi- gn ponownie zaprosiliśmy do współpracy znakomitych architektów, projektantów wnętrz i fotografów, którzy odkryją tajniki dobrze zaprojektowanego wnętrza i podzielą się wiedzą ekspercką najwyższej próby – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
W piątek 14 października oraz w sobotę – Domoteka stanie się centrum wiedzy połączonej jak zawsze z najlepszym designem. Każdy, kto ma ochotę w tych dniach odwiedzić Domotekę, będzie pozytyw- nie zaskoczony ilością atrakcji, które zostały przygotowane na to wyjątkowe wydarzenie. Domodesign to otwarte wykłady, warsztaty i konsultacje prowadzone przez profesjonalistów zajmujących się na co dzień projektowaniem i aranżowaniem wnętrz.
W bogatym programie wydarzenia znalazło się wiele ciekawych wykładów. Tajniki tworzenia wnętrz w duchu Feng Shui zdradzi Karina Hartyńska. O tym, jak profesjonalnie i bezboleśnie pozbyć się nadmia- ru niepotrzebnych rzeczy z naszego otoczenia, czyli dokonać declutteringu i sprawić, żeby stało się przyjaznym środowiskiem do życia opowie Maria Ernst-Zduniak. W programie nie mogło zabraknąć także Marty ZOYKI Michalik, dyplomowanej fotografki i dekoratorki wnętrz, reżyserki produktowych i kulinarnych sesji zdjęciowych, która pokaże, jak fotografować wnętrza, jak komponować kadr i na co zwracać uwagę, by uzyskać jak najlepszy efekt, korzystając z własnego smartfona.
Ale to nie wszystko, co czeka podczas Domodesign. Gościem specjalnym wydarzenia będzie jed- na z najsłynniejszych polskich projektantek mody i mistrzyni twórczego łączenia kontrastów. Gosia Baczyńska od 2021 roku współpracuje z marką Paradyż. Artystka tworząc specjale kolekcje płytek ceramicznych udowadnia, że moda i design to wzajemnie przenikające się światy. – Struktury, za- czerpnięte ze świata mody można przenosić na elementy wyposażenia wnętrz, zapraszać modę do wnętrz i tworzyć absolutnie unikatową jakość”. – tłumaczy projektantka. O tym, jak to robić, opowie podczas specjalnego wykładu, który wygłosi w sobotę.
Podczas Domodesign goście będą mogli obejrzeć także wyjątkową wystawę 77 prac młodych arty- stów stworzoną we współpracy z marką Paradyż.
Porady architektów i projektantów w Domotece, podobnie jak wstęp na wszystkie wydarzenia pod- czas Domodesign 14–15 października 2022 są bezpłatne (na wybrane z nich obowiązują wcześniej- sze zapisy). Program wydarzenia Domodesign znajduje się na stronie www.domoteka.pl
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka ul. Malborska 41, Warszawa
14 października, piątek: 14:00-20:00
15 października, sobota: 11:00-20:00 Wstęp bezpłatny
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.domoteka.pl

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.