Komunikaty PR

Drogeria dm dołącza do Programu PAYBACK!

2022-04-22  |  08:30
Biuro prasowe

dm, jeden z wiodących detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, dołącza do Programu PAYBACK. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy Programu mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.

Drogerie dm są bardzo dobrze znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm działa też w Polsce. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu.

- Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest PAYBACK. Podczas zakupów w drogeriach dm konsumenci będą korzystać od razu ze wszystkich benefitów dostępnych w ramach Programu. Naszym klientom na co dzień oferujemy szeroki wybór najwyższej jakości produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Wierzymy, że Polacy pokochają nasze marki i docenią zespół sklepów dm – przeszkolonych profesjonalistów zawsze gotowych do pomocy i służących poradą, oraz ucieszą się z możliwości skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak udział w Programie PAYBACK - mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.

- Ogłoszenie naszego partnerstwa z marką dm to jedno z ważniejszych wydarzeń dla PAYBACK Polska w tym roku. Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności. Z kolei przed naszym zespołem staje bardzo ciekawe wyzwanie – wsparcie nowego partnera w zbudowaniu rozpoznawalności i mocnej pozycji wśród polskich konsumentów. W tej kwestii strategiczne będzie wykorzystanie naszych zaawansowanych kompetencji analitycznych i marketingowych, dzięki którym do naszych uczestników trafia oferta i komunikacja szyta na miarę ich potrzeb. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać naszego partnera w jego debiucie na polskim rynku - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce.

Zakupy w dm z kartą PAYBACK

Oferta marki dm to ponad 10 tysięcy produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego właścicielom zwierząt czy zdrowej żywności. Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.

Zebrane punkty można następnie wymieniać stacjonarnie w drogerii dm, korzystając z oferty innych partnerów, jak również wybierając nagrody dostępne w sklepie PAYBACK.

Informacje o wszystkich nowościach i promocjach dostępnych w drogerii można będzie znaleźć zarówno w aplikacji PAYBACK, jak i na PAYBACK.pl. Z okazji wejścia do Programu nowego partnera jego uczestnicy, którzy zarejestrują kartę dm i pobiorą aplikację PAYBACK w ciągu 30 dni od rejestracji karty, otrzymają 100 punktów na start.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.