Drogeria dm dołącza do Programu PAYBACK!
dm, jeden z wiodących detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, dołącza do Programu PAYBACK. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy Programu mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.
Drogerie dm są bardzo dobrze znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm działa też w Polsce. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu.
- Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest PAYBACK. Podczas zakupów w drogeriach dm konsumenci będą korzystać od razu ze wszystkich benefitów dostępnych w ramach Programu. Naszym klientom na co dzień oferujemy szeroki wybór najwyższej jakości produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Wierzymy, że Polacy pokochają nasze marki i docenią zespół sklepów dm – przeszkolonych profesjonalistów zawsze gotowych do pomocy i służących poradą, oraz ucieszą się z możliwości skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak udział w Programie PAYBACK - mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.
- Ogłoszenie naszego partnerstwa z marką dm to jedno z ważniejszych wydarzeń dla PAYBACK Polska w tym roku. Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności. Z kolei przed naszym zespołem staje bardzo ciekawe wyzwanie – wsparcie nowego partnera w zbudowaniu rozpoznawalności i mocnej pozycji wśród polskich konsumentów. W tej kwestii strategiczne będzie wykorzystanie naszych zaawansowanych kompetencji analitycznych i marketingowych, dzięki którym do naszych uczestników trafia oferta i komunikacja szyta na miarę ich potrzeb. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać naszego partnera w jego debiucie na polskim rynku - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce.
Zakupy w dm z kartą PAYBACK
Oferta marki dm to ponad 10 tysięcy produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego właścicielom zwierząt czy zdrowej żywności. Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.
Zebrane punkty można następnie wymieniać stacjonarnie w drogerii dm, korzystając z oferty innych partnerów, jak również wybierając nagrody dostępne w sklepie PAYBACK.
Informacje o wszystkich nowościach i promocjach dostępnych w drogerii można będzie znaleźć zarówno w aplikacji PAYBACK, jak i na PAYBACK.pl. Z okazji wejścia do Programu nowego partnera jego uczestnicy, którzy zarejestrują kartę dm i pobiorą aplikację PAYBACK w ciągu 30 dni od rejestracji karty, otrzymają 100 punktów na start.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.