Drogeria dm dołącza do Programu PAYBACK!
dm, jeden z wiodących detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, dołącza do Programu PAYBACK. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy Programu mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.
Drogerie dm są bardzo dobrze znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm działa też w Polsce. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu.
- Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest PAYBACK. Podczas zakupów w drogeriach dm konsumenci będą korzystać od razu ze wszystkich benefitów dostępnych w ramach Programu. Naszym klientom na co dzień oferujemy szeroki wybór najwyższej jakości produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Wierzymy, że Polacy pokochają nasze marki i docenią zespół sklepów dm – przeszkolonych profesjonalistów zawsze gotowych do pomocy i służących poradą, oraz ucieszą się z możliwości skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak udział w Programie PAYBACK - mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.
- Ogłoszenie naszego partnerstwa z marką dm to jedno z ważniejszych wydarzeń dla PAYBACK Polska w tym roku. Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności. Z kolei przed naszym zespołem staje bardzo ciekawe wyzwanie – wsparcie nowego partnera w zbudowaniu rozpoznawalności i mocnej pozycji wśród polskich konsumentów. W tej kwestii strategiczne będzie wykorzystanie naszych zaawansowanych kompetencji analitycznych i marketingowych, dzięki którym do naszych uczestników trafia oferta i komunikacja szyta na miarę ich potrzeb. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać naszego partnera w jego debiucie na polskim rynku - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce.
Zakupy w dm z kartą PAYBACK
Oferta marki dm to ponad 10 tysięcy produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego właścicielom zwierząt czy zdrowej żywności. Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.
Zebrane punkty można następnie wymieniać stacjonarnie w drogerii dm, korzystając z oferty innych partnerów, jak również wybierając nagrody dostępne w sklepie PAYBACK.
Informacje o wszystkich nowościach i promocjach dostępnych w drogerii można będzie znaleźć zarówno w aplikacji PAYBACK, jak i na PAYBACK.pl. Z okazji wejścia do Programu nowego partnera jego uczestnicy, którzy zarejestrują kartę dm i pobiorą aplikację PAYBACK w ciągu 30 dni od rejestracji karty, otrzymają 100 punktów na start.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.