Komunikaty PR

Dyniowe atrakcje w Centrum Korona

2021-10-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Już w najbliższy piątek, 29 października w Centrum Korona zapanuje jesienno-halloweenowy klimat! W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów, które doskonale sprawdzą się jako sezonowe ozdoby do domu.  

Jesienne dni wcale nie muszą być nudne! W Centrum Korona na klientów zawsze czekają liczne atrakcje, niezależnie od pory roku czy pogody. Tym razem mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w warsztatach kreatywnych oraz odwiedzić trzy wyjątkowe instaspoty, które zostaną ustawione przy wejściach do centrum. Każdy z nich będzie prezentować inną scenerię m.in. mroczny zamek i ścianę dyniową. W instaspotach będzie można nie tylko zrobić sobie zdjęcia, ale też spotkać znanych TikTokerów (Edziorap, SebastianKowalczyk, Ciapur, Zietkowsky czy Polabotak), którzy odwiedzą Centrum Korona w sobotę w godz. 15:00-18:00. To doskonała okazja, by porozmawiać z młodymi twórcami, a nawet zdobyć ich autograf. Dodatkowo osoby, które udostępnią na Facebooku swoje zdjęcie z wybranego instaspotu i oznaczą na nim Centrum Korona, będą mogły odebrać w prezencie bilet do kina lub bon na zakupy o wartości 25 zł. Strefę instaspotów będzie można odwiedzić bezpłatnie w piątek i sobotę (29-30 października) w godzinach otwarcia galerii.

W sobotę, 30 października, w godzinach 11:00 – 19:00, przy wejściu Piastowskim, odbędą się również warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych. Uczestnicy dowiedzą się jak drążyć i oczyszczać dynie, a następnie zaprojektują szablony i z pomocą animatorów spróbują samodzielnie wykonać swój autorski lampion. Wykonane podczas warsztatów prace będzie można zabrać ze sobą do domu i udekorować nimi mieszkanie, taras czy ogród. Udział w warsztatach będzie bezpłatny. Dla wszystkich uczestników centrum przygotowało również małą niespodziankę. Osoby, które zrobią sobie zdjęcie z wykonanym lampionem i wyrażą zgodę na udostępnię go na Facebooku Centrum Korona, otrzymają w prezencie piękną dynię oraz sekretny przepis od Charlie Food&Friends na najlepszy krem z tego popularnego jesiennego warzywa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.