Komunikaty PR

Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19

2020-06-01  |  16:45
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.  

 

W ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi Sieć Lewiatan przekazała ponad 50 palet produktów, takich jak woda, środki dezynfekujące i artykuły higieniczne. Otrzymało je ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce. Od początku pandemii ponad 500 sklepów Lewiatan zrealizowało także 13 000 zamówień na zakupy dla osób starszych i chorych w ramach akcji „Sąsiedzka pomoc”. Dzięki współpracy PSH Lewiatan, Spółek Regionalnych, franczyzobiorców i partnerów handlowych wsparcie regularnie trafia również do lokalnych społeczności. Działania obejmują także akcje edukacyjne skierowane do pracowników i klientów, promujące odpowiedzialne postawy i bezpieczeństwo w robieniu zakupów.

 

W tych trudnych miesiącach kluczowa okazała się solidarność i współpraca. Cieszę się, że dzięki dużej mobilizacji i zaangażowaniu sprawnie udało nam się zbudować koalicję o tak dużym potencjale pomocowym. Wrażliwość naszych franczyzobiorców i pracowników oraz ich doskonała znajomość problemów, z jakimi borykają się nasi najbliżsi sąsiedzi, pozwoliły nam szybko podjąć działania wspierające najbardziej potrzebujących. Dziś, w pełni przygotowani, odważnie wkraczamy w nową rzeczywistość  mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

 

W czasie pandemii dla PSH Lewiatan priorytetem jest ochrona biznesów franczyzobiorców. Jako pierwsza sieć franczyzowa w Polsce, we współpracy ze Spółkami Regionalnymi oraz franczyzobiorcami, Lewiatan ustanowił fundusz pomocowy o wartości 10 mln zł, dla przedsiębiorców, których działalność została zagrożona w skutek pandemii. Fundusz wsparło także 120 partnerów handlowych sieci Lewiatan. Ponadto, w ramach wsparcia franczyzobiorcy mogą liczyć na szeroką pomoc organizacyjną i prawną.

 

Bezpieczeństwo pracowników i klientów

W celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników sklepów, placówki są regularnie poddawane dezynfekcji. Pracownicy są wyposażeni w niezbędne środki ochronne, a w pobliżu kas zainstalowane zostały osłony z plexi. Działania prewencyjne obejmują także rotacyjny czas pracy oraz zaostrzone procedury bezpieczeństwa podczas przyjmowania towarów. Sieć prowadzi także intensywną komunikację wewnętrzną, dzięki której pracownicy są na bieżąco informowani o aktualnie obowiązujących procedurach sanitarnych.

Z myślą o bezpieczeństwie klientów w sklepach poza plakatami informacyjnymi, które wskazują właściwe zachowania prewencyjne prowadzona jest także stała komunikacja poprzez telewizję i radio Lewiatan. Za pomocą tych kanałów sieć zwraca uwagę na właściwe zachowania zwiększające bezpieczeństwo podczas codziennych zakupów. W sklepach udostępnione zostały niezbędne środki do dezynfekcji rąk oraz rękawiczki jednorazowe, a pracownicy regularnie zachęcają do korzystania z płatności bezgotówkowych.

 

Lewiatan – Dobry Sąsiad

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zainicjowała także szereg akcji wspierających najbliższych sąsiadów, jak „Sąsiedzka pomoc” skierowana do osób starszych i chorych. Inicjatywa umożliwia złożenie zamówienia na zakupy przez klientów, którzy nie mogą samodzielnie odwiedzić sklepu. Z kolei poprzez akcje #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem oraz #TrzymajSięZdrowo sieć aktywnie promuje odpowiedzialne zachowania wśród swoich klientów. Inicjatywy mają na celu zachęcenie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, pozostawania w domu, jak też promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania.  

 

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.