E-drogeria AZETA podpisała umowę z Inpost
Azeta.pl – drogeria internetowa, która w maju br. rozpoczęła działalność w Polsce - podpisała umowę
z Inpost. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do Paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem. Tym samym klienci nowej e-drogerii zyskają możliwość szybkiego i wygodnego odbioru swoich przesyłek 24h/7 na terenie całej Polski.
AZETA jest właścicielem drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej EUROAPOTHECA, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej. Azeta.pl jest już czwartym
e-sklepem marki.
Obecnie Azeta.pl dostarcza e-zakupy już następnego dnia do domu lub do punktów odbioru. Oferuje również dostawę tego samego dnia na terenie Warszawy. Już wkrótce usługa ta będzie także dostępna w kolejnych miastach. Odbiór paczek z Paczkomatów będzie dla klientów Azeta.pl atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych sposobów dostawy ich e-zakupów. Szybkość dostarczenia, największa
w kraju i stale powiększana sieć odbioru, a tym samym komfort i wygoda kupujących to kluczowe zalety, jakie od teraz oferuje swoim klientom również nowa e-drogeria.
Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera Inpost wyniesie 11,90 zł, a do Paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.
- Chcemy zapewnić klientom Azeta.pl maksymalnie dogodny sposób odbioru ich e-zakupów w dowolnym zakątku Polski już następnego dnia. Dlatego też nasz wybór padł na lidera zasięgu dostaw. Rozwój InPostu śledzimy od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że posiadanie w swojej ofercie opcji dostawy do Paczkomatów jest koniecznością. Polscy klienci cenią sobie ich dostępność, a zasięg Inpostu jest
w tym przypadku imponujący. W naszej opinii podpisany kontrakt stanowi kolejny, niezbędny krok
w kierunku najwyższej jakości obsługi klienta. Wierzymy, że zespół Inpost w sposób skuteczny odpowie na to zapotrzebowanie. Z uwagą przyglądamy się też innym, nowym usługom naszego partnera – mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu AZETA Sp. z o. o.
- Azeta jest jedną z największych firm e-commerce w regionie Bałtyku zajmujących się zdrowiem i urodą, a InPost jako niekwestionowany lider na polskim rynku chce pomóc marce w jeszcze szybszym rozwoju. Cieszymy się, że mamy takiego klienta w naszym portfolio i mamy nadzieję na dalszy rozwój naszej współpracy – mówi Patryk Radzik, Junior Global Account Manager, Inpost.
Azeta słynie z bardzo wysokiej jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert, wyróżniających ją na tle konkurencji. W ofercie nowej e-drogerii znajdują się kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała znanych brandów oraz marek premium, takich jak Filorga, Institut Esthederm, Vichy czy Bioderma. AZETA stawia także na dostępność polskich firm, dlatego w e-sklepie można zamówić uwielbiane przez konsumentów mydła, żele pod prysznic, szampony i kremy np. od YOPE, Eveline czy OnlyBio. Zarówno osoby poszukujące specjalistycznych produktów, jak i wielbiciele lokalnych marek odnajdą na www.azeta.pl kosmetyki odpowiadające ich potrzebom. Istotną częścią asortymentu jest także szeroka gama krajowych i zagranicznych suplementów diety oraz witamin.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.