Komunikaty PR

E-drogeria AZETA podpisała umowę z Inpost

2021-07-02  |  11:00
Biuro prasowe

Azeta.pl – drogeria internetowa, która w maju br. rozpoczęła działalność w Polsce - podpisała umowę
z Inpost. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do Paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem. Tym samym klienci nowej e-drogerii zyskają możliwość szybkiego i wygodnego odbioru swoich przesyłek 24h/7 na terenie całej Polski.

AZETA jest właścicielem drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej EUROAPOTHECA, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej. Azeta.pl jest już czwartym
e-sklepem marki.

Obecnie Azeta.pl dostarcza e-zakupy już następnego dnia do domu lub do punktów odbioru. Oferuje również dostawę tego samego dnia na terenie Warszawy. Już wkrótce usługa ta będzie także dostępna w kolejnych miastach. Odbiór paczek z Paczkomatów będzie dla klientów Azeta.pl atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych sposobów dostawy ich e-zakupów. Szybkość dostarczenia, największa
w kraju i stale powiększana sieć odbioru, a tym samym komfort i wygoda kupujących to kluczowe zalety, jakie od teraz oferuje swoim klientom również nowa e-drogeria.

Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera Inpost wyniesie 11,90 zł, a do Paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.

- Chcemy zapewnić klientom Azeta.pl maksymalnie dogodny sposób odbioru ich e-zakupów w dowolnym zakątku Polski już następnego dnia. Dlatego też nasz wybór padł na lidera zasięgu dostaw. Rozwój InPostu śledzimy od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że posiadanie w swojej ofercie opcji dostawy do Paczkomatów jest koniecznością. Polscy klienci cenią sobie ich dostępność, a zasięg Inpostu jest
w tym przypadku imponujący. W naszej opinii podpisany kontrakt stanowi kolejny, niezbędny krok
w kierunku najwyższej jakości obsługi klienta. Wierzymy, że zespół Inpost w sposób skuteczny odpowie na to zapotrzebowanie. Z uwagą przyglądamy się też innym, nowym usługom naszego partnera
mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu AZETA Sp. z o. o.

- Azeta jest jedną z największych firm e-commerce w regionie Bałtyku zajmujących się zdrowiem i urodą, a InPost jako niekwestionowany lider na polskim rynku chce pomóc marce w jeszcze szybszym rozwoju. Cieszymy się, że mamy takiego klienta w naszym portfolio i mamy nadzieję na dalszy rozwój naszej współpracy – mówi Patryk Radzik, Junior Global Account Manager, Inpost.

Azeta słynie z bardzo wysokiej jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert, wyróżniających ją na tle konkurencji. W ofercie nowej e-drogerii znajdują się kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała znanych brandów oraz marek premium, takich jak Filorga, Institut Esthederm, Vichy czy Bioderma. AZETA stawia także na dostępność polskich firm, dlatego w e-sklepie można zamówić uwielbiane przez konsumentów mydła, żele pod prysznic, szampony i kremy np. od YOPE, Eveline czy OnlyBio. Zarówno osoby poszukujące specjalistycznych produktów, jak i wielbiciele lokalnych marek odnajdą na www.azeta.pl kosmetyki odpowiadające ich potrzebom. Istotną częścią asortymentu jest także szeroka gama krajowych i zagranicznych suplementów diety oraz witamin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.