Komunikaty PR

E-drogeria AZETA podpisała umowę z Inpost

2021-07-02  |  11:00
Biuro prasowe

Azeta.pl – drogeria internetowa, która w maju br. rozpoczęła działalność w Polsce - podpisała umowę
z Inpost. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do Paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem. Tym samym klienci nowej e-drogerii zyskają możliwość szybkiego i wygodnego odbioru swoich przesyłek 24h/7 na terenie całej Polski.

AZETA jest właścicielem drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej EUROAPOTHECA, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej. Azeta.pl jest już czwartym
e-sklepem marki.

Obecnie Azeta.pl dostarcza e-zakupy już następnego dnia do domu lub do punktów odbioru. Oferuje również dostawę tego samego dnia na terenie Warszawy. Już wkrótce usługa ta będzie także dostępna w kolejnych miastach. Odbiór paczek z Paczkomatów będzie dla klientów Azeta.pl atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych sposobów dostawy ich e-zakupów. Szybkość dostarczenia, największa
w kraju i stale powiększana sieć odbioru, a tym samym komfort i wygoda kupujących to kluczowe zalety, jakie od teraz oferuje swoim klientom również nowa e-drogeria.

Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera Inpost wyniesie 11,90 zł, a do Paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.

- Chcemy zapewnić klientom Azeta.pl maksymalnie dogodny sposób odbioru ich e-zakupów w dowolnym zakątku Polski już następnego dnia. Dlatego też nasz wybór padł na lidera zasięgu dostaw. Rozwój InPostu śledzimy od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że posiadanie w swojej ofercie opcji dostawy do Paczkomatów jest koniecznością. Polscy klienci cenią sobie ich dostępność, a zasięg Inpostu jest
w tym przypadku imponujący. W naszej opinii podpisany kontrakt stanowi kolejny, niezbędny krok
w kierunku najwyższej jakości obsługi klienta. Wierzymy, że zespół Inpost w sposób skuteczny odpowie na to zapotrzebowanie. Z uwagą przyglądamy się też innym, nowym usługom naszego partnera
mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu AZETA Sp. z o. o.

- Azeta jest jedną z największych firm e-commerce w regionie Bałtyku zajmujących się zdrowiem i urodą, a InPost jako niekwestionowany lider na polskim rynku chce pomóc marce w jeszcze szybszym rozwoju. Cieszymy się, że mamy takiego klienta w naszym portfolio i mamy nadzieję na dalszy rozwój naszej współpracy – mówi Patryk Radzik, Junior Global Account Manager, Inpost.

Azeta słynie z bardzo wysokiej jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert, wyróżniających ją na tle konkurencji. W ofercie nowej e-drogerii znajdują się kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała znanych brandów oraz marek premium, takich jak Filorga, Institut Esthederm, Vichy czy Bioderma. AZETA stawia także na dostępność polskich firm, dlatego w e-sklepie można zamówić uwielbiane przez konsumentów mydła, żele pod prysznic, szampony i kremy np. od YOPE, Eveline czy OnlyBio. Zarówno osoby poszukujące specjalistycznych produktów, jak i wielbiciele lokalnych marek odnajdą na www.azeta.pl kosmetyki odpowiadające ich potrzebom. Istotną częścią asortymentu jest także szeroka gama krajowych i zagranicznych suplementów diety oraz witamin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.