Komunikaty PR

eKarty prezentowe Empik, Empik Go, CDA Premium dostępne w sklepach Żabka

2022-06-14  |  13:55
Biuro prasowe

Żabka rozbudowuje swoją ofertę usług prepaid dostępnych w sklepach sieci, wprowadzając do sprzedaży eKarty podarunkowe Empik i Empik Go oraz karty CDA Premium. To doskonały i zawsze trafiony pomysł na prezent.

eKarty Empik teraz również w Żabce

eKarty Empik i Empik Go to dwa produkty, dzięki którym można po pierwsze – wygodnie i szybko dokonać transakcji w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce (mobile i online), a po drugie – cieszyć się z dostępu do tysięcy audiobooków, ebooków i podcastów na telefonie, tablecie czy czytniku, bez konieczności podawania  danych karty płatniczej lub posiadania konta bankowego.

eKarta Empik to przedpłacona karta „na okaziciela”, którą można zrealizować na zakupy w sklepie internetowym Empik.com. Dotyczy blisko miliona produktów oznaczonych „oferta Empik.com” z kategorii tj. książki, muzyka, filmy, zabawki, dom i ogród, elektronika, sport, zdrowie i uroda, dziecko i mama czy artykuły szkolne i papiernicze. Obecnie w Żabce dostępne są eKarty o nominałach: 25, 50, 100 i 200 zł ważne przez rok od daty zakupu.

Natmiast Empik Go to aplikacja dająca dostęp do ponad 100 tysięcy e-booków, audiobooków czy słuchowisk. Aplikacja działa na smartfonach, tabletach i wszystkich najpopularniejszych modelach czytników. W ramach jednego, wygodnego abonamentu można korzystać z usługi jednocześnie na 2 urządzeniach. W ofercie Żabki znajduje się najpopularniejszy nielimitowany abonament Empik Go Max na okres 1, 3, 6 lub 12 miesięcy. Przy zakupie karty Empik Go na rok oszczędność sięga blisko 120 zł.

CDA Premium – Żabka zapewnia filmowe emocje

W ofercie Żabki zagościły także karty podarunkowe CDA Premium w dwóch wariantach cenowych:  20 zł – zapewniająca 30 dni korzystania z CDA Premium oraz 55 zł – dająca możliwość korzystania z CDA Premium przez okres 90 dni.

CDA Premium to jeden z najdynamiczniej rozwijających się serwisów wideo na życzenie, zapewniający obecnie dostęp do ponad 10 tys. filmów, seriali i bajek. Z platformy można korzystać jednocześnie na trzech różnych urządzeniach – bez reklam, długoterminowych umów, w dowolnym czasie i miejscu. Wystarczy zainstalować aplikację na telewizor, komputer, tablet lub telefon oraz wykupić subskrypcję. Aplikacja CDA na urządzenia mobilne została pobrana przez klientów już ponad 11 mln razy, a serwis może pochwalić się społecznością niemal 460 tys. aktywnych subskrybentów.

Wystarczy, że klient kupi wybrany nominał CDA Premium w Żabce, zaloguje się na swoje konto na platformie CDA i wprowadzi znajdujący się na paragonie kod. Proces przebiega szybko i bezpiecznie. Produkt umożliwia korzystanie z filmowych emocji dostępnych na  www.cda.pl/premium bez konieczności podawania w internecie danych karty kredytowej lub posiadania konta bankowego.

____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.