ERLI.pl - nowy gracz na rynku e-commerce - rozpoczyna współpracę z MSL
ERLI.pl, nowy marketplace i atrakcyjna alternatywa dla dotychczasowych rozwiązań e-handlu na polskim rynku, powierzyła agencji MSL koordynowanie działań komunikacyjnych (PR B2C i B2B), media relations, pozycjonowanie ekspertów, realizację działań z zakresu komunikacji kryzysowej oraz prowadzenie biura prasowego platformy. Dodatkowo MSL będzie realizować działania z obszaru współpracy z liderami opinii w mediach społecznościowych.
- Naszym celem, jest to, aby milionom kupujących w Polsce dać dostęp do szerokiej oferty wiodących marek i sprawdzonych sprzedawców na naszej platformie. Z drugiej strony chcemy być wartościowym i wiarygodnym partnerem biznesowym dla przedsiębiorców. ERLI.pl wyróżnia się unikalnym modelem programu lojalnościowego. Każda wydana złotówka na zakupy na naszej platformie to złotówka kumulowana w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort. Mamy duże ambicje i potrzebowaliśmy solidnego partnera, który zadba o komunikację naszego serwisu, zwłaszcza, że już niedługo ruszamy z szeroką kampanią marketingową. Jestem przekonany, że MSL pomoże nam zrealizować nasze cele i plany komunikacyjne – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes ERLI.pl.
Z ramienia MSL projekt koordynuje dedykowany zespół, w którego skład wchodzą: Grzegorz Kuźnik (Consumer Practice Director), Tomasz Relewicz (Senior Advisor) oraz Tomasz Nowicki (Account Executive).
- ERLI.pl to niezwykle ambitny i prężnie rozwijający się projekt świetnej alternatywy na rynku marketplace’ów w Polsce. Bardzo cieszy nas fakt, że będziemy mieć szansę na wykreowanie wizerunku platformy od jej startu – dodaje Grzegorz Kuźnik, Consumer Practice Director w MSL.
Agencja MSL została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
- koniec -
O ERLI.pl
Marketplace ERLI.pl to platforma przeznaczona zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Tworzy bezpieczne środowisko biznesowe, łączące zweryfikowanych kupujących i sprzedających, umożliwiając im realizowanie transakcji bezpośrednich. Horyzontalna platforma e-commerce skupia handel nowymi, oryginalnymi towarami z takich kategorii, jak m.in.: dziecko, elektronika, uroda, sport oraz zdrowie.
ERLI.pl to miejsce w sieci, w którym każdy amator zakupów online znajdzie szeroki wybór produktów, jedne z najatrakcyjniejszych cen na rynku, gwarancję wiarygodnych sprzedawców oraz wyjątkowe nagrody za zakupy w postaci darmowego pobytu w luksusowych ośrodkach Holiday Park & Resort.
Z kolei dla sprzedawców ERLI.pl jest szybko rozwijającą się platformą handlową, na której każdy internetowy i tradycyjny sprzedawca znajdzie wsparcie w założeniu sklepu online i rozwoju biznesu.
O MSL
MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 2300 pracownikami w ponad 100 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w regionach Azji i Pacyfiku.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Wójcik
Dyrektorka Marketingu ERLI.pl
+48 538 510 137
magdalena.wojcik@erli.pl
Tomasz Nowicki
Account Executive w MSL
+48 608 390 569
tomasz.nowicki@mslgroup.com
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.