Komunikaty PR

ERLI.pl - nowy gracz na rynku e-commerce - rozpoczyna współpracę z MSL

2021-02-03  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania Erli ( 0.02 MB )

ERLI.pl, nowy marketplace i atrakcyjna alternatywa dla dotychczasowych rozwiązań e-handlu na polskim rynku, powierzyła agencji MSL koordynowanie działań komunikacyjnych (PR B2C i B2B), media relations, pozycjonowanie ekspertów, realizację działań z zakresu komunikacji kryzysowej oraz prowadzenie biura prasowego platformy. Dodatkowo MSL będzie realizować działania z obszaru współpracy z liderami opinii w mediach społecznościowych.

 

- Naszym celem, jest to, aby milionom kupujących w Polsce dać dostęp do szerokiej oferty wiodących marek i sprawdzonych sprzedawców na naszej platformie. Z drugiej strony chcemy być wartościowym i wiarygodnym partnerem biznesowym dla przedsiębiorców. ERLI.pl wyróżnia się unikalnym modelem programu lojalnościowego. Każda wydana złotówka na zakupy na naszej platformie to złotówka kumulowana w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort. Mamy duże ambicje i potrzebowaliśmy solidnego partnera, który zadba o komunikację naszego serwisu, zwłaszcza, że już niedługo ruszamy z szeroką kampanią marketingową. Jestem przekonany, że MSL pomoże nam zrealizować nasze cele i plany komunikacyjne – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes ERLI.pl.

 

Z ramienia MSL projekt koordynuje dedykowany zespół, w którego skład wchodzą: Grzegorz Kuźnik (Consumer Practice Director), Tomasz Relewicz (Senior Advisor) oraz Tomasz Nowicki (Account Executive). 

 

- ERLI.pl to niezwykle ambitny i prężnie rozwijający się projekt świetnej alternatywy na rynku marketplace’ów w Polsce. Bardzo cieszy nas fakt, że będziemy mieć szansę na wykreowanie wizerunku platformy od jej startu – dodaje Grzegorz Kuźnik, Consumer Practice Director w MSL.  

 

Agencja MSL została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.

 

- koniec -

 

O ERLI.pl

Marketplace ERLI.pl to platforma przeznaczona zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Tworzy bezpieczne środowisko biznesowe, łączące zweryfikowanych kupujących i sprzedających, umożliwiając im realizowanie transakcji bezpośrednich. Horyzontalna platforma e-commerce skupia handel nowymi, oryginalnymi towarami z takich kategorii, jak m.in.: dziecko, elektronika, uroda, sport oraz zdrowie.

 

ERLI.pl to miejsce w sieci, w którym każdy amator zakupów online znajdzie szeroki wybór produktów, jedne z najatrakcyjniejszych cen na rynku, gwarancję wiarygodnych sprzedawców oraz wyjątkowe nagrody za zakupy w postaci darmowego pobytu w luksusowych ośrodkach Holiday Park & Resort.
Z kolei dla sprzedawców ERLI.pl jest szybko rozwijającą się platformą handlową, na której każdy internetowy i tradycyjny sprzedawca znajdzie wsparcie w założeniu sklepu online i rozwoju biznesu.

 

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 2300 pracownikami w ponad 100 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w regionach Azji i Pacyfiku.

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Magdalena Wójcik
Dyrektorka Marketingu ERLI.pl

+48 538 510 137

magdalena.wojcik@erli.pl

 

Tomasz Nowicki

Account Executive w MSL
+48 608 390 569

tomasz.nowicki@mslgroup.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.