ERLI.pl - nowy gracz na rynku e-commerce - rozpoczyna współpracę z MSL
ERLI.pl, nowy marketplace i atrakcyjna alternatywa dla dotychczasowych rozwiązań e-handlu na polskim rynku, powierzyła agencji MSL koordynowanie działań komunikacyjnych (PR B2C i B2B), media relations, pozycjonowanie ekspertów, realizację działań z zakresu komunikacji kryzysowej oraz prowadzenie biura prasowego platformy. Dodatkowo MSL będzie realizować działania z obszaru współpracy z liderami opinii w mediach społecznościowych.
- Naszym celem, jest to, aby milionom kupujących w Polsce dać dostęp do szerokiej oferty wiodących marek i sprawdzonych sprzedawców na naszej platformie. Z drugiej strony chcemy być wartościowym i wiarygodnym partnerem biznesowym dla przedsiębiorców. ERLI.pl wyróżnia się unikalnym modelem programu lojalnościowego. Każda wydana złotówka na zakupy na naszej platformie to złotówka kumulowana w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort. Mamy duże ambicje i potrzebowaliśmy solidnego partnera, który zadba o komunikację naszego serwisu, zwłaszcza, że już niedługo ruszamy z szeroką kampanią marketingową. Jestem przekonany, że MSL pomoże nam zrealizować nasze cele i plany komunikacyjne – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes ERLI.pl.
Z ramienia MSL projekt koordynuje dedykowany zespół, w którego skład wchodzą: Grzegorz Kuźnik (Consumer Practice Director), Tomasz Relewicz (Senior Advisor) oraz Tomasz Nowicki (Account Executive).
- ERLI.pl to niezwykle ambitny i prężnie rozwijający się projekt świetnej alternatywy na rynku marketplace’ów w Polsce. Bardzo cieszy nas fakt, że będziemy mieć szansę na wykreowanie wizerunku platformy od jej startu – dodaje Grzegorz Kuźnik, Consumer Practice Director w MSL.
Agencja MSL została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
- koniec -
O ERLI.pl
Marketplace ERLI.pl to platforma przeznaczona zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Tworzy bezpieczne środowisko biznesowe, łączące zweryfikowanych kupujących i sprzedających, umożliwiając im realizowanie transakcji bezpośrednich. Horyzontalna platforma e-commerce skupia handel nowymi, oryginalnymi towarami z takich kategorii, jak m.in.: dziecko, elektronika, uroda, sport oraz zdrowie.
ERLI.pl to miejsce w sieci, w którym każdy amator zakupów online znajdzie szeroki wybór produktów, jedne z najatrakcyjniejszych cen na rynku, gwarancję wiarygodnych sprzedawców oraz wyjątkowe nagrody za zakupy w postaci darmowego pobytu w luksusowych ośrodkach Holiday Park & Resort.
Z kolei dla sprzedawców ERLI.pl jest szybko rozwijającą się platformą handlową, na której każdy internetowy i tradycyjny sprzedawca znajdzie wsparcie w założeniu sklepu online i rozwoju biznesu.
O MSL
MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 2300 pracownikami w ponad 100 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w regionach Azji i Pacyfiku.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Wójcik
Dyrektorka Marketingu ERLI.pl
+48 538 510 137
magdalena.wojcik@erli.pl
Tomasz Nowicki
Account Executive w MSL
+48 608 390 569
tomasz.nowicki@mslgroup.com

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.