Komunikaty PR

ETC Swarzędz otwarte w standardowych godzinachv

2020-05-04  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą galerie handlowe. ETC Swarzędz pozostaje otwarte w standardowych godzinach. Od poniedziałku ponownie działają sklepy z wyłączeniem klubu fitness, biura podróży oraz sali zabaw dla dzieci. Klienci muszą pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

 

W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W trosce o bezpieczeństwo  Klientów i Pracowników ETC Swarzędz, obowiązują one w całej galerii oraz na parkingu. Od 4 maja pasaż zostaje otwarty a centrum handlowe czynne w standardowych godzinach 10:00 – 21:00 (Supermarket Intermarché czynny w godz. 8:00 – 21:00). W trosce o bezpieczeństwo klientów, obowiązuje zakaz korzystania z zabawek, urządzeń automatycznych dla dzieci i placu zabaw. Nieczynne pozostają biuro podróży oraz klub fitness wraz z salą zabaw dla najmłodszych. W strefie gastronomicznej można zamówić dania na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie ETC Swarzędz nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą, skierowaną do zmotoryzowanych Klientów, jest parkowanie samochodu na co drugim miejscu. Obowiązkowo należy utrzymywać odległość 2 metrów od drugiej osoby – również w kolejce do kasy.

 

ETC Swarzędz przypomina, że we wszystkich lokalach obowiązuje zasada obecności 1 osoby na 15m². Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz używania rękawiczek jednorazowych, podczas robienia zakupów. W maseczki ochronne można zaopatrzyć się w Aptece VITA-PHARM – lokal zlokalizowany jest niedaleko Maxi Zoo.

 

Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).  Klienci powinni pamiętać o regularnym myciu rąk oraz korzystaniu z płynu odkażającego, dostępnego w sklepach i toaletach.

 

ETC Swarzędz podkreśla, że stosuje zalecenia nałożone przez Główny Inspektorat Sanitarny w celu ochrony Klientów i Pracowników przed koronawirusem. Jednocześnie zachęca do korzystania z darmowej aplikacji ProteGo Safe, pomocnej w kontrolowaniu i zapobieganiu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play oraz w App Store.

 

Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u ETC Swarzędz na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami Biuro prasowe
2024-12-02 | 23:30

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.