Komunikaty PR

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

2024-06-10  |  12:00
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

 

Euvic Media w konsorcjum z agencją Personal PR zostały wybrane przez spółkę PLK do realizacji działań informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Kontrakt obowiązuje przez 29 miesięcy, czyli do czerwca 2026 roku.

Przetarg spółki dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Zaplanowany budżet na całość działań wynosił 15 mln zł netto.

Planowane działania mediowe w roku bieżącym obejmą m.in. kampanię telewizyjną oraz VOD, promocję w Social Media i Internecie oraz publikacje w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej i branżowej. Personal PR zrealizuje działania z zakresu media relations.

Ofertę w przetargu złożyło 8 agencji: Agencja Reklamowa FORMIND, Bringmore Advertising, Althermedia, konsorcjum: Euvic Media i Personal PR, Fabryka Komunikacji Społecznej, konsorcjum: Mastermind Media i LoveBrands Group, konsorcjum: Media Group i ITBC COMMUNICATION, konsorcjum: Partner of Promotion i Effective Media Solutions.

Ostatecznie, przetarg wygrał dom mediowy Euvic Media w konsorcjum z Personal PR.

--------------------

Euvic Media – dom mediowy działający w ramach holdingu wyspecjalizowanych spółek Euvic Media & Technology SA, który jest częścią grupy Euvic SA. Pracodawca DIMAQ.

Personal PR – agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, która od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań komunikacyjnych. Agencja specjalizuje się w działaniach media relations, social media oraz PR kryzysowym. Firma prowadzi projekt szkoleniowy – Skillers Academy – cykle szkoleń z PR i social media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.