Komunikaty PR

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

2024-06-10  |  12:00
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

 

Euvic Media w konsorcjum z agencją Personal PR zostały wybrane przez spółkę PLK do realizacji działań informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Kontrakt obowiązuje przez 29 miesięcy, czyli do czerwca 2026 roku.

Przetarg spółki dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Zaplanowany budżet na całość działań wynosił 15 mln zł netto.

Planowane działania mediowe w roku bieżącym obejmą m.in. kampanię telewizyjną oraz VOD, promocję w Social Media i Internecie oraz publikacje w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej i branżowej. Personal PR zrealizuje działania z zakresu media relations.

Ofertę w przetargu złożyło 8 agencji: Agencja Reklamowa FORMIND, Bringmore Advertising, Althermedia, konsorcjum: Euvic Media i Personal PR, Fabryka Komunikacji Społecznej, konsorcjum: Mastermind Media i LoveBrands Group, konsorcjum: Media Group i ITBC COMMUNICATION, konsorcjum: Partner of Promotion i Effective Media Solutions.

Ostatecznie, przetarg wygrał dom mediowy Euvic Media w konsorcjum z Personal PR.

--------------------

Euvic Media – dom mediowy działający w ramach holdingu wyspecjalizowanych spółek Euvic Media & Technology SA, który jest częścią grupy Euvic SA. Pracodawca DIMAQ.

Personal PR – agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, która od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań komunikacyjnych. Agencja specjalizuje się w działaniach media relations, social media oraz PR kryzysowym. Firma prowadzi projekt szkoleniowy – Skillers Academy – cykle szkoleń z PR i social media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.