Komunikaty PR

Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery

2020-10-14  |  13:17
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.06 MB )

Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony, szybki i regularny dostęp do danych usług czy towarów. Płacimy w ten sposób za internet, oglądamy filmy, chodzimy do kina, prenumerujemy czasopisma i… oszczędzamy, na przykład na przesyłkach.

Oszczędność na dostawie i łatwiejsze zamawianie

- Obserwując pozytywny wpływ płatności abonamentowych na rynek, jako pierwsza firma dostarczająca zakupy spożywcze wprowadziliśmy subskrypcję PLUS, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy, które można zrobić za naszym pośrednictwem w Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce oraz sieci E.Leclerc, a wkrótce w kolejnych sklepach. Zakupy spożywcze na abonament pozwalają cieszyć się zakupami przywiezionymi pod dom i jednocześnie znacząco oszczędzić na dostawie – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Subskrypcja PLUS polega na dostarczaniu towarów przez personalnego szopera dostarczającego zakupy pod drzwi, w zamian za płatność abonamentową, która związana jest z jednorazowym – miesięcznym (19,90 zł) lub rocznym (199 zł) kosztem dostawy*. Dzięki temu rozwiązaniu, subskrybent zyskuje:

  • Oszczędność na dostawie regularnej – darmową dostawę przy każdym zamówieniu powyżej 100 zł,
  • Brak opłaty za dostawę ekspresową,
  • Łatwiejsze zamawianie oraz uproszczony proces płatności,
  • Atrakcyjne oferty i promocje dostępne tylko dla subskrybentów.

Abonament to szczególnie korzystna opcja dla osób, które za pośrednictwem platformy robią zakupy częściej. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe, które umożliwiają swobodne dostarczenie większych zakupów.  Zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia do ostatniej chwili, jest również w stałym kontakcie w razie potrzeby przygotowania zamiennika produktu.

Zakupy dla siebie, rodziców i dziadków

- Wiele osób obecnie pracuje z domu. W domu pozostają również seniorzy, którzy nie powinni narażać zdrowia i życia w związku z cały czas obecną pandemią koronawirusa. Wiele z tych osób nie ma możliwości, aby osoba bliska zajęła się codziennymi zakupami – subskrypcja daje taką możliwość i pozwala zaoszczędzić na kosztach dostawy w sytuacji, gdy chcemy zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla rodziców czy dziadków. Teraz jest to możliwe bez wychodzenia z domu, samodzielnie i szybko, ponieważ 90% zakupów dostarczanych jest maksymalnie kolejnego dnia – dodaje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Dla seniorów powyżej 60 roku życia, którzy postanowią samodzielnie zrealizować zakupy, funkcjonuje ponownie kod DLASENIORA. Po wpisaniu kodu, obowiązuje darmowa dostawa do zakupów powyżej 160zł.

 

Ceny promocyjne obowiązujące od października do grudnia 2020 r. Po upływie okresu promocyjnego, stawki za subskrypcję PLUS będą wynosić: miesięczna subskrypcja 25 zł oraz roczna – 250 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.