Komunikaty PR

Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery

2020-10-14  |  13:17
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.06 MB )

Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony, szybki i regularny dostęp do danych usług czy towarów. Płacimy w ten sposób za internet, oglądamy filmy, chodzimy do kina, prenumerujemy czasopisma i… oszczędzamy, na przykład na przesyłkach.

Oszczędność na dostawie i łatwiejsze zamawianie

- Obserwując pozytywny wpływ płatności abonamentowych na rynek, jako pierwsza firma dostarczająca zakupy spożywcze wprowadziliśmy subskrypcję PLUS, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy, które można zrobić za naszym pośrednictwem w Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce oraz sieci E.Leclerc, a wkrótce w kolejnych sklepach. Zakupy spożywcze na abonament pozwalają cieszyć się zakupami przywiezionymi pod dom i jednocześnie znacząco oszczędzić na dostawie – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Subskrypcja PLUS polega na dostarczaniu towarów przez personalnego szopera dostarczającego zakupy pod drzwi, w zamian za płatność abonamentową, która związana jest z jednorazowym – miesięcznym (19,90 zł) lub rocznym (199 zł) kosztem dostawy*. Dzięki temu rozwiązaniu, subskrybent zyskuje:

  • Oszczędność na dostawie regularnej – darmową dostawę przy każdym zamówieniu powyżej 100 zł,
  • Brak opłaty za dostawę ekspresową,
  • Łatwiejsze zamawianie oraz uproszczony proces płatności,
  • Atrakcyjne oferty i promocje dostępne tylko dla subskrybentów.

Abonament to szczególnie korzystna opcja dla osób, które za pośrednictwem platformy robią zakupy częściej. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe, które umożliwiają swobodne dostarczenie większych zakupów.  Zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia do ostatniej chwili, jest również w stałym kontakcie w razie potrzeby przygotowania zamiennika produktu.

Zakupy dla siebie, rodziców i dziadków

- Wiele osób obecnie pracuje z domu. W domu pozostają również seniorzy, którzy nie powinni narażać zdrowia i życia w związku z cały czas obecną pandemią koronawirusa. Wiele z tych osób nie ma możliwości, aby osoba bliska zajęła się codziennymi zakupami – subskrypcja daje taką możliwość i pozwala zaoszczędzić na kosztach dostawy w sytuacji, gdy chcemy zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla rodziców czy dziadków. Teraz jest to możliwe bez wychodzenia z domu, samodzielnie i szybko, ponieważ 90% zakupów dostarczanych jest maksymalnie kolejnego dnia – dodaje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Dla seniorów powyżej 60 roku życia, którzy postanowią samodzielnie zrealizować zakupy, funkcjonuje ponownie kod DLASENIORA. Po wpisaniu kodu, obowiązuje darmowa dostawa do zakupów powyżej 160zł.

 

Ceny promocyjne obowiązujące od października do grudnia 2020 r. Po upływie okresu promocyjnego, stawki za subskrypcję PLUS będą wynosić: miesięczna subskrypcja 25 zł oraz roczna – 250 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.