Komunikaty PR

Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery

2020-10-14  |  13:17
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.06 MB )

Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony, szybki i regularny dostęp do danych usług czy towarów. Płacimy w ten sposób za internet, oglądamy filmy, chodzimy do kina, prenumerujemy czasopisma i… oszczędzamy, na przykład na przesyłkach.

Oszczędność na dostawie i łatwiejsze zamawianie

- Obserwując pozytywny wpływ płatności abonamentowych na rynek, jako pierwsza firma dostarczająca zakupy spożywcze wprowadziliśmy subskrypcję PLUS, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy, które można zrobić za naszym pośrednictwem w Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce oraz sieci E.Leclerc, a wkrótce w kolejnych sklepach. Zakupy spożywcze na abonament pozwalają cieszyć się zakupami przywiezionymi pod dom i jednocześnie znacząco oszczędzić na dostawie – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Subskrypcja PLUS polega na dostarczaniu towarów przez personalnego szopera dostarczającego zakupy pod drzwi, w zamian za płatność abonamentową, która związana jest z jednorazowym – miesięcznym (19,90 zł) lub rocznym (199 zł) kosztem dostawy*. Dzięki temu rozwiązaniu, subskrybent zyskuje:

  • Oszczędność na dostawie regularnej – darmową dostawę przy każdym zamówieniu powyżej 100 zł,
  • Brak opłaty za dostawę ekspresową,
  • Łatwiejsze zamawianie oraz uproszczony proces płatności,
  • Atrakcyjne oferty i promocje dostępne tylko dla subskrybentów.

Abonament to szczególnie korzystna opcja dla osób, które za pośrednictwem platformy robią zakupy częściej. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe, które umożliwiają swobodne dostarczenie większych zakupów.  Zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia do ostatniej chwili, jest również w stałym kontakcie w razie potrzeby przygotowania zamiennika produktu.

Zakupy dla siebie, rodziców i dziadków

- Wiele osób obecnie pracuje z domu. W domu pozostają również seniorzy, którzy nie powinni narażać zdrowia i życia w związku z cały czas obecną pandemią koronawirusa. Wiele z tych osób nie ma możliwości, aby osoba bliska zajęła się codziennymi zakupami – subskrypcja daje taką możliwość i pozwala zaoszczędzić na kosztach dostawy w sytuacji, gdy chcemy zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla rodziców czy dziadków. Teraz jest to możliwe bez wychodzenia z domu, samodzielnie i szybko, ponieważ 90% zakupów dostarczanych jest maksymalnie kolejnego dnia – dodaje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Dla seniorów powyżej 60 roku życia, którzy postanowią samodzielnie zrealizować zakupy, funkcjonuje ponownie kod DLASENIORA. Po wpisaniu kodu, obowiązuje darmowa dostawa do zakupów powyżej 160zł.

 

Ceny promocyjne obowiązujące od października do grudnia 2020 r. Po upływie okresu promocyjnego, stawki za subskrypcję PLUS będą wynosić: miesięczna subskrypcja 25 zł oraz roczna – 250 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet
Handel Technologia SwipBox Infinity
2024-07-16 | 08:00

Technologia SwipBox Infinity

Polska plasuje się na pierwszym miejscu pod względem liczby automatów paczkowych w Unii Europejskiej. Dane Unlimited Parcel Intelligence wskazują, że w zasięgu 10 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.