Fala lodowych pyszności zalała Żabkę. Wśród nich nowości od Ekipy Friza
Do Żabki nadchodzi „Fala Lodowych Pyszności”. W sklepach popularnej sieci można znaleźć wyjątkowe produkty znanych i lubianych marek, które zaskakują bogactwem smaków i rodzajów. W lodziarni Żabki można kupić m.in. lody Milka, Magnum czy Wedel, wiele dostępnych jest na wyłączność w sklepach sieci. W Żabce nie mogło także zabraknąć lodów Ekipy Friza, które w ubiegłym roku stały się prawdziwym hitem. Z pewnością zarówno fanów Ekipy, jak i miłośników sorbetów, ucieszy nowy smak kwaśne jabłko, dostępny na wyłączność w sklepach Żabki od 1 czerwca br.
Żabka przygotowała także oferty specjalne dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka. Kupując wybrane lody, mają oni szansę odebrać do 42 lodów gratis. Na klientów sieci czekają także specjalne oferty cenowe obowiązujące przy zakupie dwóch sztuk wybranych produktów, np. lody Ekipa Koral w cenie 2,99 zł/szt.
Lody to jeden z najbardziej popularnych deserów. Nic dziwnego – mają przecież mnóstwo smaków, spośród których każdy może wybrać ten, który najbardziej mu odpowiada. Obecnie Żabka ma najlepszą w kraju ofertę lodów markowych dostępnych tylko w sieci, która z pewnością spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów.
W najbliższej Żabce znaleźć można wyjątkowe produkty, dostępne tylko w sieci sklepów, m.in.: lody Milka Praline Chocolate, wyjątkowe smaki lodów Magnum – m.in. Vanilla Caramel bez dodatku cukru, White Chocolate & Berry Remix, Salted Carmel & Almond; lody Wedel linia botaniczna (kwiat lawendy, kwiat wiśni); smoothie mango w białej, wedlowskiej czekoladzie; rożek Daim czy lody Fantasia na patyku i w różku. Dla najmłodszych klientów Żabka zapewniła takie lody, jak: Twister Mythicools Phoenix, Kaktus Boom RED, Yoda na patyku czy rożek Frozen.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.