Komunikaty PR

Festiwal Krówek marki Wawel

2022-05-18  |  15:32
Biuro prasowe

Rusza Festiwal Krówek z Wawelu, czyli wielkie święto uwielbianych przez Polaków słodkości. W tej edycji fani poznają aż trzy nowe smaki: Peanut Butter, Czekoladowy oraz Słony Karmel. Nie zabraknie także kultowej już Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki.

 

Edycja limitowana

Od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje Festiwal Krówek marki Wawel, lidera na rynku wśród producentów krówek w Polsce. Oznacza to możliwość kosztowania oryginalnych, limitowanych smaków, dostępnych tylko w czasie trwania Festiwalu.

Tegoroczny Festiwal Krówek z Wawelu to okazja dla sklepów do zorganizowania ciekawej akcji i nowa okazja do zakupów, a dla wielbicieli krówek do posmakowania limitowanych smaków: Krówka Czekoladowa, Peanut Butter czy Słony Karmel. Wszystkie smaki dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy miłośnik krówek będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich pysznymi wariantami smaków Krówek z Wawelu – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel.

Krówki mleczne od lat cieszą klientów niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na naturalnych aromatach oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów, a tym samym utrzymanie przez Wawel pozycji lidera w tej kategorii. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją.

 

Stwórz własny mix z ulubionych smaków

Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.