Festiwal Krówek marki Wawel
Rusza Festiwal Krówek z Wawelu, czyli wielkie święto uwielbianych przez Polaków słodkości. W tej edycji fani poznają aż trzy nowe smaki: Peanut Butter, Czekoladowy oraz Słony Karmel. Nie zabraknie także kultowej już Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki.
Edycja limitowana
Od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje Festiwal Krówek marki Wawel, lidera na rynku wśród producentów krówek w Polsce. Oznacza to możliwość kosztowania oryginalnych, limitowanych smaków, dostępnych tylko w czasie trwania Festiwalu.
– Tegoroczny Festiwal Krówek z Wawelu to okazja dla sklepów do zorganizowania ciekawej akcji i nowa okazja do zakupów, a dla wielbicieli krówek do posmakowania limitowanych smaków: Krówka Czekoladowa, Peanut Butter czy Słony Karmel. Wszystkie smaki dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy miłośnik krówek będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich pysznymi wariantami smaków Krówek z Wawelu – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel.
Krówki mleczne od lat cieszą klientów niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na naturalnych aromatach oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów, a tym samym utrzymanie przez Wawel pozycji lidera w tej kategorii. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją.
Stwórz własny mix z ulubionych smaków
Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.