Foodini dzień lepszym czyni! Nowa kampania promocyjna marki własnej Żabki
Żółte, zielone, czerwone... – Foodini to płynne przekąski w pięknych kolorach natury. W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. Dzięki temu dłużej zachowuje wartości odżywcze, świeżość i naturalny smak. Poręczna, mała butelka, która zmieści się w plecaku czy małej torbie, starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw tworzą idealną propozycję na lato. Zadbaj o siebie z pysznym Foodini – teraz w jeszcze korzystniejszej cenie 3,99 zł z aplikacją Żappka za butelkę o pojemności 250 ml. Dzień od razu stanie się lepszy!
Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w badaniu „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” są owoce (47%) i warzywa (21%)[1]. Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują owocowych i roślinnych przekąsek i chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują. W ramach marki Foodini znajdą aż 10 propozycji smakowych.
- Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż 10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.
Respondenci badani przez IPSOS przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem.
Foodini idealne na każdy dzień tygodnia
Foodini jest idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W jego skład wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.
Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.
Czy można chcieć więcej? Można! Dlatego Foodini jest dostępne w Żabce w wygodnych poręcznych pojemościach 250 ml oraz 750 ml, którymi można delektować się dłużej lub podzielić z bliskimi.
Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.
Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
[1] Badanie IPSOS Food Trends 2021.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.