Komunikaty PR

Foodini dzień lepszym czyni! Nowa kampania promocyjna marki własnej Żabki

2022-07-14  |  13:00
Biuro prasowe

Żółte, zielone, czerwone... – Foodini to płynne przekąski w pięknych kolorach natury. W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. Foodini  jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. Dzięki temu dłużej zachowuje wartości odżywcze, świeżość i naturalny smak. Poręczna, mała butelka, która zmieści się w plecaku czy małej torbie, starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw tworzą idealną propozycję na lato. Zadbaj o siebie z pysznym Foodini – teraz w jeszcze korzystniejszej cenie 3,99 zł z aplikacją Żappka za butelkę o pojemności 250 ml. Dzień od razu stanie się lepszy!

Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w badaniu „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” są owoce (47%) i warzywa (21%)[1]. Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują  owocowych i  roślinnych przekąsek i chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują.  W ramach marki Foodini znajdą aż 10 propozycji smakowych.

- Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż  10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie  – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.

Respondenci badani przez IPSOS przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem.

Foodini idealne na każdy dzień tygodnia

Foodini jest idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W jego skład wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.

Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.

Czy można chcieć więcej? Można! Dlatego Foodini jest dostępne w Żabce w wygodnych poręcznych pojemościach 250 ml oraz 750 ml, którymi można delektować się dłużej lub podzielić z bliskimi.

Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty  w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.

Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

 


[1] Badanie IPSOS Food Trends 2021.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.