Foodini Superfoods – musy owocowo-warzywne w saszetkach dostępne w Żabce
Sieć Żabka z myślą o wszystkich, którzy poszukują naturalnej przekąski, w ramach marki Foodini, oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Są także wzbogacone o superfoods, czyli składniki wyjątkowo korzystne dla organizmu. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml. Dzięki zastosowaniu technologii HPP musy zachowują cenne składniki i świeżość na dłużej. Można je przechowywać poza lodówką do 8 godzin.
– Rozwijając naszą ofertę, staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby naszych klientów. Współcześni konsumenci sięgając po szybkie przekąski, coraz częściej poszukują produktów bogatych w naturalne składniki. Foodini Superfoods to nasza nowa propozycja na pyszną przekąskę, która długo zachowuje wartości odżywcze i jest idealna do spożycia w drodze – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Musy Foodini Superfoods to propozycja na pożywną i pyszną przekąskę. Zostały stworzone wyłącznie z naturalnych składników: owoców, warzyw i superfoods. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów, które oprócz zaskakujących kompozycji smakowych, naturalnie i pozytywnie wpływają na organizm. W lodówkach w Żabce można zaleźć musy w następujących wersjach:
- Więcej niż zielony (awokado, pomarańcza, limonka, siemię lniane),
- Intensywnie pomarańczowy (chia, mango, marakuja, kurkuma),
- Solidnie różowy (acerola, czarna porzeczka, pitahaja, płatki owsiane),
- Imponująco żółty (superfoods: baobab, banan, ananas, siemię lniane).
Foodini Superfoods od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej i unikalnej technologii wysokiego ciśnienia (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w poręcznej saszetce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku substancji konserwujących, substancji słodzących czy innych syntetycznych dodatków.
Wprowadzenie do asortymentu musów to kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której Żabka oferuje w 100% roślinne przekąski. Ogromną popularnością cieszą się owocowo-warzywne smoothies, które dostępne są w wielu wariantach smakowych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.