Foodini Superfoods – musy owocowo-warzywne w saszetkach dostępne w Żabce
Sieć Żabka z myślą o wszystkich, którzy poszukują naturalnej przekąski, w ramach marki Foodini, oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Są także wzbogacone o superfoods, czyli składniki wyjątkowo korzystne dla organizmu. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml. Dzięki zastosowaniu technologii HPP musy zachowują cenne składniki i świeżość na dłużej. Można je przechowywać poza lodówką do 8 godzin.
– Rozwijając naszą ofertę, staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby naszych klientów. Współcześni konsumenci sięgając po szybkie przekąski, coraz częściej poszukują produktów bogatych w naturalne składniki. Foodini Superfoods to nasza nowa propozycja na pyszną przekąskę, która długo zachowuje wartości odżywcze i jest idealna do spożycia w drodze – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Musy Foodini Superfoods to propozycja na pożywną i pyszną przekąskę. Zostały stworzone wyłącznie z naturalnych składników: owoców, warzyw i superfoods. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów, które oprócz zaskakujących kompozycji smakowych, naturalnie i pozytywnie wpływają na organizm. W lodówkach w Żabce można zaleźć musy w następujących wersjach:
- Więcej niż zielony (awokado, pomarańcza, limonka, siemię lniane),
- Intensywnie pomarańczowy (chia, mango, marakuja, kurkuma),
- Solidnie różowy (acerola, czarna porzeczka, pitahaja, płatki owsiane),
- Imponująco żółty (superfoods: baobab, banan, ananas, siemię lniane).
Foodini Superfoods od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej i unikalnej technologii wysokiego ciśnienia (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w poręcznej saszetce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku substancji konserwujących, substancji słodzących czy innych syntetycznych dodatków.
Wprowadzenie do asortymentu musów to kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której Żabka oferuje w 100% roślinne przekąski. Ogromną popularnością cieszą się owocowo-warzywne smoothies, które dostępne są w wielu wariantach smakowych.
Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu
Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów
Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.