Foodini Superfoods – musy owocowo-warzywne w saszetkach dostępne w Żabce
Sieć Żabka z myślą o wszystkich, którzy poszukują naturalnej przekąski, w ramach marki Foodini, oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Są także wzbogacone o superfoods, czyli składniki wyjątkowo korzystne dla organizmu. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml. Dzięki zastosowaniu technologii HPP musy zachowują cenne składniki i świeżość na dłużej. Można je przechowywać poza lodówką do 8 godzin.
– Rozwijając naszą ofertę, staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby naszych klientów. Współcześni konsumenci sięgając po szybkie przekąski, coraz częściej poszukują produktów bogatych w naturalne składniki. Foodini Superfoods to nasza nowa propozycja na pyszną przekąskę, która długo zachowuje wartości odżywcze i jest idealna do spożycia w drodze – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Musy Foodini Superfoods to propozycja na pożywną i pyszną przekąskę. Zostały stworzone wyłącznie z naturalnych składników: owoców, warzyw i superfoods. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów, które oprócz zaskakujących kompozycji smakowych, naturalnie i pozytywnie wpływają na organizm. W lodówkach w Żabce można zaleźć musy w następujących wersjach:
- Więcej niż zielony (awokado, pomarańcza, limonka, siemię lniane),
- Intensywnie pomarańczowy (chia, mango, marakuja, kurkuma),
- Solidnie różowy (acerola, czarna porzeczka, pitahaja, płatki owsiane),
- Imponująco żółty (superfoods: baobab, banan, ananas, siemię lniane).
Foodini Superfoods od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej i unikalnej technologii wysokiego ciśnienia (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w poręcznej saszetce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku substancji konserwujących, substancji słodzących czy innych syntetycznych dodatków.
Wprowadzenie do asortymentu musów to kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której Żabka oferuje w 100% roślinne przekąski. Ogromną popularnością cieszą się owocowo-warzywne smoothies, które dostępne są w wielu wariantach smakowych.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.