Komunikaty PR

Forum Koszalin inauguruje rok nowych otwarć

2022-02-24  |  12:02
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Zima w największym centrum handlowym w regionie upływa pod znakiem nowości. Do grona najemców dołączyły dwie nowe marki – pierwszy w mieście salon KODANO Optyk i długo wyczekiwany Kaufland.

Forum Koszalin nieustannie rozwija swoje portfolio marek, odpowiadając tym samym na rosnące potrzeby konsumentów. Ciągle pracujemy nad rozwijaniem naszej oferty dla mieszkańców Koszalina i regionu. Od niedawana nasi klienci mogą korzystać z usług jedynego w Koszalinie salonu KODANO Optyk, a dziś rano odbyło się wielkie otwarcie Kauflandu. Bardzo się cieszę, że te cenione i lubiane marki znalazły się właśnie w naszym Centrum – mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin.

Otwarty dziś rano Kaufland jest trzecim sklepem sieci w Koszalinie. Szeroki asortyment sklepu w Forum Koszalin obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów, produkty lubianych marek własnych sieci oraz specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. W nowym markecie w Koszalinie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia. Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów, dlatego w sklepie w Forum Koszalin nie zabrakło szafek depozytowych, punktu informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK oraz cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, elektroniczne panele umożliwiające sprawdzenie ceny i składu produktów oferowanych na wagę oraz ekranów wyświetlających aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest także automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w punktach sieci. Z okazji otwarcia na klientów Forum Koszalin odwiedzających Kaufland czeka szereg promocji, atrakcji i ofert specjalnych, w tym trwający do soboty, 26 lutego konkurs Koło Szczęścia.

KODANO Optyk to polska sieć salonów optycznych istniejąca na rynku od 2016 r. Nowo otwarty salon w Forum Koszalin jest 52. punktem marki w Polsce i pierwszym w Koszalinie. Klienci na przestrzeni niemal 100 m2 znajdą szeroki wybór znanych i cenionych marek opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych. Wśród szerokiego asortymentu znajdują się okulary o rozmaitych rodzajach i kształtach, a oferta salonu obejmuje najbardziej popularne, światowe marki, takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria okularowe m.in. płyny pielęgnacyjne. Salon KODANO Optyk
w Forum Koszalin jest odzwierciedleniem najświeższej aranżacji konceptu marki. Jego hasłem przewodnim jest komfort klienta oraz nowoczesność. Kolor biały przełamywany jest czarną stalą oraz ciepłym drewnem. Pomarańczowa kropka będąca elementem spajającym wszystkie marki grupy KODANO (kodano.pl, soczewkomaty.pl, Kodano Optyk) akcentowana jest wypoczynkiem w poczekalni. Odwiedzający KODANO Optyk w Forum Koszalin mogą także zbadać swój wzrok oraz dobrać odpowiednią metodę korekcji: okulary lub soczewki kontaktowe. Jak podkreśla sama marka, w każdym swoim działaniu koncentruje się na pomocy klientom w dbaniu o ich wzrok poprzez umożliwienie zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a także soczewek kontaktowych. Na odwiedzających salon czekają nieustannie także atrakcyjne promocje.

Nowo otwarte punkty: KODANO Optyk i market Kaufland znajdują się w Forum Koszalin na poziomie O.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Marki własne marketów - co zrobić, aby na tym wzroście nie st

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 15:47

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój

Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.

Firma

Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność

Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.