Forum Koszalin inauguruje rok nowych otwarć
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Zima w największym centrum handlowym w regionie upływa pod znakiem nowości. Do grona najemców dołączyły dwie nowe marki – pierwszy w mieście salon KODANO Optyk i długo wyczekiwany Kaufland.
Forum Koszalin nieustannie rozwija swoje portfolio marek, odpowiadając tym samym na rosnące potrzeby konsumentów. Ciągle pracujemy nad rozwijaniem naszej oferty dla mieszkańców Koszalina i regionu. Od niedawana nasi klienci mogą korzystać z usług jedynego w Koszalinie salonu KODANO Optyk, a dziś rano odbyło się wielkie otwarcie Kauflandu. Bardzo się cieszę, że te cenione i lubiane marki znalazły się właśnie w naszym Centrum – mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin.
Otwarty dziś rano Kaufland jest trzecim sklepem sieci w Koszalinie. Szeroki asortyment sklepu w Forum Koszalin obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów, produkty lubianych marek własnych sieci oraz specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. W nowym markecie w Koszalinie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia. Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów, dlatego w sklepie w Forum Koszalin nie zabrakło szafek depozytowych, punktu informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK oraz cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, elektroniczne panele umożliwiające sprawdzenie ceny i składu produktów oferowanych na wagę oraz ekranów wyświetlających aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest także automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w punktach sieci. Z okazji otwarcia na klientów Forum Koszalin odwiedzających Kaufland czeka szereg promocji, atrakcji i ofert specjalnych, w tym trwający do soboty, 26 lutego konkurs Koło Szczęścia.
KODANO Optyk to polska sieć salonów optycznych istniejąca na rynku od 2016 r. Nowo otwarty salon w Forum Koszalin jest 52. punktem marki w Polsce i pierwszym w Koszalinie. Klienci na przestrzeni niemal 100 m2 znajdą szeroki wybór znanych i cenionych marek opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych. Wśród szerokiego asortymentu znajdują się okulary o rozmaitych rodzajach i kształtach, a oferta salonu obejmuje najbardziej popularne, światowe marki, takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria okularowe m.in. płyny pielęgnacyjne. Salon KODANO Optyk
w Forum Koszalin jest odzwierciedleniem najświeższej aranżacji konceptu marki. Jego hasłem przewodnim jest komfort klienta oraz nowoczesność. Kolor biały przełamywany jest czarną stalą oraz ciepłym drewnem. Pomarańczowa kropka będąca elementem spajającym wszystkie marki grupy KODANO (kodano.pl, soczewkomaty.pl, Kodano Optyk) akcentowana jest wypoczynkiem w poczekalni. Odwiedzający KODANO Optyk w Forum Koszalin mogą także zbadać swój wzrok oraz dobrać odpowiednią metodę korekcji: okulary lub soczewki kontaktowe. Jak podkreśla sama marka, w każdym swoim działaniu koncentruje się na pomocy klientom w dbaniu o ich wzrok poprzez umożliwienie zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a także soczewek kontaktowych. Na odwiedzających salon czekają nieustannie także atrakcyjne promocje.
Nowo otwarte punkty: KODANO Optyk i market Kaufland znajdują się w Forum Koszalin na poziomie O.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.