Komunikaty PR

Forum Koszalin inauguruje rok nowych otwarć

2022-02-24  |  12:02
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Zima w największym centrum handlowym w regionie upływa pod znakiem nowości. Do grona najemców dołączyły dwie nowe marki – pierwszy w mieście salon KODANO Optyk i długo wyczekiwany Kaufland.

Forum Koszalin nieustannie rozwija swoje portfolio marek, odpowiadając tym samym na rosnące potrzeby konsumentów. Ciągle pracujemy nad rozwijaniem naszej oferty dla mieszkańców Koszalina i regionu. Od niedawana nasi klienci mogą korzystać z usług jedynego w Koszalinie salonu KODANO Optyk, a dziś rano odbyło się wielkie otwarcie Kauflandu. Bardzo się cieszę, że te cenione i lubiane marki znalazły się właśnie w naszym Centrum – mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin.

Otwarty dziś rano Kaufland jest trzecim sklepem sieci w Koszalinie. Szeroki asortyment sklepu w Forum Koszalin obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów, produkty lubianych marek własnych sieci oraz specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. W nowym markecie w Koszalinie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia. Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów, dlatego w sklepie w Forum Koszalin nie zabrakło szafek depozytowych, punktu informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK oraz cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, elektroniczne panele umożliwiające sprawdzenie ceny i składu produktów oferowanych na wagę oraz ekranów wyświetlających aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest także automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w punktach sieci. Z okazji otwarcia na klientów Forum Koszalin odwiedzających Kaufland czeka szereg promocji, atrakcji i ofert specjalnych, w tym trwający do soboty, 26 lutego konkurs Koło Szczęścia.

KODANO Optyk to polska sieć salonów optycznych istniejąca na rynku od 2016 r. Nowo otwarty salon w Forum Koszalin jest 52. punktem marki w Polsce i pierwszym w Koszalinie. Klienci na przestrzeni niemal 100 m2 znajdą szeroki wybór znanych i cenionych marek opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych. Wśród szerokiego asortymentu znajdują się okulary o rozmaitych rodzajach i kształtach, a oferta salonu obejmuje najbardziej popularne, światowe marki, takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria okularowe m.in. płyny pielęgnacyjne. Salon KODANO Optyk
w Forum Koszalin jest odzwierciedleniem najświeższej aranżacji konceptu marki. Jego hasłem przewodnim jest komfort klienta oraz nowoczesność. Kolor biały przełamywany jest czarną stalą oraz ciepłym drewnem. Pomarańczowa kropka będąca elementem spajającym wszystkie marki grupy KODANO (kodano.pl, soczewkomaty.pl, Kodano Optyk) akcentowana jest wypoczynkiem w poczekalni. Odwiedzający KODANO Optyk w Forum Koszalin mogą także zbadać swój wzrok oraz dobrać odpowiednią metodę korekcji: okulary lub soczewki kontaktowe. Jak podkreśla sama marka, w każdym swoim działaniu koncentruje się na pomocy klientom w dbaniu o ich wzrok poprzez umożliwienie zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a także soczewek kontaktowych. Na odwiedzających salon czekają nieustannie także atrakcyjne promocje.

Nowo otwarte punkty: KODANO Optyk i market Kaufland znajdują się w Forum Koszalin na poziomie O.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.