Komunikaty PR

Francuska marka Alix Avien debiutuje w Polsce

2022-04-29  |  16:00
Biuro prasowe

Francuska marka Alix Avien wzbogaca portfolio Super-Pharm i jest gotowa wprowadzić zamieszanie na polskim rynku kosmetycznym. Posiadający szeroki asortyment artykułów do makijażu paryski brand debiutuje właśnie w Polsce, jednak natomiast na światowym rynku dostępny jest już od 25 lat. W bogatej ofercie Alix Avien nie brakuje prawdziwych makijażowych perełek, a kosmetyków w charakterystycznych szarych opakowaniach nie sposób będzie przeoczyć.

 

W Alix Avien Paris nie ma miejsca na przypadek, tutaj każdy element został dokładnie przemyślany. Charakterystyczny dla marki kolor szary kolor to oznaka równowagi. Dzięki zachowaniu balansu pomiędzy intensywną czernią i delikatną bielą powstał wyciszający odcień, który stanowi idealne tło dla naturalnego piękna. Taka jest bowiem idea marki – tworzyć produkty, które podkreślają urodę i dopasowują się do swojej właścicielki. Minimalistki, wielbicielki francuskiego szyku, eksecentryczki kochające eksperymenty z kolorem – w ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. W makijażu nie ma bowiem miejsca na ograniczenia i sztywne standardy. Kosmetyki Alix Avien powstały po to, by pomóc wyrażać siebie. Wszystkie produkty zostały opracowane przez naukowców w profesjonalnych laboratoriach, a do ich produkcji wykorzystywane są wyłącznie najwyższej jakości składniki, co daje gwarancję bezpieczeństwa i skuteczności.

 

W portfolio marki znajdują się wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu oraz jego wykończenia. Szeroki asortyment obejmuje primery i bazy pod makijaż, podkłady i kremy BB, korektory, pudry i spraye utrwalające. Tak szeroka gama produktów pozwala na wykonanie profesjonalego makijażu we własnym zakresie. Na kosmetyki do oczu i ust składają się cienie, tusze, eyelinery i kredki, a także szminki i pomadki. Alix Avien to jednak nie tylko kosmetyki do twarzy – marka oferuje też akcesoria i kosmetyki do ciała, a niedługo także lakiery do paznokci. Wysoka jakość kosmetyków i francuski sznyt przyciągnęły do marki rzesze konsumentek na całym świecie, a teraz o ich zaletach będą mogły przekonać się klientki Super-Pharm – wszystkie produkty Alix Avien dostępne są na wyłączność w sklepach stacjonarnych oraz online, na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.