Komunikaty PR

Francuska marka Alix Avien debiutuje w Polsce

2022-04-29  |  16:00
Biuro prasowe

Francuska marka Alix Avien wzbogaca portfolio Super-Pharm i jest gotowa wprowadzić zamieszanie na polskim rynku kosmetycznym. Posiadający szeroki asortyment artykułów do makijażu paryski brand debiutuje właśnie w Polsce, jednak natomiast na światowym rynku dostępny jest już od 25 lat. W bogatej ofercie Alix Avien nie brakuje prawdziwych makijażowych perełek, a kosmetyków w charakterystycznych szarych opakowaniach nie sposób będzie przeoczyć.

 

W Alix Avien Paris nie ma miejsca na przypadek, tutaj każdy element został dokładnie przemyślany. Charakterystyczny dla marki kolor szary kolor to oznaka równowagi. Dzięki zachowaniu balansu pomiędzy intensywną czernią i delikatną bielą powstał wyciszający odcień, który stanowi idealne tło dla naturalnego piękna. Taka jest bowiem idea marki – tworzyć produkty, które podkreślają urodę i dopasowują się do swojej właścicielki. Minimalistki, wielbicielki francuskiego szyku, eksecentryczki kochające eksperymenty z kolorem – w ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. W makijażu nie ma bowiem miejsca na ograniczenia i sztywne standardy. Kosmetyki Alix Avien powstały po to, by pomóc wyrażać siebie. Wszystkie produkty zostały opracowane przez naukowców w profesjonalnych laboratoriach, a do ich produkcji wykorzystywane są wyłącznie najwyższej jakości składniki, co daje gwarancję bezpieczeństwa i skuteczności.

 

W portfolio marki znajdują się wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu oraz jego wykończenia. Szeroki asortyment obejmuje primery i bazy pod makijaż, podkłady i kremy BB, korektory, pudry i spraye utrwalające. Tak szeroka gama produktów pozwala na wykonanie profesjonalego makijażu we własnym zakresie. Na kosmetyki do oczu i ust składają się cienie, tusze, eyelinery i kredki, a także szminki i pomadki. Alix Avien to jednak nie tylko kosmetyki do twarzy – marka oferuje też akcesoria i kosmetyki do ciała, a niedługo także lakiery do paznokci. Wysoka jakość kosmetyków i francuski sznyt przyciągnęły do marki rzesze konsumentek na całym świecie, a teraz o ich zaletach będą mogły przekonać się klientki Super-Pharm – wszystkie produkty Alix Avien dostępne są na wyłączność w sklepach stacjonarnych oraz online, na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.