Future Mind zaprojektował aplikację mobilną dla Super-Pharm
Pełna funkcjonalność e-commerce, program lojalnościowy, nowy, estetyczny wygląd - to tylko niektóre z zalet nowej aplikacji mobilnej sieci aptek i drogerii Super-Pharm. Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future Mind.
Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Jej nowa odsłona powstała z myślą o klientkach i klientach sieci, którzy robią zakupy w wielu kanałach. Dzięki niej użytkownicy mogą przeglądać na swoim smartfonie ofertę drogerii, sprawdzać opinie, filtrować listy, dodawać produkty do ulubionych, kupować i płacić BLIKIEM, kartą lub szybkim przelewem. Konsumenci, którzy wolą zakupy w sklepie stacjonarnym, za jej pośrednictwem, otrzymają specjalne kupony rabatowe oraz będą mogli zbierać punkty za zakupy, które później wymienią na jedną z kilkudziesięciu dostępnych nagród. Nowa aplikacja łączy więc klub lojalnościowy z możliwością złożenia zamówienia.
- Od czasu uruchomienia pierwszej aplikacji Super-Pharm znacznie zmienił się sposób korzystania konsumentów ze smartfonów, a m-commerce zyskał na popularności. Przygotowując aplikację nowej generacji, kierowaliśmy się ideą, w której już niedługo to telefon będzie podstawowym narzędziem robienia zakupów. Bardzo ważne było dla nas to, aby była ona prosta w obsłudze, wygodna a przede wszystkim odpowiadająca na potrzeby naszych klientek i klientów - mówi Maciej Maćkowiak, Digital development manager w Super-Pharm.
Zaledwie po miesiącu od wprowadzenia nowej wersji aplikacji zyskała ona ponad 30 proc. więcej użytkowników. Klientki i klienci Super-Pharm skorzystali z dostępnych w niej kuponów promocyjnych aż 19 500 razy. Ponadto z jej pomocą zrobili ponad 10 tys. zamówień online.
Nową aplikację Super-Pharm przygotowała firma technologiczno-doradcza Future Mind, która w ostatnim czasie stworzyła rozwiązania mobilne między innymi dla Reserved, Sinsay czy Putki. W projekcie dla Super-Pharm Future Mind odpowiadał za doradztwo w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożenie i rozwój produktu.
- Współpracując z renomowaną międzynarodową siecią drogerii i aptek stworzyliśmy nowoczesną i przyjazną aplikację mobilną. Obecnie pracujemy nad jej nowymi funkcjonalnościami. Mamy nadzieję, że zostanie ona doceniona przez klientów Super-Pharm – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.
***
Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 100 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikalnemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów Future Mind rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.
Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/
Kontakt dla mediów:
Marta Bruczuk-Figiel
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group
tel.:+48 518 335 502
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.