Komunikaty PR

Future Mind zaprojektował aplikację mobilną dla Super-Pharm

2022-04-29  |  13:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Pełna funkcjonalność e-commerce, program lojalnościowy, nowy, estetyczny wygląd - to tylko niektóre z zalet nowej aplikacji mobilnej sieci aptek i drogerii Super-Pharm. Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future Mind.

Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Jej nowa odsłona powstała z myślą o klientkach i klientach sieci, którzy robią zakupy w wielu kanałach. Dzięki niej użytkownicy mogą przeglądać na swoim smartfonie ofertę drogerii, sprawdzać opinie, filtrować listy, dodawać produkty do ulubionych, kupować i płacić BLIKIEM, kartą lub szybkim przelewem. Konsumenci, którzy wolą zakupy w sklepie stacjonarnym, za jej pośrednictwem, otrzymają specjalne kupony rabatowe oraz będą mogli zbierać punkty za zakupy, które później wymienią na jedną z kilkudziesięciu dostępnych nagród. Nowa aplikacja łączy więc klub lojalnościowy z możliwością złożenia zamówienia.

- Od czasu uruchomienia pierwszej aplikacji Super-Pharm znacznie zmienił się sposób korzystania konsumentów ze smartfonów, a m-commerce zyskał na popularności. Przygotowując aplikację nowej generacji, kierowaliśmy się ideą, w której już niedługo to telefon będzie podstawowym narzędziem robienia zakupów. Bardzo ważne było dla nas to, aby była ona prosta w obsłudze, wygodna a przede wszystkim odpowiadająca na potrzeby naszych klientek i klientów - mówi Maciej Maćkowiak, Digital development manager w Super-Pharm.

Zaledwie po miesiącu od wprowadzenia nowej wersji aplikacji zyskała ona ponad 30 proc. więcej użytkowników. Klientki i klienci Super-Pharm skorzystali z dostępnych w niej kuponów promocyjnych aż 19 500 razy. Ponadto z jej pomocą zrobili ponad 10 tys. zamówień online. 

Nową aplikację Super-Pharm przygotowała firma technologiczno-doradcza Future Mind, która w ostatnim czasie stworzyła rozwiązania mobilne między innymi dla Reserved, Sinsay czy Putki. W projekcie dla Super-Pharm Future Mind odpowiadał za doradztwo w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożenie i rozwój produktu.

 - Współpracując z renomowaną międzynarodową siecią drogerii i aptek stworzyliśmy nowoczesną i przyjazną aplikację mobilną. Obecnie pracujemy nad jej nowymi funkcjonalnościami. Mamy nadzieję, że zostanie ona doceniona przez klientów Super-Pharm – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.

*** 

Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 100 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikalnemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów Future Mind rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times. 

Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/ 

Kontakt dla mediów: 
Marta Bruczuk-Figiel 
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group 
tel.:+48 518 335 502 
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.