Galeria Bocheńska dezynfekuje non stop powietrze w obiekcie
PR consultants
Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl
Galeria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie dezynfekować powietrze non stop, kiedy w obiekcie przebywają klienci. Zastosowane urządzenia emitują promieniowanie UV-C w dawce, która pozwala zniszczyć najnowszego koronawirusa oraz wiele innych patogenów znajdujących się w powietrzu.
Kilkanaście urządzeń do dezynfekcji stale oczyszcza powietrze w kluczowych punktach Galerii Bocheńskiej. Powietrze jest dezynfekowane w sklepach i lokalach usługowych oraz gastronomicznych, np. w delikatesach, aptece, u fryzjera, w restauracji czy cukierni oraz w przestrzeniach ogólnodostępnych.
- Czynnie niszczymy źródła infekcji na terenie obiektu, żeby zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom w czasie zakupów i personelowi w trakcie pracy - mówi Dominika Krawczyk, dyrektora Galerii Bocheńskiej. - Urządzenia do dezynfekcji powietrza pracują non stop w sposób całkowicie bezpieczny dla ludzi. Wykorzystaliśmy sprawdzone urządzenia Sterylis, które są stosowane na stacjach jednego z dużych koncernów paliwowych.
Galeria Bocheńska walczy z drobnoustrojami przy użyciu technologii wywodzącej się z medycyny. Urządzenia zapewniają 2-stopniową filtrację powietrza i dezynfekcję promieniowaniem UV-C o długości fali 254 nanometrów - najskuteczniejszej w walce z patogenami. Sterylis emituje dawkę UV-C wystarczającą do zniszczenia koronawirusa. Została ona wyznaczona w badaniach przeprowadzonych w tym roku przez amerykański Boston University.
Filtrowanie i dezynfekcja powietrza to część właściwości urządzeń zastosowanych w Galerii Bocheńskiej. Oprócz wersji operującej promieniowaniem UV-C działają tam również urządzenia z trybem ozonowania. To funkcja, która pozwala na sterylizację powierzchni, w tym trudno dostępnych, w godzinach nocnych.
Urządzenia Sterylis BASIC, które m.in. zastosowała Galeria Bocheńska posiadają atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowego Zakładu Higieny i laboratoryjnie zmierzone bezpieczeństwo w zakresie UV-C. Technologia przeszła również badania w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego i jest stosowana m.in. w prywatnych i publicznych szpitalach, przychodniach zdrowia i gabinetach lekarskich, punktach handlowych, sieciach paliw czy zakładach przemysłowych.
Galeria Bocheńska to kompleks handlowo-gastronomiczny, usytuowany przy bocheńskim rynku. Działa od 2015 roku w pieczołowicie odrestaurowanym obiekcie zlokalizowanym w ścisłym centrum Bochni.
Więcej:
www.galeriabochenska.pl
www.sterylis.com

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.