Galeria Chełm – wyniki idą za zaangażowaniem

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Perfect match – tak można podsumować strategię Galerii Chełm dla regionu, która znajduje odzwierciedlenie w wynikach obiektu od pierwszych chwil po otwarciu.
Zakończenie inwestycji i udostępnienie obiektu klientom w pierwszych dniach pandemii było oczywiście z naszego punktu widzenia obarczone dużym ryzykiem biznesowym. Jednego tylko byliśmy pewni – taki koncept było potrzebny w Chełmie i okolicy. Czekali na niego mieszkańcy, czekał też zespół, który zebraliśmy, świetnie znający i czujący potrzeby lokalnej społeczności – opowiada Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. I dodaje: Wydaje się, że właśnie dzięki ludziom dziś mamy satysfakcjonujące wyniki i wierne grono klientów.
Pomimo początkowych trudności, spowodowanych ograniczeniami sanitarnymi wywołanymi koronawirusem, Galeria Chełm systematycznie poprawia wskaźniki odwiedzalności i obrotów. W 2021 r. obiekt odnotował obroty wyższe o niemal 50% od tych uzyskanych w 2020 r. Mocną tendencję wzrostową widać również w pierwszym kwartale bieżącego roku, w którym obroty najemców były o ponad 50% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r.
Łączna liczba odwiedzających galerię w roku 2021 była z kolei wyższa o ponad 60% od frekwencji z 2020 r. O wzroście zainteresowania ofertą galerii dobrze świadczy również fakt, że średnia dzienna odwiedzalność w pierwszym kwartale br. była wyższa o ponad 30% od analogicznego wskaźnika dla 2021 r. Wygląda na to, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych miesiącach.
Galeria Chełm jednym z liderów pomocy w regionie
Zespół galerii wspierany przez inwestorów – Equilis i Acteeum – od otwarcia obiektu jest zaangażowany w działania wspierające lokalną społeczność. Aktywnie współpracuje z wieloma organizacjami, stowarzyszeniami oraz fundacjami działającymi w mieście i regionie.
Jako współinwestorzy Galerii Chełm czujemy się w szczególny sposób zobowiązani do organizacji działań pomocowych, skierowanych do najbardziej potrzebujących osób w regionie. Dlatego też czynnie i praktycznie wspieramy wysiłki zespołu Galerii Chełm, aby wnieść jak największą wartość dla lokalnej społeczności, szczególnie w trudniejszych okolicznościach – mówi Tomasz Szewczyk, Partner Zarządzający Acteeum Group.
Z powodu pandemii koronawirusa początkowo – w naturalny sposób – działania koncentrowały się na zapewnieniu wsparcia lokalnym służbom medycznym, służbom straży pożarnej czy Samodzielnemu Publicznemu Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu w Chełmie. Stopniowo inicjatywy wsparcia zwiększały się i dotyczyły także pomocy lokalnym rodzinom, seniorom oraz chorym.
Później przyszła kolej na wsparcie innych grup. Zorganizowano pomoc dla osób potrzebujących, wskazanych przez Fundację Jest Otwarte. Jej podopiecznymi na co dzień są dzieci i całe rodziny będące w trudnej sytuacji życiowej, osoby z niepełnosprawnościami, chore, samotne mamy, seniorzy. Dla tych osób regularnie, m.in. z okazji rozmaitych świąt, zespół Galerii Chełm wraz z najemcami, przygotowuje paczki z artykułami spożywczymi czy higienicznymi, niezbędnymi w każdym domu.
Inicjatywy wsparcia lokalnej społeczności dotyczyły także podopiecznych lokalnych domów dziecka. Wychowankowie Domu Małych Dzieci otrzymali z rąk Misia Chełmisia – oficjalnej maskotki Galerii, m.in. zabawki, sprzęt sportowy oraz ubranka. Z kolei Chełmskiemu Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie, poza upominkami dla wszystkich mieszkańców, najemcy obiektu przekazali także dwa nowoczesne komputery stacjonarne.
Maraton pomocy trwa
Wybuch wojny w Ukrainie – ok. 30 km od Galerii Chełm – nie mógł pozostać bez echa. Nasza załoga od samego początku wspierała mieszkańców Ukrainy przybywających do miasta i okolic. Wraz z Błąd! Nieprawidłowy odsyłacz typu hiperłącze.”, działającą pod egidą Konsula Honorowego Ukrainy w Chełmie, od razu zorganizowaliśmy zbiórkę artykułów niezbędnych dla uchodźców. Potrzebne dary przekazaliśmy do tymczasowego Ośrodka Dla Uchodźców w Brzeźnie, punktów recepcyjnych w Janowie koło Chełma i Hotelu „Duet” i do Kościoła Chrześcijan Baptystów, gdzie od początku wojny na Ukrainie schronienie znajduje prawie 300 osób dziennie – opowiada Grzegorz Jurkowski, dyrektor Galerii Chełm.
Pomysłów na to, co można robić, było wiele. Maskotka Galerii Chełm – Miś Chełmiś, wraz z animatorką kreatywną, odwiedzała więc dzieci przebywające w chełmskich punktach, by te choć na moment mogły zapomnieć o koszmarze wojny. Zorganizowano także konwój z darami spożywczymi, medycznymi i higienicznymi ze szwedzkiego miasta Kristianstad bezpośrednio do punktów recepcyjnych w Chełmie oraz do Łucka i Kijowa. Zespół centrum handlowego zaangażował się także w akcję specjalną organizowaną przez BACH (Kościół Chrześcijan Baptystów) pod hasłem „Podaruj paletę”. W jej ramach potrzebne rzeczy wysyłane są bezpośrednio mieszkańców Łucka w Ukrainie, z którym to miastem zostało podpisane porozumienie o współpracy.
Pierwsza fala pomocy, napędzana energią zespołu Galerii Chełm, jej najemców i klientów, z czasem została zastąpiona działaniami koordynowanym przez międzynarodowy zespół Equilis. Zaangażował się nie tylko oddział w Polsce, wsparcie płynie także z pozostałych 6 krajów Europy, w których działa deweloper. Firma organizuje pomoc finansową i materialną w zakresie, który w Polsce nie jest obecnie możliwy do zrealizowania. Potrzebne są bowiem środki ochrony osobistej czy środki opatrunkowe, których w sprzedaży detalicznej nie można już nad Wisłą kupić. Na szczęście na zachodzie Europy jest to wciąż realne. Cel to ustanowienie Galerii Chełm europejskim centrum pomocowym Equilis.
Nasi ludzie w Europie organizują środki lub konkretne artykuły, a zespół Galerii Chełm wskazuje, do kogo i w jaki sposób ta pomoc ma dotrzeć – wyjaśnia Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. W ten sposób każdego dnia staramy się udowadniać, że nasze hasło – „Jesteśmy dla Was” – to nie puste słowa, a nasze zobowiązanie wobec lokalnej społeczności. Zdajemy sobie sprawę, ze klienci cenią nas nie tylko za kompleksową ofertę handlową, lecz także za dobrą organizację, znajomość potrzeb lokalnych NGOs, propozycje działań charytatywnych, a czasem też bardziej rozrywkowych – które są dopasowane do miejsca i czasu.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.