Komunikaty PR

Galeria Chełm – wyniki idą za zaangażowaniem

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Do pobrania infopras ( 0.02 MB )

Perfect match – tak można podsumować strategię Galerii Chełm dla regionu, która znajduje odzwierciedlenie w wynikach obiektu od pierwszych chwil po otwarciu.

Zakończenie inwestycji i udostępnienie obiektu klientom w pierwszych dniach pandemii było oczywiście z naszego punktu widzenia obarczone dużym ryzykiem biznesowym. Jednego tylko byliśmy pewni – taki koncept było potrzebny w Chełmie i okolicy. Czekali na niego mieszkańcy, czekał też zespół, który zebraliśmy, świetnie znający i czujący potrzeby lokalnej społeczności – opowiada Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. I dodaje: Wydaje się, że właśnie dzięki ludziom dziś mamy satysfakcjonujące wyniki i wierne grono klientów. 

Pomimo początkowych trudności, spowodowanych ograniczeniami sanitarnymi wywołanymi koronawirusem, Galeria Chełm systematycznie poprawia wskaźniki odwiedzalności i obrotów. W 2021 r. obiekt odnotował obroty wyższe o niemal 50% od tych uzyskanych w 2020 r. Mocną tendencję wzrostową widać również w pierwszym kwartale bieżącego roku, w którym obroty najemców były o ponad 50% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. 

Łączna liczba odwiedzających galerię w roku 2021 była z kolei wyższa o ponad 60% od frekwencji z 2020 r. O wzroście zainteresowania ofertą galerii dobrze świadczy również fakt, że średnia dzienna odwiedzalność w pierwszym kwartale br. była wyższa o ponad 30% od analogicznego wskaźnika dla 2021 r. Wygląda na to, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych miesiącach. 

Galeria Chełm jednym z liderów pomocy w regionie

Zespół galerii wspierany przez inwestorów – Equilis i Acteeum – od otwarcia obiektu jest zaangażowany w działania wspierające lokalną społeczność. Aktywnie współpracuje z wieloma organizacjami, stowarzyszeniami oraz fundacjami działającymi w mieście i regionie.

Jako współinwestorzy Galerii Chełm czujemy się w szczególny sposób zobowiązani do organizacji działań pomocowych, skierowanych do najbardziej potrzebujących osób w regionie. Dlatego też czynnie i praktycznie wspieramy wysiłki zespołu Galerii Chełm, aby wnieść jak największą wartość dla lokalnej społeczności, szczególnie w trudniejszych okolicznościach – mówi Tomasz Szewczyk, Partner Zarządzający Acteeum Group.

Z powodu pandemii koronawirusa początkowo – w naturalny sposób – działania koncentrowały się na zapewnieniu wsparcia lokalnym służbom medycznym, służbom straży pożarnej czy Samodzielnemu Publicznemu Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu w Chełmie. Stopniowo inicjatywy wsparcia zwiększały się i dotyczyły także pomocy lokalnym rodzinom, seniorom oraz chorym.

Później przyszła kolej na wsparcie innych grup. Zorganizowano pomoc dla osób potrzebujących, wskazanych przez Fundację Jest Otwarte. Jej podopiecznymi na co dzień są dzieci i całe rodziny będące w trudnej sytuacji życiowej, osoby z niepełnosprawnościami, chore, samotne mamy, seniorzy. Dla tych osób regularnie, m.in. z okazji rozmaitych świąt, zespół Galerii Chełm wraz z najemcami, przygotowuje paczki z artykułami spożywczymi czy higienicznymi, niezbędnymi w każdym domu. 

Inicjatywy wsparcia lokalnej społeczności dotyczyły także podopiecznych lokalnych domów dziecka. Wychowankowie Domu Małych Dzieci otrzymali z rąk Misia Chełmisia – oficjalnej maskotki Galerii, m.in. zabawki, sprzęt sportowy oraz ubranka. Z kolei Chełmskiemu Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie, poza upominkami dla wszystkich mieszkańców, najemcy obiektu przekazali także dwa nowoczesne komputery stacjonarne. 

Maraton pomocy trwa

Wybuch wojny w Ukrainie – ok. 30 km od Galerii Chełm – nie mógł pozostać bez echa. Nasza załoga od samego początku wspierała mieszkańców Ukrainy przybywających do miasta i okolic. Wraz z Błąd! Nieprawidłowy odsyłacz typu hiperłącze.”, działającą pod egidą Konsula Honorowego Ukrainy w Chełmie, od razu zorganizowaliśmy zbiórkę artykułów niezbędnych dla uchodźców. Potrzebne dary przekazaliśmy do tymczasowego Ośrodka Dla Uchodźców w Brzeźnie, punktów recepcyjnych w Janowie koło Chełma i Hotelu „Duet” i do Kościoła Chrześcijan Baptystów, gdzie od początku wojny na Ukrainie schronienie znajduje prawie 300 osób dziennie – opowiada Grzegorz Jurkowski, dyrektor Galerii Chełm.

Pomysłów na to, co można robić, było wiele. Maskotka Galerii Chełm – Miś Chełmiś, wraz z animatorką kreatywną, odwiedzała więc dzieci przebywające w chełmskich punktach, by te choć na moment mogły zapomnieć o koszmarze wojny. Zorganizowano także konwój z darami spożywczymi,  medycznymi i higienicznymi ze szwedzkiego miasta Kristianstad bezpośrednio do punktów recepcyjnych w Chełmie oraz do Łucka i Kijowa. Zespół centrum handlowego zaangażował się także w akcję specjalną organizowaną przez BACH (Kościół Chrześcijan Baptystów) pod hasłem „Podaruj paletę”. W jej ramach potrzebne rzeczy wysyłane są bezpośrednio mieszkańców Łucka w Ukrainie, z którym to miastem zostało podpisane porozumienie o współpracy.  

Pierwsza fala pomocy, napędzana energią zespołu Galerii Chełm, jej najemców i klientów, z czasem została zastąpiona działaniami koordynowanym przez międzynarodowy zespół Equilis. Zaangażował się nie tylko oddział w Polsce, wsparcie płynie także z pozostałych 6 krajów Europy, w których działa deweloper. Firma organizuje pomoc finansową i materialną w zakresie, który w Polsce nie jest obecnie możliwy do zrealizowania. Potrzebne są bowiem środki ochrony osobistej czy środki opatrunkowe, których w sprzedaży detalicznej nie można już nad Wisłą kupić. Na szczęście na zachodzie Europy jest to wciąż realne. Cel to ustanowienie Galerii Chełm europejskim centrum pomocowym Equilis.

Nasi ludzie w Europie organizują środki lub konkretne artykuły, a zespół Galerii Chełm wskazuje, do kogo i w jaki sposób ta pomoc ma dotrzeć – wyjaśnia Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. W ten sposób każdego dnia staramy się udowadniać, że nasze hasło – „Jesteśmy dla Was” – to nie puste słowa, a nasze zobowiązanie wobec lokalnej społeczności. Zdajemy sobie sprawę, ze klienci cenią nas nie tylko za kompleksową ofertę handlową, lecz także za dobrą organizację, znajomość potrzeb lokalnych NGOs, propozycje działań charytatywnych, a czasem też bardziej rozrywkowych – które są dopasowane do miejsca i czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:03

Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska

Sieć popularnych sklepów Lidl to jeden z prekursorów elektromobilności w polskim sektorze retail. Pierwsze stacje ładowania dla klientów uruchomiono w 2017 roku w Poznaniu
Handel Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
2024-05-23 | 12:00

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z
Handel Marki przedłużają umowy z Galerią Północną
2024-05-20 | 11:00

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

  Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.