Komunikaty PR

Galeria Chełm – wyniki idą za zaangażowaniem

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Do pobrania infopras ( 0.02 MB )

Perfect match – tak można podsumować strategię Galerii Chełm dla regionu, która znajduje odzwierciedlenie w wynikach obiektu od pierwszych chwil po otwarciu.

Zakończenie inwestycji i udostępnienie obiektu klientom w pierwszych dniach pandemii było oczywiście z naszego punktu widzenia obarczone dużym ryzykiem biznesowym. Jednego tylko byliśmy pewni – taki koncept było potrzebny w Chełmie i okolicy. Czekali na niego mieszkańcy, czekał też zespół, który zebraliśmy, świetnie znający i czujący potrzeby lokalnej społeczności – opowiada Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. I dodaje: Wydaje się, że właśnie dzięki ludziom dziś mamy satysfakcjonujące wyniki i wierne grono klientów. 

Pomimo początkowych trudności, spowodowanych ograniczeniami sanitarnymi wywołanymi koronawirusem, Galeria Chełm systematycznie poprawia wskaźniki odwiedzalności i obrotów. W 2021 r. obiekt odnotował obroty wyższe o niemal 50% od tych uzyskanych w 2020 r. Mocną tendencję wzrostową widać również w pierwszym kwartale bieżącego roku, w którym obroty najemców były o ponad 50% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. 

Łączna liczba odwiedzających galerię w roku 2021 była z kolei wyższa o ponad 60% od frekwencji z 2020 r. O wzroście zainteresowania ofertą galerii dobrze świadczy również fakt, że średnia dzienna odwiedzalność w pierwszym kwartale br. była wyższa o ponad 30% od analogicznego wskaźnika dla 2021 r. Wygląda na to, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych miesiącach. 

Galeria Chełm jednym z liderów pomocy w regionie

Zespół galerii wspierany przez inwestorów – Equilis i Acteeum – od otwarcia obiektu jest zaangażowany w działania wspierające lokalną społeczność. Aktywnie współpracuje z wieloma organizacjami, stowarzyszeniami oraz fundacjami działającymi w mieście i regionie.

Jako współinwestorzy Galerii Chełm czujemy się w szczególny sposób zobowiązani do organizacji działań pomocowych, skierowanych do najbardziej potrzebujących osób w regionie. Dlatego też czynnie i praktycznie wspieramy wysiłki zespołu Galerii Chełm, aby wnieść jak największą wartość dla lokalnej społeczności, szczególnie w trudniejszych okolicznościach – mówi Tomasz Szewczyk, Partner Zarządzający Acteeum Group.

Z powodu pandemii koronawirusa początkowo – w naturalny sposób – działania koncentrowały się na zapewnieniu wsparcia lokalnym służbom medycznym, służbom straży pożarnej czy Samodzielnemu Publicznemu Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu w Chełmie. Stopniowo inicjatywy wsparcia zwiększały się i dotyczyły także pomocy lokalnym rodzinom, seniorom oraz chorym.

Później przyszła kolej na wsparcie innych grup. Zorganizowano pomoc dla osób potrzebujących, wskazanych przez Fundację Jest Otwarte. Jej podopiecznymi na co dzień są dzieci i całe rodziny będące w trudnej sytuacji życiowej, osoby z niepełnosprawnościami, chore, samotne mamy, seniorzy. Dla tych osób regularnie, m.in. z okazji rozmaitych świąt, zespół Galerii Chełm wraz z najemcami, przygotowuje paczki z artykułami spożywczymi czy higienicznymi, niezbędnymi w każdym domu. 

Inicjatywy wsparcia lokalnej społeczności dotyczyły także podopiecznych lokalnych domów dziecka. Wychowankowie Domu Małych Dzieci otrzymali z rąk Misia Chełmisia – oficjalnej maskotki Galerii, m.in. zabawki, sprzęt sportowy oraz ubranka. Z kolei Chełmskiemu Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie, poza upominkami dla wszystkich mieszkańców, najemcy obiektu przekazali także dwa nowoczesne komputery stacjonarne. 

Maraton pomocy trwa

Wybuch wojny w Ukrainie – ok. 30 km od Galerii Chełm – nie mógł pozostać bez echa. Nasza załoga od samego początku wspierała mieszkańców Ukrainy przybywających do miasta i okolic. Wraz z Błąd! Nieprawidłowy odsyłacz typu hiperłącze.”, działającą pod egidą Konsula Honorowego Ukrainy w Chełmie, od razu zorganizowaliśmy zbiórkę artykułów niezbędnych dla uchodźców. Potrzebne dary przekazaliśmy do tymczasowego Ośrodka Dla Uchodźców w Brzeźnie, punktów recepcyjnych w Janowie koło Chełma i Hotelu „Duet” i do Kościoła Chrześcijan Baptystów, gdzie od początku wojny na Ukrainie schronienie znajduje prawie 300 osób dziennie – opowiada Grzegorz Jurkowski, dyrektor Galerii Chełm.

Pomysłów na to, co można robić, było wiele. Maskotka Galerii Chełm – Miś Chełmiś, wraz z animatorką kreatywną, odwiedzała więc dzieci przebywające w chełmskich punktach, by te choć na moment mogły zapomnieć o koszmarze wojny. Zorganizowano także konwój z darami spożywczymi,  medycznymi i higienicznymi ze szwedzkiego miasta Kristianstad bezpośrednio do punktów recepcyjnych w Chełmie oraz do Łucka i Kijowa. Zespół centrum handlowego zaangażował się także w akcję specjalną organizowaną przez BACH (Kościół Chrześcijan Baptystów) pod hasłem „Podaruj paletę”. W jej ramach potrzebne rzeczy wysyłane są bezpośrednio mieszkańców Łucka w Ukrainie, z którym to miastem zostało podpisane porozumienie o współpracy.  

Pierwsza fala pomocy, napędzana energią zespołu Galerii Chełm, jej najemców i klientów, z czasem została zastąpiona działaniami koordynowanym przez międzynarodowy zespół Equilis. Zaangażował się nie tylko oddział w Polsce, wsparcie płynie także z pozostałych 6 krajów Europy, w których działa deweloper. Firma organizuje pomoc finansową i materialną w zakresie, który w Polsce nie jest obecnie możliwy do zrealizowania. Potrzebne są bowiem środki ochrony osobistej czy środki opatrunkowe, których w sprzedaży detalicznej nie można już nad Wisłą kupić. Na szczęście na zachodzie Europy jest to wciąż realne. Cel to ustanowienie Galerii Chełm europejskim centrum pomocowym Equilis.

Nasi ludzie w Europie organizują środki lub konkretne artykuły, a zespół Galerii Chełm wskazuje, do kogo i w jaki sposób ta pomoc ma dotrzeć – wyjaśnia Anna Dużyńska, CEO Equilis Polska. W ten sposób każdego dnia staramy się udowadniać, że nasze hasło – „Jesteśmy dla Was” – to nie puste słowa, a nasze zobowiązanie wobec lokalnej społeczności. Zdajemy sobie sprawę, ze klienci cenią nas nie tylko za kompleksową ofertę handlową, lecz także za dobrą organizację, znajomość potrzeb lokalnych NGOs, propozycje działań charytatywnych, a czasem też bardziej rozrywkowych – które są dopasowane do miejsca i czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 15:47

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.