Komunikaty PR

Galeria Grafitt z wolnymi powierzchniami – lokalizacja dla Twojego biznesu szyta

2021-01-13  |  01:00
Biuro prasowe

Na sukces biznesu składa się kilka czynników, wśród nich trafiony pomysł, dobra lokalizacja punktu usługowo-handlowego oraz gwarancja wygodnego parkingu czy rozbudowanej sieci komunikacyjnej dla klientów. Cechy te łączy w sobie Galeria Grafitt, centrum handlowe położone w sercu Zielonej Góry, przy ulicy Boh. Westerplatte, która otwiera się na Twój biznes, oferując wolne powierzchnie.

Galeria Grafitt to kompaktowy obiekt handlowy, zapewniający wygodne i kameralne zakupy w sercu miasta, dopasowany formatem do wymagań lokalnych społeczności. Właśnie dlatego w portfolio galerii można znaleźć nie tylko znane marki, jak Partizia Aryton, Hexeline czy Knap, ale również salony należące do osób blisko związanych z województwem lubuskim. Budowanie poczucia lokalności oraz rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców to jedna z kluczowych misji przyjętych przez Galerię Grafitt, stąd też właściciele zachęcają do najmu wolnych przestrzeni przez aktywnie działających Zielonogórzan. – Aktualnie w ofercie posiadamy lokale usługowe o powierzchni od 36,4 do 310 m2 znajdujące się zarówno na parterze, jak i piętrze oraz wyspę o powierzchni 8 m2.  Różnorodność metraży pozwala na zaadaptowanie tych powierzchni na wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się w nich kameralne butiki, zakład kosmetyczny, fryzjerski, ale także punkty bankowe, czy ksiągowe – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

Galeria Grafitt położona jest w centrum głównego traktu komunikacyjnego Zielonej Góry, a to oznacza, że w jej okolicy każdego dnia przechodzi lub przejeżdża tysiące mieszkańców i osób podróżujących w celach biznesowych. Dobra siatka połączeń gwarantowana przez komunikację miejską zapewnia łatwy dojazd centrum handlowego względu na porę dnia. Dodatkowo na terenie kompleksu handlowego znajduje się funkcjonalny parking, co gwarantuje zmotoryzowanym klientom szybkie znalezienie miejsca parkingowego. – Zakupy w naszej Galerii robią nie tylko Zielonogórzanie, ale też osoby z pobliskich miejscowości i turyści, bowiem ulica Bohaterów Westerplatte to jeden z najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Obecność w takim miejscu jest więc dużą szansą na powodzenie dla każdego rodzaju działalności – zauważa Sylwia Biegaj.

Zainteresowani szczegółami wynajmu powierzchni w Galerii Grafitt mogą kontaktować się z biurem mailowo: biuro@grafitt.com lub telefonicznie pod numerem 605 48 88 77.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1]. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.