Galeria Grafitt z wolnymi powierzchniami – lokalizacja dla Twojego biznesu szyta
Na sukces biznesu składa się kilka czynników, wśród nich trafiony pomysł, dobra lokalizacja punktu usługowo-handlowego oraz gwarancja wygodnego parkingu czy rozbudowanej sieci komunikacyjnej dla klientów. Cechy te łączy w sobie Galeria Grafitt, centrum handlowe położone w sercu Zielonej Góry, przy ulicy Boh. Westerplatte, która otwiera się na Twój biznes, oferując wolne powierzchnie.
Galeria Grafitt to kompaktowy obiekt handlowy, zapewniający wygodne i kameralne zakupy w sercu miasta, dopasowany formatem do wymagań lokalnych społeczności. Właśnie dlatego w portfolio galerii można znaleźć nie tylko znane marki, jak Partizia Aryton, Hexeline czy Knap, ale również salony należące do osób blisko związanych z województwem lubuskim. Budowanie poczucia lokalności oraz rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców to jedna z kluczowych misji przyjętych przez Galerię Grafitt, stąd też właściciele zachęcają do najmu wolnych przestrzeni przez aktywnie działających Zielonogórzan. – Aktualnie w ofercie posiadamy lokale usługowe o powierzchni od 36,4 do 310 m2 znajdujące się zarówno na parterze, jak i piętrze oraz wyspę o powierzchni 8 m2. Różnorodność metraży pozwala na zaadaptowanie tych powierzchni na wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się w nich kameralne butiki, zakład kosmetyczny, fryzjerski, ale także punkty bankowe, czy ksiągowe – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.
Galeria Grafitt położona jest w centrum głównego traktu komunikacyjnego Zielonej Góry, a to oznacza, że w jej okolicy każdego dnia przechodzi lub przejeżdża tysiące mieszkańców i osób podróżujących w celach biznesowych. Dobra siatka połączeń gwarantowana przez komunikację miejską zapewnia łatwy dojazd centrum handlowego względu na porę dnia. Dodatkowo na terenie kompleksu handlowego znajduje się funkcjonalny parking, co gwarantuje zmotoryzowanym klientom szybkie znalezienie miejsca parkingowego. – Zakupy w naszej Galerii robią nie tylko Zielonogórzanie, ale też osoby z pobliskich miejscowości i turyści, bowiem ulica Bohaterów Westerplatte to jeden z najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Obecność w takim miejscu jest więc dużą szansą na powodzenie dla każdego rodzaju działalności – zauważa Sylwia Biegaj.
Zainteresowani szczegółami wynajmu powierzchni w Galerii Grafitt mogą kontaktować się z biurem mailowo: biuro@grafitt.com lub telefonicznie pod numerem 605 48 88 77.
MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.