Komunikaty PR

Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z marką

2020-04-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Stan społecznej izolacji trwa już od ponad miesiąca. Jedną z najbardziej dotkniętych branż jest handel w formie tradycyjnej. Zamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie powstrzymało jednak Klifu przed zaangażowaniem się w łagodzenie skutków pandemii. Marka wspomaga najemców, klientów oraz społeczność lokalną. Z jej wsparcia skorzystały setki osób.

Akcja "Wygodnie, bezpiecznie, online” - bezprecedensowe wsparcie dla najemców

Klif jest autorem unikalnej akcji wsparcia sprzedaży internetowej swoich najemców. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Klienci Klifów za zakupy w swoich ulubionych salonach, mogą otrzymać kartę prezentową do realizacji w Galerii Klif oraz Domu Mody Klif po zniesieniu kwarantanny. W ten sposób akcja wspiera nie tylko działania onlinowe sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Klif promuje także internetowe działania swych najemców wśród 76 tys. użytkowników kanałów social mediów Domu Mody Klif oraz Galerii Klif.

Przeniesienie działań do sieci jest dla galerii handlowej ogromnym wyzwaniem - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Zdecydowaliśmy się na to, aby wesprzeć naszych najemców. Jest to także ważne dla utrzymania więzi naszych klientów z wyjątkowymi markami, obecnymi w Galerii Klif i Domu Mody Klif. Dlatego zaprosiliśmy naszych najemców, działających w sieci, do Social Mediów i promujemy ich aktywności. Przygotowujemy także działania, zapewniające bezpieczny powrót naszych klientów do galerii po pandemii.

Dla społeczności lokalnej, we współpracy z najemcami

Marka Klif w okresie pandemii wspiera także najbliższe otoczenie. Gdyńska Galeria Klif oraz warszawski Dom Mody Klif włączyły się bowiem w pomoc osobom dotkniętym przez izolację społeczną. Tuż przed wielkanocą Galeria Klif przekazała dary dla dzieci do gdyńskiego MOPS, które zostały później rozdysponowane do potrzebujących. Pomocą zostały objęte także szpitale. Łącznie do dyspozycji gdyńskiego samorządu trafiło ponad 300 urządzeń elektronicznych, które wspomagają dzieci w nauce przez internet a pacjentom szpitali pozwalają na kontakt z bliskimi. Wśród przekazanych urządzeń znalazły się tablety, drukarki, słuchawki i głośniki mobilne. Galeria Klif zorganizowała akcję we współpracy ze swym największym najemcą - Media Expert. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro.

Z kolei Dom Mody Klif nawiązał współpracę z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie. Przygotowano 100 paczek o wartości 250 zł każda, które przekazano seniorom objętym opieką ośrodka. W paczkach znalazły się środki czystości i produkty żywieniowe: owoce, warzywa, kawa. Co ważne, w akcję zaangażował się również najemca Klifu - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group.

Kultura online

To nie koniec działań. Galeria Klif została w tym roku wyróżniona nagrodą Galion Gdyński za mecenat kultury. W ten sposób doceniono zaangażowanie Galerii w promowanie kultury wraz z Muzeum Miasta Gdyni. W obliczu kwarantanny Galeria Klif i Muzeum Miasta Gdyni udostępniły zbiory z dotychczasowych wystaw, w formie cyfrowej na stronie www.gdyniawsieci.pl. Obejrzeć można już wszystkie dotychczasowe wystawy, wraz opisami i możliwością pobrania zdjęć. W ten sposób Klif realizuje swoją strategię zaangażowania w promowanie kultury.

***

Galeria Klif i Dom Mody Klif

Marka Klif pochodzi z Gdyni i mieści się w dwóch lokalizacjach - klienci mają do dyspozycji Dom Mody KLif w Warszawie oraz Galerię Klif w Gdyni. Od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej. W Domu Mody Klif w Warszawie  znajduje się jedyny w Polsce salon LG Brand Store. 

Obecnie w warszawskim Klifie działają 104 sklepy, wśród których znajdziemy salony zarówno polskie, jak i oferujące międzynarodową modę. W Domu Mody Klif w Warszawie znajdziemy m.in. Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.

W gdyńskiej Galerii Klif jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.