Komunikaty PR

Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z marką

2020-04-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Stan społecznej izolacji trwa już od ponad miesiąca. Jedną z najbardziej dotkniętych branż jest handel w formie tradycyjnej. Zamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie powstrzymało jednak Klifu przed zaangażowaniem się w łagodzenie skutków pandemii. Marka wspomaga najemców, klientów oraz społeczność lokalną. Z jej wsparcia skorzystały setki osób.

Akcja "Wygodnie, bezpiecznie, online” - bezprecedensowe wsparcie dla najemców

Klif jest autorem unikalnej akcji wsparcia sprzedaży internetowej swoich najemców. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Klienci Klifów za zakupy w swoich ulubionych salonach, mogą otrzymać kartę prezentową do realizacji w Galerii Klif oraz Domu Mody Klif po zniesieniu kwarantanny. W ten sposób akcja wspiera nie tylko działania onlinowe sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Klif promuje także internetowe działania swych najemców wśród 76 tys. użytkowników kanałów social mediów Domu Mody Klif oraz Galerii Klif.

Przeniesienie działań do sieci jest dla galerii handlowej ogromnym wyzwaniem - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Zdecydowaliśmy się na to, aby wesprzeć naszych najemców. Jest to także ważne dla utrzymania więzi naszych klientów z wyjątkowymi markami, obecnymi w Galerii Klif i Domu Mody Klif. Dlatego zaprosiliśmy naszych najemców, działających w sieci, do Social Mediów i promujemy ich aktywności. Przygotowujemy także działania, zapewniające bezpieczny powrót naszych klientów do galerii po pandemii.

Dla społeczności lokalnej, we współpracy z najemcami

Marka Klif w okresie pandemii wspiera także najbliższe otoczenie. Gdyńska Galeria Klif oraz warszawski Dom Mody Klif włączyły się bowiem w pomoc osobom dotkniętym przez izolację społeczną. Tuż przed wielkanocą Galeria Klif przekazała dary dla dzieci do gdyńskiego MOPS, które zostały później rozdysponowane do potrzebujących. Pomocą zostały objęte także szpitale. Łącznie do dyspozycji gdyńskiego samorządu trafiło ponad 300 urządzeń elektronicznych, które wspomagają dzieci w nauce przez internet a pacjentom szpitali pozwalają na kontakt z bliskimi. Wśród przekazanych urządzeń znalazły się tablety, drukarki, słuchawki i głośniki mobilne. Galeria Klif zorganizowała akcję we współpracy ze swym największym najemcą - Media Expert. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro.

Z kolei Dom Mody Klif nawiązał współpracę z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie. Przygotowano 100 paczek o wartości 250 zł każda, które przekazano seniorom objętym opieką ośrodka. W paczkach znalazły się środki czystości i produkty żywieniowe: owoce, warzywa, kawa. Co ważne, w akcję zaangażował się również najemca Klifu - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group.

Kultura online

To nie koniec działań. Galeria Klif została w tym roku wyróżniona nagrodą Galion Gdyński za mecenat kultury. W ten sposób doceniono zaangażowanie Galerii w promowanie kultury wraz z Muzeum Miasta Gdyni. W obliczu kwarantanny Galeria Klif i Muzeum Miasta Gdyni udostępniły zbiory z dotychczasowych wystaw, w formie cyfrowej na stronie www.gdyniawsieci.pl. Obejrzeć można już wszystkie dotychczasowe wystawy, wraz opisami i możliwością pobrania zdjęć. W ten sposób Klif realizuje swoją strategię zaangażowania w promowanie kultury.

***

Galeria Klif i Dom Mody Klif

Marka Klif pochodzi z Gdyni i mieści się w dwóch lokalizacjach - klienci mają do dyspozycji Dom Mody KLif w Warszawie oraz Galerię Klif w Gdyni. Od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej. W Domu Mody Klif w Warszawie  znajduje się jedyny w Polsce salon LG Brand Store. 

Obecnie w warszawskim Klifie działają 104 sklepy, wśród których znajdziemy salony zarówno polskie, jak i oferujące międzynarodową modę. W Domu Mody Klif w Warszawie znajdziemy m.in. Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.

W gdyńskiej Galerii Klif jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.