Komunikaty PR

Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z marką

2020-04-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Stan społecznej izolacji trwa już od ponad miesiąca. Jedną z najbardziej dotkniętych branż jest handel w formie tradycyjnej. Zamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie powstrzymało jednak Klifu przed zaangażowaniem się w łagodzenie skutków pandemii. Marka wspomaga najemców, klientów oraz społeczność lokalną. Z jej wsparcia skorzystały setki osób.

Akcja "Wygodnie, bezpiecznie, online” - bezprecedensowe wsparcie dla najemców

Klif jest autorem unikalnej akcji wsparcia sprzedaży internetowej swoich najemców. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Klienci Klifów za zakupy w swoich ulubionych salonach, mogą otrzymać kartę prezentową do realizacji w Galerii Klif oraz Domu Mody Klif po zniesieniu kwarantanny. W ten sposób akcja wspiera nie tylko działania onlinowe sklepów - najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii - oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Klif promuje także internetowe działania swych najemców wśród 76 tys. użytkowników kanałów social mediów Domu Mody Klif oraz Galerii Klif.

Przeniesienie działań do sieci jest dla galerii handlowej ogromnym wyzwaniem - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. - Zdecydowaliśmy się na to, aby wesprzeć naszych najemców. Jest to także ważne dla utrzymania więzi naszych klientów z wyjątkowymi markami, obecnymi w Galerii Klif i Domu Mody Klif. Dlatego zaprosiliśmy naszych najemców, działających w sieci, do Social Mediów i promujemy ich aktywności. Przygotowujemy także działania, zapewniające bezpieczny powrót naszych klientów do galerii po pandemii.

Dla społeczności lokalnej, we współpracy z najemcami

Marka Klif w okresie pandemii wspiera także najbliższe otoczenie. Gdyńska Galeria Klif oraz warszawski Dom Mody Klif włączyły się bowiem w pomoc osobom dotkniętym przez izolację społeczną. Tuż przed wielkanocą Galeria Klif przekazała dary dla dzieci do gdyńskiego MOPS, które zostały później rozdysponowane do potrzebujących. Pomocą zostały objęte także szpitale. Łącznie do dyspozycji gdyńskiego samorządu trafiło ponad 300 urządzeń elektronicznych, które wspomagają dzieci w nauce przez internet a pacjentom szpitali pozwalają na kontakt z bliskimi. Wśród przekazanych urządzeń znalazły się tablety, drukarki, słuchawki i głośniki mobilne. Galeria Klif zorganizowała akcję we współpracy ze swym największym najemcą - Media Expert. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro.

Z kolei Dom Mody Klif nawiązał współpracę z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie. Przygotowano 100 paczek o wartości 250 zł każda, które przekazano seniorom objętym opieką ośrodka. W paczkach znalazły się środki czystości i produkty żywieniowe: owoce, warzywa, kawa. Co ważne, w akcję zaangażował się również najemca Klifu - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group.

Kultura online

To nie koniec działań. Galeria Klif została w tym roku wyróżniona nagrodą Galion Gdyński za mecenat kultury. W ten sposób doceniono zaangażowanie Galerii w promowanie kultury wraz z Muzeum Miasta Gdyni. W obliczu kwarantanny Galeria Klif i Muzeum Miasta Gdyni udostępniły zbiory z dotychczasowych wystaw, w formie cyfrowej na stronie www.gdyniawsieci.pl. Obejrzeć można już wszystkie dotychczasowe wystawy, wraz opisami i możliwością pobrania zdjęć. W ten sposób Klif realizuje swoją strategię zaangażowania w promowanie kultury.

***

Galeria Klif i Dom Mody Klif

Marka Klif pochodzi z Gdyni i mieści się w dwóch lokalizacjach - klienci mają do dyspozycji Dom Mody KLif w Warszawie oraz Galerię Klif w Gdyni. Od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej. W Domu Mody Klif w Warszawie  znajduje się jedyny w Polsce salon LG Brand Store. 

Obecnie w warszawskim Klifie działają 104 sklepy, wśród których znajdziemy salony zarówno polskie, jak i oferujące międzynarodową modę. W Domu Mody Klif w Warszawie znajdziemy m.in. Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, United Colors of Benetton. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.

W gdyńskiej Galerii Klif jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.